Μισσο τις ρηγκρετς

Θυμάστε που σας έλεγα τι να κάνω με τις δουλειές;; Σε ποια δουλειά να πάω; ; Να κάτσω εκεί που είμαι ή να πάω στην εταιρία που θέλει άτομο για τις διαφημίσεις και τις δημόσιες σχέσεις της; Δεν είχα αποφασίσει ακόμα μέχρι χτες. Τρελά κατά , η δίμηνη σύμβαση για αρχή όπως και τα λιγότερα λεφτά. Που θα πας;; Κάτσε εκέι στα καλύτερα λεφτά, που κάνεις και όνειρα, ηλίθια, ρομαντική.Τίποτα δεν έμαθες φέτος;;

Το ψείρισα το θέμα. Πολύ. Ρώτησα τους πάντες, γονείς, φίλους , συγγενείς κι εσάς. Στη δουλειά των εξαγωγών δεν έκανα τίποτα απολύτως,Οι σοφοί μου έλεγαν κάτσε, είναι νέο το τμήμα, είσαι ανυπόμονη που θες και αρμοδιότητες, ψωνάρα, εγώ όταν πήγα έκανα μόνο καφέδες για τρεις μήνες,...Πήγαινα τουαλέτα και κοίταζα τον εαυτό μου στον καθρέφτη και αναρωτιόμουν τι κάνω εγώ εδώ. Φωνούλες ... «Υπομονή κάνεις ρε ψωνάρα καβαλημένη, υπομονή....μέχρι να σε δουν και να σου δώσουν να κάνεις κάτι πιο σημαντικό από καφέδες...Βλαμμένη είσαι ρε, ποιος σου δίνει τόσα λεφτά το μήνα για να κάθεσαι ρε...αφού σου είπαν θα σε πάρουν και στη Βαρκελώνη μαζί τους, είδες και τις κρατήσεις δωματίων, αεροπορικών , δεν μιλάνε ισπανικά ρε μαλακισμένη ψωνάρα....κάτσε στον κώλο σου μια φορά μωρή καβαλημένη»
Κι έκατσα. Ένα μήνα. Έκανα καφέδες. Έστελνα ένα φαξ και ένα μέηλ την ημέρα.. Πέταξα και τα σκουπίδια, έπλυνα και κάτι κούπες. Σήκωνα και ένα τηλέφωνο όταν αντικαθιστούσα τη ρεσεψιονίστ – γραμματέα, καλό κορίτσι, τη βοηθούσα στην ορθογραφία, πως γράφεται το Αγρίνιο;; Βοηθός στα δύσκολα μιλάμε. Yeap, it’s a tough job but someone’s got to do it….
Μέχρι χτες. Α σιχτίρ δεν έχω μάθει να ξύνομαι τόοοοοοοσο πολύ. Και πρέπει να μάθω πότε θα δουλέψω αν είναι να μείνω εδώ. Αλλά και τι να κάνω; Μήπως βάλω τα χεράκια μου και βγάλω τα ματάκια μου αν φύγω; Και μετά πάω εκεί και με σουτάρουν μόλις λήξει η δίμηνη σύμβαση;; Κλαιγόμουν στη μάνα στο τηλέφωνο.... « κολώνω να μιλήσω, τι έχω πάθει, δεν είμαι εγώ ....» .
«κάνε ό,τι θες. Ο ίδιος άνθρωπος είσαι. Και ποιος σου λέει ότι και εκεί έχεις κανένα συμβόλαιο;;»
15:00 να μιλήσω;; 15:30 αχ κολώνω....16:00 ας καθαρίσω τον υπολογιστή από τη σαβούρα τόσο καιρό που μαλακίζομαι έχω κατεβάσει τα κέρατα μου. Τραγούδια, βιντεάκια όλα ουστ. Μην αφήσω και ίχνη αν φύγω. Αλλά θα φύγω;; ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΑΜΩΤΟ ;;; 16:20 , 16:30, 16:37, 16:43, 16:48, 16:53 ΘΕΕ ΜΟΥ ΤΙ ΚΑΝΩ;;

Και τότε το είδα. Δεν το έχω ακούσει ακόμα, ούτε και τώρα που σας γράφω.

Kirsty_McColl_With_The_Pouges___Miss_Otis_Regrets.mp3

Πριν το πετάξω στο cd , το διάβασα κατα λάθος έτσι.

Misso tis Regrets.


Αντε γαμήσου συμβατικότητα και επανάπαυση εγώ θα μιλήσω.

-Χαίρετε, κ. Π______. Θα ήθελα να σας μιλήσω σχετικα΄με τις αρμοδιότητες μου.
- Παρακαλώ...
- Τι κάνω εγώ εδώ μέσα; Μήπως να το αφήσουμε το πράγμα γιατί βαριέμαι και δεν έχω μάθει να κάθομαι και να πληρώνομαι; Να το πιάσουμε πάλι όταν ανοίξει η δουλειά , ίσως από Φλεβάρη;; Με προσλάβατε για συγκεκριμένα πράγματα που τελικά τα κάνετε μόνος σας.
- Ότι και να πεις έχεις δίκιο. Με βγάζεις από τη δύσκολη θέση...γιατί πάνω από όλα είμαι άνθρωπος και ξέρω ότι έφυγες από κάπου για να έρθεις εδώ. Σε τιμά πάρα πολύ αυτό που μου λες,είσαι σπάνιος άνθρωπος. Δεν το έχω ξαναπάθει εγώ αυτό, να πέσω τόσο έξω στις εκτιμήσεις μου....αλλά τελικά το βλέπω κι εγώ ότι δεν έχει δουλεια για σένα...Πωπω σε τιμά πάρα πολύ αυτό που κάνεις...Δεν μου έχει ξανασυμβεί. Θα κανονίσω να πάρεις τίποτα λεφτά παραπάνω. ...Τι να πω....συγνώμη... φταίω που είμαι συγκεντρωτικός....αλλά δεν μου έχει ξανασυμβεί.


Έφυγα χαμογελώντας. Μισσο τις ρηγκρέτς.

Αν δεν είχα την άλλη δουλειά, θα είχα πηδήξει από το παράθυρο. Ξέρετε εσείς.

Καλημέρα σας.

Σχόλια

Ο χρήστης liodara είπε…
Καλά.....εμείς τα παμε....τά παμε και τα συμφωνήσαμε......!!!!!!!!!
Ο χρήστης Trilian είπε…
εγώ τώρα να χαρώ; θέλω να χαρώ. Πολύ. αλλά μήπως να περιμένω νέα από την άλλη δουλειά; θα περιμένω (και από μέσα μου θα χαίρομαι... χιχι)

Καλή αρχή...
Ο χρήστης Gogo είπε…
Mou arese paaara poli auto to post!
Timio kai alithino. Opws akrivws niwthoume oloi. Akoma kai i sponta gia tin pisini douleia pou mas krataei apo to na katareusoume. Euge paidi mou Crucilla!
Tha pas brosta, mi fovasai tipota!
Ο χρήστης eparxiakosaloni είπε…
ευτυχως που υπαρχει και η αλλη δουλεια

φοβερο το αγχος , να βρεις δουλεια

σε καταλαβαινω

ελπιζω ολα να πανε καλα

και ας ειναι μικροτερος ο μισθος

απο καπου πρεπει ν αρχισεις
Ο χρήστης Lost είπε…
Super! Και μην τρελαίνεσαι ότι θα τελειώσει το δίμηνο και θα σε διώξουν, είναι συνηθισμένη πρακτική για να δουν αν ταιριάζουν τα χνώτα σας. Βάλε τα δυνατά σου κι αν χρειάζεσαι βοήθεια κοινού mail me. Είπαμε, είμαι του αμαρτωλού κλάδου
Ο χρήστης Fight Back είπε…
Μ'αρεσουν οι δυσκολες αποφασεις. Μ'αρεσουν βεβαια ακομα περισσοτερο οι αποφασεις που μας δικαιωνουν.
Σιγα μη σε διωξουν στους δυο μηνες, καλα τα λενε οι απο πανω, πρακτικο ειναι το θεμα
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Μπράβο σου!
Αναμένω νεότερα από το καινούριο εργασιακό μέτωπο!
Ο χρήστης AVRA είπε…
Δεν ξερω τι θα εκανα στη θεση σου...Υπομονη !! Εννοειτε οτι αναμενουμε νεα!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Κοριτσάααααααααααααααακι
αν καταφέρω και τη σκάσω σήμερα από τους κακούς και σε συναντήσω στην πόλη από ζάχαρη σου έχω μια αγκαλιά ζεστή και σφιχτή για να σου σπάσει κόκκαλα.

Εμείς οι δύο σε λίγα χρόνια θα είμαστε καταξιωμένες, αναγνωρισμένες, ο μισθός μας θα αποτελείται από έξι μηδενικά, θα έχουμε βρει το άλλο μας μισό και θα πίνουμε καφέ κάθε μέρα στα κολωνάκια κάνοντας σπα.

Στάαααααανταρ
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ουπς

Κοριτσάααααααααααααααακι
αν καταφέρω και τη σκάσω σήμερα από τους κακούς και σε συναντήσω στην πόλη από ζάχαρη σου έχω μια αγκαλιά ζεστή και σφιχτή για να σου σπάσει κόκκαλα.

Εμείς οι δύο σε λίγα χρόνια θα είμαστε καταξιωμένες, αναγνωρισμένες, ο μισθός μας θα αποτελείται από έξι μηδενικά, θα έχουμε βρει το άλλο μας μισό και θα πίνουμε καφέ κάθε μέρα στα κολωνάκια κάνοντας σπα.

Στάαααααανταρ
Ο χρήστης Crucilla είπε…
Σας αγαπάω πολύ, σας το είπα;;

@λιοντάρα μου, τα μιλήσαμε τα συμφωνήσαμε (δεν ξανακάνω φυλακκήηηηη)
@τρίλιαν, ελπίζω να χαρούμε παρέα!
@γογο, από το στόμα σας και στου θεού το αυτί διότι ώρες ώρες νομίζω ότι έχω ένα λαμπρό μέλλον πίσω μου...
@σαλόνι, εδώ και τρία χρόνια αρχίζω...
@λοστ, θα σου στείλω μέηλ. Μ'αρέσουν τα αμαρτωλά..
@κοτοσαλάτα ( μα πως σου ήρθε αυτό το νικ;;)κατατάσσομαι στις 2 Γενάρη!
@αυρα, ούτε εγώ ξέρω τι θά έκανα στη θέση μου λίγο καιρό πριν.Μαθαίνω όμως, μου αρέσουν οι παρατηρήσεις, διορθώνομαι!
@αργυρένια, ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΕΣ ( blogges μουαχαχαχαχχα και αυτό στην πλάκα ,εε) o MIΣΘΟΣ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΗΔΕΝΙΚΟ ( και ως γνωστόν 6 * 0 = 0),για τα υπόλοιπα όλα με δελεάζεις...
Ο χρήστης Crucilla είπε…
Καλέ ξέχασα τον μοναδικό άντρα κομεντέητορ...Φάητ μπακ μου, άμα με διώξουν σε δυο μήνες, το ποστ θα το γράψω από το Δαφνί!
Ο χρήστης eparxiakosaloni είπε…
καλη μου δεν θελω να σε σοκαρω , αλλα δεν ειναι μονο ο Φαητ μπακ , ο μοναδικος αντρας κομεντεητορ

εκτος πια , αν με εχεις καταταξει στο κλαμπ τον ουδετερων

:(
Ο χρήστης Crucilla είπε…
Θα μπορούσα να πω την εξυπνάδα μου και να σου πω ότι εσύ δεν είσαι άντρας , αλλά πατέρας....αλλά σου λέω :μαλακίααααα! Σόρυ! Μου ξέφυγε! Συγνώωωωμη!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλημέρα ρε Crucilla
Δεν έχω κάτι να πω, απλά αυξάνω κ εγώ τον αρσενικό πληθυσμό στα comments σου.
Καλά άντε να σχολιάσω και τα περι επαγγελμάτων που θίγεις συχνά πυκνά θα χρησιμποιήσω μια κλεμμένη έκφραση (πάλι ανέμπνευστος ξέρω)
"Στη δύση ο άνθρωπο εκμεταλλεύεται τον άνθρωπο, στην ανατολή γίνεται ακριβώς το αντίθετο."
Διάλεξε και πάρε.
Καλη σταδιοδρομία σ οτι καινούργιο κάνεις από δω και πέρα!
Ο χρήστης Jason είπε…
Πωπω πολύ καλό post.
Πολύ άμεσο.
Και ο τίτλος με τράβηξε με τη μία.
Μπράβο, δεν έχω τίποτα άλλο να πω.
Συμφωνώ απολύτως, αλλά τα είπες και πολύ ωραία.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Επειδή έχω τραβήξει κι εγώ ανάλογο ζόρι στο παρελθόν, με δουλειά που δεν ήξερα γιατί βρίσκομαι εκεί, σε καταλαβαίνω απόλυτα. Αισιοδοξία να 'χεις, γερά νεύρα και θράσος όπου χρειάζεται(όπως μου είχε πει και ένας θείος μου-celebrity τον καιρο που σπούδαζα)...
Ο χρήστης Sigmataf είπε…
Έπαιξες στα όρια...
Ο χρήστης YO!Reeka's είπε…
ειδες τελικά, άμα δε μιλούσες ακομα εκεί θα ήσανε.
μη μασάς, θα φας μερικές πόρτες στα μούτρα, αλλά καλύτερα από το να θαφτείς, μικρή κοπέλα!
αντε καλές γιορτέεεεεεεεςςςς!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
μακάρι όλοι μας να είχαμε το δικό σου κουράγιο...καμιά φορά αισθάνομαι πως είμαι πολύ δειλός...
Ο χρήστης Crucilla είπε…
Μωρέ γέμισε άντρες το μαγαζί...ευχαριστώ παιδιά!