Αναζήτηση εργασίας vol. 1

Κι αν έχω πάει σε συνεντεύξεις...Μέ ένα κουρίκουλουμ πασπαρτού έχω παραστήσει τη γραμματέα, τη δημοσιογράφα, τη διερμηνέα, τη διαφημίστρια, την ταξιδιωτική πρακτόρισα και δεν ξέρω γω τι άλλο. Ελλειψει προϋπηρεσίας, όλα τα σφάζουμε, όλα τα μαχαιρώνουμε.

Και στο κάτω κάτω καλέ κύριοι αγγελιογράφτες και αγγελιοποσταδόροι, τι σκατά έχετε στο κεφάλι σας ακριβώς με αγγελίες του στυλ: "Πτυχίο, μεταπτύχιο, 3-5 χρόνια προϋπηρεσία, καταλάν και φαρσί, δυνατότητα μετοίκησης στην Αρμενία, για τους άρρενες εκπληρωμένα τα στρατιωτικά, κάτω των 30, αμοιβή τα νόμιμα ( για συσκευάστρια σε αρτοβιοτεχνία) +ΙΚΑ"; Δηλαδή τζίζας και περιμένετε αληθή βιογραφικά; Εσείς τις αρχιζετε τις μαλακίες για να βάλετε φυτευτό το ανίψι σας του Χαμπλχαμστενσάιρ Κόλιτζ..

Επιμένω διότι πάω κόντρα στον οποιονδήποτε για τις μαλακίες που έχουν ακούσει τα αυτουλίνια μου σε συνεντεύξεις...

- Τι δουλειά κάνει ο πατέρας σας;; ( πασάς στα Γιάννενα και σένα τι σε κόφτει;)

- Γιατί ενδιαφέρεστε για αυτή τη δουλειά; ( γιάτί ξυνόμουνα σπίτι και είπα να έρθω να σου ζαλίσω τον έρωτα...τρέντι ερώτηση και για συνεντεύξεις μεταπτυχιακών)

- Πως φαντάζεστε τον εαυτό σας μετά από 10 χρόνια; ( ζωντανό και στη θέση σου)

- Θα συνεχίσουμε την κουβέντα μας στα αγγλικά από εδώ και στο εξής... ( όου ντίαρ, ιζ δις νέσεσαρυ; άη φιλ α μπιτ όκγουαρντ mi heso)

-Έλα να δουλέψεις 6 μήνες τσάμπα για να σε εκπαιδεύσουμε...( άντε καλά...μετά τους 6 μήνες;) ...-ε, μετά θα σε προσλάβουμε αν υπάρξει όουπενινγκ...( γονυπετής πλέον εκλιπαρώ να τους πληρώσω για το μεγαλόψυχο τρέηνινγκ το οποίο και έκανε φίλος...εν τέλει προσελήφθη με 600 γιούροζ το μήνα σε εταιρία που χρεώνει την εργατοώρα 150 γιούροζ στους πελάτες της)

- Ξέρετε από πισί; ΝΑΙ...Ξέρετε και άουτλουκ; ΝΑΙ! Ξέρετε και γουόρντ; ΝΑΙ. ΑΑ, Ξέρετε και εξέλ; ΝΑΙ @###!...χμμμ, ξέρετε και από ΙDERΝΕΤ; ΝΑΙ. Ξέρετε και πάουερ πόιντ; ΝΑΙ( τι στο έστειλα το βιογραφικό ρε μαλάκα ...) Ξέρετε και άξες; όχι , και δεν το έχω γράψει ότι ξέρω,... ααα, λυπάμαι, χρειάζεται και άξες....εσείς που δεν ξέρετε μπορείτε να απασχοληθείτε σε μια θέση ντορ του ντορ δημοσίων σχέσεων και πωλήσεων της εταιρίας ( ουδεν σχόλιον όμως)

- Ποιες είναι οι οικονομικές σας απαιτήσεις; ( 1500 ευρώ το μήνα, γιατί θα μου τα δώσετε; - και σας το ορκίζομαι ότι ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΧΩ ΠΕΙ)

Βασανιστήρια που ελέγχονται ως ανακριβή: βραστά αυγά κάτω από τη μασχάλη, παρασκευή 8 εσπρέσων μακιάτων σε 20", αποτρίχωση των γενετήσιων με τσιμπιδάκι σε σχήμα του logo της εταιρίας, και η λίστα δεν τελειώνει ποτέ.

Τεσπα και ασταδιάλα, μάλλον ξεκινάω άλλη δουλειά τον άλλο μηνα. Θα σας ενημερώνω πάραυτα΄...

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
καλη τύχη στο νεο ξεκίνημα και μη ξεχνάς είναι εδώ ότι είναι και πιο πέρα, οι ωραίοι κ οι μοιραίοι, το βασίλειο των σκλάβων πάντα εν δράσει

φιλάκια
Ο χρήστης Trilian είπε…
i 've been there before... αλλά εσύ βρε παιδάκι μου τι καλά που το περιγράφεις... χιχι! Υπομονή για όλους υπάρχει φως!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
και ελπίζω αγαπητή μου να μην πάρεις τα αυτά, αλλά να τους αρέσεις πάραυτα!!!!
Ο χρήστης tzo είπε…
Βρίσκομαι σε παρόμοια φάση. Αν και δεν έχω περάσει από πολλές συνεντεύξεις!
Έχω στείλει όμως του κόσμου τα βιογραφικά! Όλος ο κλάδος θα γνωρίζει ότι κάπου υπάρχω και εγώ και ψάχνω δουλεία!
Ο χρήστης Jason είπε…
Όμορφα...
Τι σκατά κάθομαι και διαβάζω (και καλά), να δω πού θα με βγάλει στο τέλος......
Ο χρήστης Crucilla είπε…
@anonymous 1, με παρηγόρησες τώρα;

@trilian, είναι μακρύ το τούνελ και το φως έχει αργήσει λίγο!

@anonymous, λες;; ( να τα πάρω;οέο;)

@allitnil,όσο έχεις κουράγιο, θα περνάς από συνεντεύξεις και θα ακόυσεις απίστευτα πράγματα...με τα οποία κάποια στιγμή θα γελάς.

@jason, α) να σαι καλά που πέρασες!
β) ...η κατάσταση είναι σκατά όντως, αλλά τώρα διάβαζε! Θα αγχωθείς όταν πρέπει , όχι από τωρα!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
βιογραφικο???
αδυνατώ να δημιουργησω ενα..θα εχω προβλημα με τις ημερομηνιες. απο την αρχη του 2006 μεχρι τωρα εχω αλλαξει 5 φορες δουλεια

καλη τυχη
Ο χρήστης YO!Reeka's είπε…
«Πως φαντάζεστε τον εαυτό σας μετά από 10 χρόνια; ( ζωντανό και στη θέση σου)»

αχαχαχαχαχαχ δεν παίζεσαι!!!!!
Ο χρήστης Marina είπε…
καλή τύχη σε όλα τα γυμνάσια που θα σου κάνουνε για τα περιβόητα 600 ευρώ!
Πιό πολύ μου άρεσε το τρίτο "πώς βλέπετε τον εαυτό σας σε 3 χρόνια" - ζωντανό και στη θέση σου (λαμάκα να προσθέσω)..
πολύ γέλιο
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Με τόσα που έχω ακούσει (μάλλον διαβάσει) περι ποψηφίων εργοδοτών, φαίνεται ότι εγώ είμαι πολύ μαλάκας που κάνω κουβέντα στα ίσια, της λέω ότι θα πληρώνεται τις υπερωρίες με 1,5Χ, πλήρες ΙΚΑ και την διαβεβαιώνω (και είναι αλήθεια) ότι δεν θα πρόκειται να την παρενοχλήσει σεξουαλικά κανένας και ποτέ! Κρίμα που δεν πήρα δικό σου CV!