Πάλι νεύρα έχω

Την Παρασκευή πήγα και είδα το Χρήστο Θηβαίο. Αυτός, η φωνή του, ο Ανδρέου, καλοί μουσικοί και μια Ευτυχίτσα που μας τη φόρεσε καπέλο ( όπως γίνεται συνήθως) ευτυχώς όμως με ωραία φωνή. Αν πάει και στο Dream Show να της κάνουν λίιιιιιγο κινησιολογία, προβλέπω εξαιρετική καριέρα σε κυριλέ ρεμπετάδικα και καφέ σανταν. Σας το έχω πει ότι έχω κληρονομικό χάρισμα;

Μου αρέσει η φωνή του Θηβαίου, μου αρέσει η θεατρικότητα των κινήσεων του, η φλόγα στο βλέμμα του, η λαγνεία της performance του. Έχει κάτι και το ξέρει. Γιατί φαινόταν και η αυταρέσκεια του. Πολλές φορές γύριζα πίσω για να βρω τον καθρέφτη που κοιταζόταν μα μάλλον υπήρχε μόνο για αυτόν. Δεν με πείραξε όμως. Κάπου διάβασα ότι το ταλέντο δικαιολογεί και λίγη έπαρση και από τότε το ακούω στο πίσω μέρος του μυαλού μου όταν ακούω ωραία τραγούδια.

Θα σταθώ σε ένα ανεκδοτάκι από τη ζωή του που μας είπε και τσαντίστηκα. Μας είπε μια ιστοριούλα για τότε που ‘τανε νιος κι ατίθασος μαλλιάς κι είχε ένα φίλο – λέει – που είπε «απεταξάμην» και έβαλε τα φλώρικα για να δουλέψει. Τεσπα, κάτι έτυχε και συνέλαβαν τον κυριλέ και ο μπάτσος έκανε ένα σχόλιο πως είναι δυνατόν να είναι μέσα ο κυριλέ και έξω ο Θηβαίος. Οκ, οκ αν το σταματούσε εκεί θα κουνούσαμε όλοι το κεφάλι « αχ, τελικά τα ράσα κάνουν τον παπά», θα λέγαμε και καμιά μαλακία για τις ζαρντινιέρες νίντζα , θα βρίζαμε – κλασσικά- τους μπάτσους και δεν θα έγραφα αυτό το ποστ. Αλλά ο Θηβαίος κατέληξε: «Τελικά , ποιος καθορίζει ποιος είναι μέσα ( …στη φυλακή) και ποιος έξω;; Άραγε ( έξτρα νόημα στη φωνή και ύφος στο βλέμμα) ….γιατί να είναι μέσα ο Γιωτόπουλος ( ;;) και έξω η ….Στεφανίδου;;;;»

Και να οι σκέψεις μου με τυχαία σειρά.

1. Τι λες βρε Κνίτη της συμφοράς , γαμώ τα ανθρώπινα δικαιώματα στα οποία πιστεύεις; Σκότωσε κανένα η Στεφανίδου, είχε την ηθική αυτουργία έστω; Ενημερώστε με, πληζ.

2. Αν πχ στη θέση της Στεφανίδου έλεγε την άλλη τη μαλάκω την Κοντολίζα , πάλι θα έκανα τουμπεκί ψιλοκομμένο. Θα μιλούσαμε με σημείο αναφοράς το φόνο.

3. Κατά Θηβαίον, το ξεκατίνιασμα και η φτήνια είναι ποινικό αδίκημα. Το ναρκώνειν εγκεφάλους, συμφωνώ, είναι οικτρό. Αλλά ρε φίλε, ήταν λίγο ατυχές , πώς να το κάνουμε βρε αγόρι μ’. Μην κάνουμε αγιογραφίες τέτοιου είδους.

4. Ακόμα κι αν σκοτώνεις μπάτσους, πολιτικούς και στρατιωτικούς, αμερικανούς, βρετανούς και εγχώριους, είναι αδίκημα. Αν πραγματικά πιστεύεις στα ανθρώπινα δικαιώματα, τα οποία έχω μετατρέψει σε ιδεολογία και πολιτική μου θέση.

Αυτάααα και καλή εβδομάδα!

Σχόλια

Ο χρήστης Trilian είπε…
Να σου πω την αλήθεια τα κάνει κάτι τέτοια άτοπα ο κύριος… θυμάμαι μία φορά σε ένα φεστιβάλ ΚΝΕ (τότες ντε που πηγαίναμε όλοι για τις συναυλίες και τρώγαμε σουβλάκια όταν μίλαγε ακατάπαυστα η Παπαρήγα και βαριόμασταν; Τότες ντε) έπαιζε με τους συνήθεις υπόπτους στην μικρή σκηνή και ταυτόχρονα στην μεγάλη είχαν βάλει τον Μητροπάνο και δεν του καλάρεσε. Σε κάποια φάση τα πήρε που ακουγόταν από τα μεγάλα ηχεία ο Μητροπάνος και κάλυπτε τα δικά τους και αντί να τα βάλει με τα την διοργάνωση άρχισε να βρίζει τον Μητροπάνο και εμάς σαν κοινό που ήμασταν εκεί και τον παρακολουθούσαμε που τέτοιοι που είμαστε τέτοιους τραγουδιάρηδες λαϊκούς θέλουμε λέει… ε όχι ρε φίλε σαν ψιλά τον έχεις τον αμανέ… και στο κάτω κάτω Μητροπάνος είναι αυτός… «respect»!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Λοιπόν μου φαίνεται απίστευτο....ήμουν και στα δυο σκηνικά που περιγράψατε...αλλά και πάλι....ότι ξεχωρίζει έστω και λίγο...λιγουλάκι βρε παιδί μου (εκεί κατατάσω τον εν λόγω καλλιτέχνη στο λιγουλάκι)....απ τη σαβουροκατανάλωση των τσιφτετελοελλήνων...δε ξέρω...έχω μια τάση να το συγχωρώ...
Καλημέρα και καλή εβδομάδα - και χωρίς νευράκια Crucilla!
Ο χρήστης Gogo είπε…
Egw pali akrivws auto to style "Lew tis malakies - eksipnades mou epeidi sas vrika eukairous" exw sixathei stin kapote rock - epanastatiki genia tragoudistadwn pou exoun piasei ta -anta edw kai kairo. Me arxispastiko ton Papakwstantinou (oxi to Thanasi, ton allo to gnwsto mitoga) pou apofeugw sa to diaolo!
Ο χρήστης Fight Back είπε…
Λοιπον ο χειροτερος των χειροτερων, Κατσιμιχας εχει πιει και εχει ρουφηξει οτι πινεται και δεν πινεται, λεει κατι ασυναρτητες ιστοριες και παροτρυνει το κοινο να χειροκροτησει το μπασιστα γιατι χαρακτηριστικα "δε θα χυσει" (σορι κιολας - ολη η ντροπη δικη του).

Το κοινο χειροκροτησε γελωντας...
Ο χρήστης tzo είπε…
Δεν ξέρω πολλά για την προσωπική ζωή των τραγουδιστών και δεν ασχολούμαι. Πάντως πριν μπεις στο ψητό σκεπτόμουν να σχολιάσω πως έμενα μου βγάζει μια βλακεία στο μάτι ο Θηβαίως και νομίζω πως τελικά ταιριάζει γάντι στην περίσταση!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
τσα!
Ο χρήστης liodara είπε…
kalhmera koritsaki.....vre ti epa8es paraskeyiatika...egw hmoun ekei pou sou xa pei kai ta pina mexri skasmou...ase/..Epi toy 8ematos twra...loipon 8a sou pw kai gw mia istoria...eixa kapote ena symfoithth sth nomikh pou htan kati san ypeyuynos ths pks-kne sth sxolh...htan panta axyristos, aplutos kakodymenos kai genikotera evrize to systhma...8anatos sttous kefalaiouxous kai tetoia....pws ta fernei h zwh etyxe na aknoyme diakopes mazi sthn evoia...kai sto idio xenodoxeio kiolas...htan ekei me toys goneis tou kai tote ema8a oti htan megalotrapezikos o pateras tou..ton eida souloupwmeno kai ka8aro kai emeina....thn epomenh xronia sth sxolh , hr8e pali san velouxiwths... kai mesa se mia genikh syneleysh pou garize pali gia ta idia kai 8anatos stous etsi kai 8anatos stoua alliws...petagomai kai lew...an einai etsi tote prwtos prepei na pe8anei o pateras sou....! Ase re thn exoune dei oloi idelistes kai dhmokrates me anarxikes pepei8hseis...kai ennoeitai me terastia kompodemata kai kata8eseis/.....etsi agaph mou....kaiw 1.000.000 soutien sto syntagma gia antidrash....lefta 8a xw na parw ki alla!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
To πιο εκνευριστικό απ' όλα είναι ότι ο Θηβαίος σε όλες τις συναυλίες μάλλον λέει ακριβώς τα ίδια! Κασσετοφωνάκι! Όταν διάβαζα το post νόμισα ότι βιώνω Deja Vu. Στα χνάρια του copy paste Σαββόπουλου.
Και μετά λένε γιατί ο κόσμος ακούει σκυλάδικα...
Ο χρήστης Crucilla είπε…
@τρίλιαν , καλή μου, να σε ευχαριστήσω για το δώρο μου ;-Ρ! Τα σουβλάκια αξίζανε τουλάχιστον;

@ανώνυμε, φανερώσου!

@άσε, γωγώ μου, δράμα πια κι ο Βασιλάκης!

@φάητ μπακ, κι ο Κατσιμίχας;; Αμάν οι αποκαλύψεις σε αυτό το ποστ!

@αλλιτνιλ, δε μου την έβγαζε τη βλακεία στο μάτι. Την έβγαλε προφορικά τελικα!! :-Ρ

@μουγκ γουάη ....τσα στα μουτρα σου!

@λιοντάρα μου, εγώ σε μια τση ΠΚΣ που με ζάλισε ότι και καλά έχω σπρέχεν και σωστές απόψεις και να οργανωθώ στην αριστέρα τση προόδου , τη ρώτησα: "Αν πας 20 άτομα στο κόμμα σου δίνουν δώρο φριτέζα;;" Δεν με ξαναενόχλησαν !

@σαντιάγκο, και τι να κάνουμε ρε γμτ...Σιγά σιγά μαθαίνω να διαχωρίζω την τέχνη , τη γραφή κτλ κτλ από το δημιουργό της γιατί όσους δημιουργούς γνώρισα ( από κοντά) απογοητέυτηκα. Αλλά και πάλι, όσους ξέρω που ακούν σκυλάδικα... δεν έχουν ασχοληθεί με τίποτα από όσα λέμε εδώ μέσα.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ωραιος ο θηβαιος κι ας ειναι οπως γουσταρει.
Ο χρήστης Crucilla είπε…
Νικόλα, αυτό είναι το πρόβλημα μου... Ότι από τους "ωραίους" όπως λες, έχω άλλες απαιτήσεις. Αυτοί που φαίνεται πως ξέρουν κάτι παραπάνω , αυτοί είναι που δεν μπορούν να είναι "'οπως γουστάρουν". Εξακολουθεί να μου αρέσει - φυσικά- ο Θηβαίος, απλά από έναν ευαίσθητο, σκεπτόμενο κτλ κτλ δεν περίμενα να ακούσω τέτοια παπαριά, η οποία ενδεχομένως για ένα πιο σκληροπυρηνικό αριστερό να περνούσε είτε απαρατήρητη είτε να επιβραβευόταν κιόλας. Δεν είναι σωστό "ωραίος και ας κάνει ότι θέλει". Είναι η ίδια νοοτροπία με το "αφού αυτό θέλει ο κόσμος"... Και τα δυο πληγώνουν.