Τα ηρωικά κουδούνια

Ξέρεις τι γίνεται; Πόκερ παίζουν. Γυρω από το τραπέζι έχουν μαζευτεί πολλοι, ιδρώνουν, φωνάζουν, ζητωκραυγάζουν, αγωνιούν. Κι έχουν και δίκιο. Μέρες πριν είχε  βγει με το αγροτικό και φώναζε σε όλο το χωριό, θα γινόταν χαμός, θα ήταν μεγάλο γεγονός, το λέν και στις ειδήσεις, έκφραση σπουδαία, γεγονός, γεγονός, γεγονός, γεγονός, αν την πεις πολλές φορές, γεγονός, γεγονός, γεγονός, βλέπεις το έντονο φως και οι φιγούρες όλες θολώνουν και μαυρίζουν. Γεγονός, γεγονός, γεγονός, και να το τώρα που εκτυλίσσεται είναι γεγονός.
Σπουδαίο γεγονός, θα μας δουν, θα μας προσέξουν, θα φτιάξουμε και το δρόμο, θα μας φέρουν και δασκάλα. Το είπα και ανατρίχιασα, κι εγώ μαζί να ιδρώσω, να φωνάξω, τι αγωνία, δείτε τους, είναι γεγονός.
Ο ένας θα νικήσει, ο άλλος θα θολώσει τη φιγούρα του για δυο λεπτά και έπειτα θα φύγουν χώρια, στο πίσω μέρος της ταβέρνας θα κάνουνε μαζί ταμείο. Κι εμένα θα μου πουλήσουν publicity roi και θα χαίρομαι.

Σχόλια

Ο χρήστης koulpa είπε…
xaxaxa κι εγώ νομίζω ότι παιζουν ιπποδρομο.. εγώ είμαι το άλογο.. τρέχω 30 χρονια.. και τελικά.. εγώ πληρώνω τα χαμένα.. ακόμα κι όταν κερδίζω.. :) :)
καλησπέρες :) :)
Ο χρήστης Crucilla είπε…
Καλησπέρα, Mea Koulpa :)