ΠΕΡΑΙΩΣΗ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑΣ

Γράφω με τέτοια συχνότητα που νόμιζα πως τα γενέθλια μου εδώ είναι στις 06 Ιουλίου ενώ (Ω ΤΙ ΦΡΙΚΗ) τελικά είναι σήμερα!
Πριν από πέντε χρόνια είχα δει το ΣΥΡΡΙΖΑ του Μέντες και μου ειχε αρεσει πολύ γιατί όπως είχα παραδεχτεί δημοσίως τότε είχε πολύ ωραία και σκεπτόμενα ανδρικά πισινά. Συνέχισα με το πόσο κουκουρούκου είμασταν τότε όλοι, σε κατάσταση "Εχτάχτου ανάγκης" και ολοκλήρωσα με το πόσα νεύρα είχα.

Ε λοιπόν τι άλλαξε;; Το ΣΥΡΡΙΖΑ προβλήθηκε πριν από λίγες μέρες με τον κανονικό του τίτλο μην κάνουμε κανένα συνειρμό και συνδέσουμε τον Τσίπρα με το κανάλι.

Επίσης πέθανε σε αυτό το διάστημα και αυτός που είπε "'Ολα τριγύρω αλλάζουνε και όλα τα ίδια μένουν". 

Σχόλια

Ο χρήστης koulpa είπε…
ωωω να μας ζήσει.. και να μας ευτυχήσει.. :) :)
την καλησπέρα μου :) :)
Ο χρήστης island είπε…
Πληρώσατε την περαίωση με κάποιες λίγες λέξεις στρο βλογ σας. Φθηνά την βγάλατε.

Χρόνια σας πολλά μπάι δε γουέι που λένε και στο χωριό μου
Ο χρήστης island είπε…
Όταν έκανα σαρδάμ στο πληκτρολόγιο στο στρο ΔΕΝ είχα στο μυαλό μου τον Στρος Καν :P
Ο χρήστης Crucilla είπε…
@Koulpa, ευχαριστώ :D

@island, μα φυσικά! την καμαριέρα είχες !
Ο χρήστης [Germanos] είπε…
Με αφορμή την περαίωση πενταετίας θα ηθελα και γω να σας ευχηθώ μακροημέρευση κτλ