Switch



Switch. Πάνω ο διακόπτης. Έχουν εκλείψει πια όλοι οι λόγοι για δάκρυα. Switch. Άλλαξα και το ποτό μου, τέρμα η βότκα, μυήθηκα στο ουίσκι.

Δεν γράφω πια με τα δυο δάχτυλα αργά, έχω και τα δυο μου χέρια στο πληκτρολόγιο, η κίνηση μου ρέει πιο ομαλά, έχω μάθει να παίζω στο πιάνο του μυαλού μου πιο εύκολα τις νότες που δίνουν ζωή στις σκέψεις μου μέσω αυτής της σελίδας.

Πλήκτρο πλήκτρο οι σκέψεις, πλήκτρο πλήκτρο οι νότες. Είσαι αλήθεια δίπλα μου; Καταλαβαίνεις ποια είμαι και ποιες είναι οι μύχιες σκέψεις μου; Μπορείς να νιώσεις πόσο θολά γίνονται όλα για μένα, όταν είμαι τόσο γεμάτη από τη μουσική που κλαίω;

Νόμιζα πως έχουν πια εκλείψει οι λόγοι για δάκρυα. Μάλλον θα 'ναι κι αυτά "...μια κάποια λύσις"

Σχόλια

Ο χρήστης bbchris είπε…
Whiskey?

Το έχω κόψει πάνω από ένα χρόνο.
Αφού ήπια κάμποσα καράβια... χιιιικκκ!!!
Ο χρήστης YO!Reeka's είπε…
φιλάκια. την καλησπερα μας.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Πλήκτρο πλήκτρο βγαίνουν κάποια στηφόρα.Δύσκολα όπως και τα τραγούδια.Γι αυτό πάντα υπάρχουν λόγοι για δάκρυα.Γιατί είμαστε 70% νερό και όταν αυτό καίγεται πρέπει να βγεί από κάπου.Γιατί καίγεται στην μουσική δεν ξέρω.Ξέρω γιατί βγάζει....για να αλαφρύνουν τα μέσα σου.

Φιλί.