Η διάθεσή μου, αν είχα εξεταστική.

Έκανε σεισμό, χιόνισε, ξαναέκανε σεισμό και κάτι καλοί κύριοι στην τηλεόραση μας είπανε πως το Μάρτιο θα ξαναχιονίσει και πως μπορεί και να ξυπνήσει λέει το ρήγμα της Πάρνηθας από την άλλη πλευρά προς Αυλώνα και Αφιδνες. Στην πολιτική σκηνή τα πράγματα πάνε από το κακό στο χειρότερό, άσε που η δήμοτικότητα του Σαρκοζύ έχει πέσει κατακόρυφα, και το παιδί δεν μπορεί να χαρεί το γάμο του με την πρώην κυρία του Σουλτάνου του Μπρουνέι, σιχτίρ, όλα τα κανάλια λάθος την είπαν τη γυναίκα, να πάρω τηλέφωνο τη γιαγιά μου να την ξεματιάσει την Κάρλα, νιοπαντρο κορίτσι, θα θέλει να κάνει και παιδιά.

Τουλάχιστον γύρισε ορθόδρομος ο Ερμής και θα δούμε μια άσπρη μέρα, επ, ψέμματα, αυτή την είδαμε, τι μας μένει να δουμε τώρα; Γιατί όλα τα έχουμε ακούσει , για αυτό είμαι σίγουρη, όλα τα έχουμε ακούσει και βάλτε σας παρακαλώ ένα φίμωτρο στην κυρά που κάποτε με δονούσε ολόκληρη με κείνα τα του Μπρέγκοβιτς αλλά τώρα άλλος Χαβάη κι άλλος πληρώνει. Άιντε γιατί άμα το τραγουδούσε αυτό η Καλομοίρα, θα το είχαμε κράξει όλοι το κορίτσι αλλά έτσι είναι , κι εγώ στο γυμνάσιο έβγαλα τη φήμη της καλής μαθήτριας και μετά ξυνόμουνα μέχρι αηδίας. Μετά πήγα Λύκειο και δοκίμασα την ίδια συνταγή, πιάνει.

Επειδή δεν έχω καθόλου ειρμό σε αυτά που γράφω , κι επειδή είναι και εξεταστική περίοδος, να χαιρετήσω σιγά σιγά με μία συμβουλή προς τους νέους φοιτητάς. Flashback:

Έχω ξεσκιστεί να δίνω Διπλωματική Ιστορία σε όλους τους πιθανούς συνδυασμούς: διαβασμένη, αδιάβαστη, με πρόοδο, χωρίς, με εργασία, χωρίς κτλ κτλ . Η βαθμολογία μου δεν είχε όμως συνδυασμούς, ήταν ξερή και στείρα , ένα μονότονο 3 επί 4-5 εξάμηνα.

Ε ναι λοπόν. Έχουμε πάει με τη φίλη συμφοιτήτρια να πιάσουμε κεντρικό έδρανο στο αμφιθέατρο, στη πλάι της αιθούσης, να κάνει και λίγο κόντρα ο ήλιος στον επιτηρητή - ταξιθέτη - νεκροθάφτη του Παντείου. Από νωρίς, να μας καλύπτουν οι μπροστινοί, οι πισινοί, οι πλαϊνοί. Τα σκονάκια είναι μοιρασμένα ανά φοιτήτρια και κωλότσεπη φοιτήτριας.

Μέχρι που μπαίνει μέσα η Μ(**&^ καθηγήτρια και ανακοινώνει πως όσοι έχουν πάρει απαλλαγή με πρόοδο και εργασία, να το γράψουν στην κόλλα τους και να φύγουν. Ούτε ο Κόπερφηλντ δεν θα προκαλούσε τέτοια μαζική εξαφάνιση. Πουφ! Εγώ, η συμφοιτήτρια και άλλοι πέντε Μ&^*& που είχαν την ίδια ιδέα με εμάς απομείναμε στο αμφιθέατρο. Κοιταζόμαστε με περίλυπο ύφος μέχρι που η Κρουσίλα η θρασεία γράφει στην κόλλα της "Έχω πάρει απαλλαγή με 7" και σηκώνεται και φεύγει.

Περιττό να σας πω ότι:
1. Μέχρι να βγουν τα αποτελέσματα, είχα κλάσει μέντες *sic* ότι θα γινόμουν αντιληπτή και άρα δεν θα έπαιρνα πτυχίο ΠΟΤΕ.
2. Η καθηγήτρια ήθελε μόνο παπαγάλους επειδή μέχρι εκεί έφταναν οι νοητικές της ικανότητες και τελικά πήρα ένα επτά...
3. Η μεγάλη μου ιδέα βρήκε και άξιο μιμητή τη συμφοιτήτρια, που δήλωσε πως έχει πάρει απαλλαγή με 9 και εγώ την αποκάλεσα θρασυτάτη διότι τα 9αρια ήταν μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού.
4. Και ναι, πήρε και αυτή 9....

Προσοχή! Για να πετύχει αυτή η συνταγή χρειάζονται τα εξής υλικά:

ένας μαλάκας καθηγητής, σιτεμένης και αποδεδειγμένης μαλακίας
τρεις τόνοι απόγνωσης, εσοδείας τριών συνεχόμενων εξαμήνων
δεκάδες δεκάδων συσσωρευμένοι φοιτητές στο ίδιο μάθημα
ένα ζευγάρι στραβά μάτια (του Θεού)

Σχόλια