Bored state of chaotic elation

Έχω ενα φίλο που βλέπει μυρμήγια ντυμένα καουμπόηδες ενώ ακούει γελοία μουσική και κατόπιν δικής μου προτροπής φαντάζεται την Denise Milani πασαλειμένη σοκολάτα γυμνή και δεμένη πισθάγκωνα έξω από την εταιρία που δουλεύει.
Εγώ πάλι μόλις πέταξα μια αγελάδα σε μια άλλη μπλόγκερ και τα έγκυρα ψυχολογικά τεστ στα οποία υποβάλλομαι καθημερινά έχουν αποδείξει περίτρανα πως είμαι ένα υβρίδιο της Φοίβης από τα Φιλαράκια και της 5ης Συμφωνίας του Μπετόβεν ενώ πίστευα πως είμαι ο πατέρας του Τσάντλερ μετά την εγχείριση και της Trance εκτέλεσης του Chop Suey των System of a down. Στην πρωινή μου βόλτα συνάντησα ένα παλικάρι με μια χαρτοσακούλα στο κεφάλι που είναι εξαρτημένο από το σαλάμι και η κακοήθης βιβλιοθηκάριος με απέφυγε γιατί είχε να πάει σε ένα συνέδριο.
Ένας άλλος cyborg φίλος μου είναι συγκλονισμένος γιατί του έφαγε 95 πένες μια συρταριέρα. Συρταριέρα Pac Man με τα λεφτά των άλλων...Τι να πει κανείς πια για τις σημερινές συρταριέρες...
Ο αδερφός μου - κλασικός ψυχωτικός με σχιζοειδείς τάσεις αλλά του το συγχωρεί η σημερινή κοινωνία γιατί έιναι ωραίο παιδί μέ έφεση στα δίκτυα- είναι ο Himoura Kenshin και μας έχει προκύψει και μια διαμάχη με τον Ichigo Kurosaki αλλά εγώ από όλα αυτά τα Ιαπωνικά προτιμώ να βλέπω hentai ή και τα παραμύθια του άλλου που παλιμπαιδίζει. Μιας και μιλάμε για παραμύθια, τι απέγινε η Παρασκευούλα και εγώ τον Ρούχλα δεν τον άκουγα για Λα.
Δίπλα μου επιλαμβάνονται του θέματος και το κουπονάκι δεν ισχύει πια.

Θεέ μου πόσο βαριέμαι να δουλέψω σήμερα.

Σχόλια

Ο χρήστης bbchris είπε…
Εγώ βαριέμαι κάθε μέρα, αλλά...
Ο χρήστης Trilian είπε…
ααα καλά μια από τα ίδια και εδώ...
είναι η γένια μας... ελαττωματικά μοντέλα!
Ο χρήστης YO!Reeka's είπε…
μπλογκρολλ το λένε. κι εγώ βαριέμαι...
Ο χρήστης kruemelmonster_schreibt είπε…
Η αλήθεια είναι πως τις τελευταίες μέρες έχω κι εγώ μια δυσκοιλιότητα...
Ωραίος ο αδερφός σου, αυτό είναι αλήθεια... Τι να πω όμως, αφού ήδη το παντρέψαμε το Σοφάκι μας...
Ο χρήστης kruemelmonster_schreibt είπε…
P.S. prepei na sou steilo tis fotozzzz apo to bachelor...
xexexe!
Ο χρήστης Agobooks είπε…
Καλό μή....
Βαριέμαι! ;)
Ο χρήστης pietà είπε…
Βαστάει ακόμα η μαστίχα βλέπω....
Ο χρήστης [Germanos] είπε…
Μαστιχα !! τι ειπες τωρα !!!!!!!!

Και εγω βαριεμαι (τα μυρμηγκια)
Ο χρήστης ggk είπε…
Ε όχι και απέφυγε! Έπρεπε να φύγει. Άσε που τόσες μέρες που είμαι μακρυά μου έχει λείψει το πρωινό μας τσάτινγκ :)
Μα τόσο βαρετά ήταν σήμερα;
Ο χρήστης kanataki είπε…
μια και η βαρεμάρα σε κάνει να εμπνέεσαι, δεν στρώνεσαι να γράψεις κανά σενάριο επιστημονική φαντασίας ,γιατί σαν να σε βλέπω να χεις ρέντα????
Ο χρήστης kanataki είπε…
όχι τίποτα.να βγάλουμε και κανα φράγκο