Μοτίβο

Πολύ συχνά βλέπω το ίδιο μοτίβο ονείρου. Είμαι κάπου ψηλά, τα πόδια μου πατάνε σταθερά αλλά εγώ νιώθω έτοιμη να πετάξω. Είμαι γυμνή ή φοράω κάποιο απλό ύφασμα, ή ένα αέρινο φόρεμα και ο αέρας είναι κόντρα στο πρόσωπο μου. Είναι ζεστός και τρυφερός και μου αφήνει μια πατρική αίσθηση. Σαν ανάσα στην ανάσα μου, σαν να διασχίζει το είναι μου και να μεταφέρει τις σκέψεις μου. Έτοιμη να αναλυθώ σε άνεμο και να χαθώ ή απλά να πετάξω, συνειδητοποιώ πως κάποιος οικείος με κρατάει από τους αστραγάλους η με αγκαλιάζει από εκεί και εγώ δεν μπορώ να διαλυθώ χαρούμενα και ξέγνοιαστα.

Σχόλια

Ο χρήστης kanataki είπε…
και μετά σου λέει, δεν ψάχνουμε στον Έναν και μοναδικό την πατρική φιγούρα..

αφού το λες ξεκάθαρα!

"Είναι ζεστός και τρυφερός και μου αφήνει μια πατρική αίσθηση"!!!!!
Ο χρήστης bbchris είπε…
Δεν μπορείς να πετάξεις, γιατί δεν λες το σωστό πουλί.
Ο χρήστης Crucilla είπε…
Μπα πανάθεμα σας και οι δυο. Και οι δυο με ψυχαναλύσατε σεξουαλικώς.
Τσαπερδόνα, μωρ’ λες;
Κρις, εμένα μου αρέσουν οι μπούφοι, οι πάπιες και τα κοτόπουλα με πατάτες στο φόυρνο. Πως με βρίσκεις;
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
τωρα εγώ να κλάψω ή να γελάσω...
crucillitsa απλά να είσαι ο εαυτός σου...
Ο χρήστης kruemelmonster_schreibt είπε…
ego, agapi, teleutaia fora pou eida pos petao epesa apo to krevati. ektote to apofeugo...
:)
Ο χρήστης Stelina είπε…
Μ'αρέσεις...!;)
Ο χρήστης island είπε…
εγώ λέω να πετάξεις κάποτε και στον ξύπνιο σου.έχω το τηλέφωνο του σούπερμαν αν θες.όσο για τις πατρικές φιγούρες που λένε οι υπόλοιποι δεν νομίζω αν υπήρχαν έντονα σε αυτό το κείμενο να βγαίναν τόσο εύκολα στη φόρα.Αυτο μόνο η crucilla μπορεί να μας το πει.
@kruemelmonster_schreibt δεν το χάρηκες όταν έπεσες; εμένα μου άρεσε πάντως στην δικιά μου πτώση(και εγώ τα ίδια έπαθα με σένα και το λέει και το βίντεο(γιατί μου αρέσει να μιλάω πάντα με αποδείξεις)
www.youtube.com/watch?v=x3HhJwae1BQ&mode=related&search=
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
crucilla, στην έπεσαν όλα τα σεξοπορνοδιαστροφικά μυαλά και άντε
να βρεις άκρη. που δεν έχουν ανοίξει ένα γιάλομ.
το όνειρο μιλάει ξεκάθαρα για
την αιώνια μάχη της λιμπιντο με το εγώ. όπου λίμπιντο, επιθυμίες. όπου εγώ , όλα τα πρέπει μας.

να πέσουν όλοι να πέρουν τρελλά ρησπέκτς στον γιάλομ τώρα!
έτσι με έμαθε ο πρόβατος έτσι .
Ο χρήστης island είπε…
O mesie Γιάλομ είναι πολύ καλός στην ομαδική θεραπεία αλλά στην ατομική δεν φτουράει...γι αυτό μην προσπαθείς να μας ρίξεις άμμο στα μάτια!!!
Ο χρήστης island είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο χρήστης ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ είπε…
Εγώ λέω, μοιάζεις έτοιμη για αλλαγή!
Ο χρήστης [Germanos] είπε…
Sag mir , ist es wichtig?
Ο χρήστης [Germanos] είπε…
πρωτα ψαξε τα οργανικα αιτια οπως αρτηριακη πιεση (αερας)
Ο χρήστης zero είπε…
Το παθαινω κι'εγω αυτο.
Να βλεπω συνεχεια το ιδιο ονειρο.
Ο χρήστης ggk είπε…
Σου έχω happy end... αρπάζεις τον οικείο και αρχίζεις να πετάς μαζί του χαρούμενα και ξέγνοιαστα :)
Ο χρήστης Crucilla είπε…
Ρησπεκτ στον Γιάλομ. Συμφωνώ για το εγώ, τη λίμπιντο κτλ κτλ κτλ