Ηλιοβασίλεμα



Κοιτάζοντας τα σύννεφα αναρωτήθηκε αν υπάρχει κανείς που να ξέρει τι σκέφτεται. Έκλεισε τα μάτια και ένιωσε τις ακτίνες του ήλιου να της ζεσταίνουν τα βλέφαρα. Προσπάθησε να δει με τα μάτια κλειστά και το μόνο που είδε ήταν ένα ζεστό ροδαλό χρώμα. Άνοιξε τα μάτια της και ξεκίνησε να περπατάει προς κάποιον που ίσως και να ήξερε γιατί τα πόδια της ήτανε στη γη, η καρδιά της στη φωτιά και το μυαλό της στον αέρα.

Μπήκε στο δωμάτιο του σαμάνου. Αυτό τον άντρα, τον είχε ξαναδεί μια από τις φορές που προσπαθούσε να δει πάλι με τα μάτια κλειστά. Τα μαλλιά, τα γένια, το χαμόγελο, ήταν όλα ίδια, μόνο που τον είχε δει ασπρόμαυρο, σε μια πραγματικότητα χωρίς φυσικό φως. Δεν της μίλησε, την αγκάλιασε και τη φίλησε πατρικά στα μαλλιά. «Καλώς την, πάντα φιλάω όσους βρίσκουν το δρόμο μόνοι τους μέχρι εδώ» και της έδειξε που να καθίσει. Της είπε να κλείσουν τα μάτια τους μαζί και να πουν παρέα ποια χρώματα είδαν.

- Εσύ που στ’ όνειρο μου ήρθες να με δεις ασπρόμαυρος, μου ζητάς να σου δείξω τα χρώματά μου;

- Εγώ στα όνειρα μπορώ και μπαινοβγαίνω και είμαι αληθινός. Ασπρόμαυρος είδα την αλήθεια σου και σε κάλεσα. Το όνειρο δεν είναι όμως το εδώ και τώρα. Τώρα πως με βλέπεις; Τώρα θέλω τα χρώματα σου.

Τον κοίταξε στα μάτια και ένιωσε τον εαυτό της σαν πρίσμα, να διαχέει το φως σε ένα βαθύ κόκκινο, ένα απαλό ροζ, ένα γλυκό λιλά, ένα ταξιδεμένο θαλασσί.


Ήθελε να κλάψει. Το νερό ξεκινούσε από τον ουρανό, έσβηνε τη φωτιά και πότιζε τη γη.

Της χαμογέλασε...

- Εγώ σε εγκρίνω, της είπε και της έδειξε το δρόμο και τον ήλιο.


******************************************************


Κι επειδή το αποπάνω πιθανότατα να βγάζει νόημα μόνο για μένα, άντε και ένα τραγουδάκι, μη κάνατε τσάμπα την επίσκεψη :Ρ

Σχόλια

Ο χρήστης island είπε…
Το αποπάνω βγάζει ένα νόημα ξεχωριστό για τον καθένα...ποτέ δεν ειναι τζάμπα η επίσκεψη...μάλλον είναι βερεσέ όπως λέγαν και στο χωριό μου...γράψε κι άλλα όταν ασπρόμαυρη θα είσαι εσύ και έγχρωμος ο επισκέπτης για να σου πει τα χρώματά σου...χρωμάτισέ μας
Ο χρήστης [Germanos] είπε…
Δεν υπαρχουν χρωματα.Το μινιμαλιστικο του σαμανου εξηγειται αλλιώς

Τα ονειρα ειναι αληθεια οσο και η πραγματικη ζωή
Ο χρήστης island είπε…
Τα όνειρα είναι αληθινά αλλά αποφάγια της "πραγματικής" ζωής που όμως δεν είναι η συνειδητή αλλά η ασυνείδητη.Το "πραγματική" χρειάζεται μάλλον μία ατέρμονη κουβέντα.
Ο χρήστης YO!Reeka's είπε…
τι είναι σάμανο;; :)
Ο χρήστης AVRA είπε…
κι ομως βγαλαμε νοημα...
εγραψες πολυ ομορφα!

καλη σου μερα!
Ο χρήστης Gogo είπε…
εγώ μια φορά το τραγουδάκι το τσίμπησααα!

:)))))))
Ο χρήστης x-ray είπε…
πήγα και'γω να τσιμπήσω το τραγουδάκι, αλλά δεν..;
Ο χρήστης kanataki είπε…
και νοημα να μη βγαλωκαι να μην ακουω τραγουδι,πολύ δεν παει?

υγ σαν ξαλαφρωτικο ομως μου φανηκε το κλαμα
υγ ε,ε,ε?
Ο χρήστης kruemelmonster_schreibt είπε…
ego pou eimai poly kynikos anthropos kai den katalavaino apo esoterika noimata ktl echo na po pos poly xarika pou se eida to Sabbato. Kai aneu samanou.
:)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι κάποιος ξέρει πως σκέφτεσαι αλλά είμαι απόλυτα σίγουρος ότι πολλοί θέλουν να μάθουν....

Καλή εβδομάδα