Ένας χρόνος μετά

Σήμερα έχω μπλογκογενέθλια. Και θέλω να μοιραστώ μαζί σας σημεία και τέρατα (ως συνήθως) για το Κρουσίλω-μπλογκ.







  • Με λένε Crucilla ως μίξη του Crucial και του ονόματος Priscilla - Η Πρισκίλλη γιορτάζει σε μια πολύ σημαντική μέρα για μένα. Νόμιζα δε ότι είμαι και φρικτά πρωτότυπη αλλά υπάρχει στο US ραδιοφωνική εκπομπή με το όνομα crucial chaos και το χειρότερο, το Crucilla είναι επώνυμο διαφόρων. Σνιφ....γαμώ τη νοόσφαιρα γαμώ.

  • Το μαγαζί το άνοιξα ως άσκηση ψυχανάλυσης και δημιουργικής εκτόνωσης. Αρχικα σκεφτόμουν να το κάνω σχόλιο της επικαιρότητας, μετά μόνο ποιήματα, μετάααα με πήρε η μπάλα και το έκανα μπάξέ τσιφλίκ και αμέρικαν μπαρ. Είχα δει τα μπλογκς διαφόρων κεντρικών μπλόγκερς ( εμένα με θεωρώ προάστειο από τα μεσοαστικά) αλλά καταλυτικό ήταν το συχωρεμένο μπλογκ της αλμοδοβαρικής ζωής του Yo!Reeka...

  • Tο ποστ με τα περισσότερα σχόλια ήταν το Vodka Speaking. Μια προσωπική έκθεση, μια ακτινογραφία του μυαλού μου για πολύ συγκεκριμένο λόγο, σε σχετικά φορτισμένη στιγμή για το τι καταλαβαίνεις για μένα από εδώ. Εν ολίγοις, δεν έφταιγε μόνο η βότκα αλλα κι εσύ.

  • Τρελό γέλιο έχω ρίξει με τον Tracker. Και επίσης τρελή σφαλιάρα, όταν είδα ότι κάποιος με έψαξε στο google με ελληνικούς χαρακτήρες...Τότε το δέυτερο αποτέλεσμα έβγαινε πρώτο....και επίσης το google σε ρωτάει....Μήπως εννοείτε: χρουσαλα ; Ρε άμα ψάξεις για τη Χρουσαλά σε ρωτάει για την Κρουσίλα;

  • Άμα δε βαριέστε καλέ κύριοι, δείτε το πρώτο και το τελευταίο ποστ του Σεπτέμβρη. Είναι από τα αγαπημένα μου γιατί έβγαλα από μέσα μου πράγματα που με πόνεσαν πολύ. Με κινητοποίησαν μεν να βελτιωθώ και να σκληρύνω, αλλά για όποιον έχει διαβάσει και το Νοέμβρη, ξέρει πως η Crucilla κουβαλάει μπόλικο scar tissue.

  • Στον ένα χρόνο μπλόγκινγκ έγινα και μπλογκομάνα. Γεια σου ρε Mogwai στριμμένε, η σαύρα σου. Πάτα κι άλλο το γιαούρτι!

  • Τα λινκς στο πλάι δεν είναι αξιολογικά παρατεταγμένα, ούτε αλφαβητικά, ούτε θεματικά. Τα κορίτσια στην κορυφή είναι οι πρωτες μου μπλογκοφίλες και αναγνώστριες και εγώ δική τους, αλλά από κει και πέρα η σειρά είναι κρίσιμα χαώδης :Ρ . Εξτρά φιλιά σε Τρίλιαν,Μπλογκάκι, Πιετάτζι , Γεωργία, Κρις, Γερμανό, Άντα Φτυς, Πασκάλ, Νανάκο, Αργυρένια, Προβατάκο, Σνικόλα, Παράφωνο....ΟΥΦ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΕΧΩ ΔΕΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΤΕΣΠΑ! ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΙΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΦΕ - ΠΟΤΟ ΠΑΡΕΑ! Kαι όχι μόνο ένα....χικ... Ειδική μνεία σε όσους δεν έχω δει από κοντά αλλά παραδόξως τους νιώθω και αυτούς κοντά μου.




Μπλογκογενέθλια λοιπόν. Κλείνω τα δικτυακά μου μάτια, σκύβω πάνω από την ψηφιακή μου τούρτα και φυσάω προς τα αναμμένα_κεριά.gif. Πρόλαβα όμως να κάνω και μια αληθινή < / ευχή >



Φιλιά σε όλους!

Σχόλια

Ο χρήστης pietà είπε…
Είσαι μια γλύκα, το ξέρεις;;;;

Και ετοιμάσου και για real κεράκια, σε μαγικά νησιά θέλω να βρεθούυυυμεεεεε.....
(στο στοιχείο μου εγώ)

;)
Ο χρήστης zouri1 είπε…
ασε τις εικονικες τουρτες,και κερνα μια αληθινη.
Ο χρήστης Trilian είπε…
αντε και του χρόνου!!!
και όπως σου ξαναείπα... ποστια πολλα!!! ;)
Ο χρήστης Blogaki είπε…
Χρόνια πολλά στο μπλογκ σου και μια ζωή καλότυχη κι ευτυχισμένη για σένα! :)
Σε φιλώ γλυκά!!
Ο χρήστης Provato είπε…
μωρό μου γλυκό και τρυφερό! εύχομαι η ζωή σου να είναι πάντα πλούσια και χαρούμενη και γεμάτη πράγματα όπως το blog σου.


Μπεεεεε μεγάλο και φιλί ακόμα πιο μεγάλο! :-))
Ο χρήστης Klearchos είπε…
Έχουμε την ίδια μέρα μπλογκογενέθλια; Χρόνια Πολλά!!!!
Ο χρήστης YO!Reeka's είπε…
Δεν σε ξέρω καλά, αλλά μ'αρέσει να σε βλέπω να ανθίζεις, καθώς ανοίγεις τα φτερά σου! Μη φοβάσαι τίποτα και συνέχισε να γράφεις. Και σιγά με τις μπύρες.

ΥΓ. μπζμπζζζζζ ο εγκέφαλός μου πετάει σπίθες από την υπερπροσπάθεια να γράψω δδύο ολόκληρες προτάσεις σοβαρά.
Ο χρήστης [Germanos] είπε…
Χρονια Πολλά στο μπλόγκ σου
Ο χρήστης [Germanos] είπε…
ελπιζω να το συνεχισεις για αρκετο καιρό
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
http://parafoniades.wordpress.com/2007/07/03/%ce%9c%cf%80%ce%bb%ce%bf%ce%b3%ce%ba%ce%bf%ce%b3%ce%b5%ce%bd%ce%bd%ce%ad%ce%b8%ce%bb%ce%b9%ce%b1/

Νο more comments
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο χρήστης Mogwai είπε…
στριμμενος εγω ?
εγω?
ΕΓΩ?
γκρρρρρρρρρρρρρ

χρονια πολλα κρουσιλλα μ μεγαλη μπλογκομανα
Ο χρήστης AVRA είπε…
χρονια πολλα στο μπλογκακι...και πολλα περισσοτερα σε σενα!
Ο χρήστης kotosalata είπε…
Και του χρόνου τρελοκόριτσο!!!
Ο χρήστης Gogo είπε…
Makia moukia Crucillitsa!! Na sai panta edw kai authentiki, i idia leme, min allazeis tipota, oute xwristra! Kai tou xronou me igeia kai xaraaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Ο χρήστης bbchris είπε…
Είσαι το πιο λευκό χρώμα της άνοιξης, ένα παιδί που περπατάει με τα χέρια...

Μουάτς.

Χιιιιιιιιικ! :)
Ο χρήστης Crucilla είπε…
@pieta, και αληθινά κεράκια για πάρτη σου από κοντα!

@zouri, θα σε φωνάξω!

@trilian, μάκια μάκια!

@blogaki, ανταποδίδω τα φιλάκια!

@provatako, μπεεεεεεεεεε! και Μάααακια!

@Kλέαρχε, χρόνια μας πολλά!

@yoreeka, με σκλαβώνεις αλλά δεν πίνω μπύρες! Βότκες!

@Γερμανε, όσο με καλύπτει θα το συνεχίζω. Ευχαριστώ!!

@Παράφωνε, άφωνη. Πραγματικά άφωνη.

@Μιχαήλ; Ποιος είναι ο Μιχαήλ;

@Mogwai, ναι στριμμένος. Το κατηγορώ μιας μάνας.

@avra, ευχαριστώ!

@kotosalata, και του χρόνου! Και χαίρομαι που με λες τρελοκόριτσο! Τα καταφέρνω να είμαι αληθινή!

@Gogo, mats mouts kai ksana mats mouts! Kai an ola pane kala, den tha allaxw tpt!

@Chris, είμαι απεριόριστη για αυτό αντιφάσκω! Χικ!
Ο χρήστης tzo είπε…
Τα καλύτερα έρχονται!!! Μεγιά το νέο λουκ. Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια!
Ο χρήστης kanataki είπε…
φουουουουουουου