ΜΗΠΩΣ ΦΤΑΙΕΙ Η ΒΡΟΧΗ;

Δεν είναι αλήθεια αυτό που ζω
δεν είναι η ζωή μου
Δεν πήρα ότι ζήτησα, δεν άκουσαν τι είπα
δεν μου δωσαν παρά χαρτί
να γράφω ότι λένε

Πως πρέπει και να παντρευτώ
λεφτά πρέπει να κάνω
παιδί , παιδιά για το καλό
να έχω να ασχολούμαι
να κάνω και την πάπια
για να μαζέψω κι ένσημα
για το εξοχικό μου τούβλα

Μα δε γεννήθηκα όμορφη, ούτε και από τζάκι
και μάλλον ο λόγος είναι αυτός, να κάνω όλα τα άλλα.

ΥΓ. Με τόση κατάθλιψη, φυσικά και έχω σκεφτεί το λόγο ύπαρξης μου. Αλλά με συγκράτησε μια φίλη: "Κι αν απέναντι καρδιά μου είναι χειρότερα;; "

Σχόλια

Ο χρήστης Trilian είπε…
ψυχραιμίιιιια! Ολα θα πάμε κάλά!
Ο χρήστης tzo είπε…
Είναι ωραίο να είσαι ο μέσος όρος!
Κανείς δεν έχει απαιτήσεις από εσένα!
Μόνο εσύ από το εαυτό σου!
Μήπως κρίνουμε τις ίδιες μας τις πράξεις πολύ αυστηρά;
Ο χρήστης Crucilla είπε…
@trilian, το έχω δηλώσει εξαρχής ότι δεν είμαι καλά και πρέπει να δικαιολογήσω το προφίλ μου ( και συνήθως είμαι εύθυμη αλλά μου την έδωσε πολύ γμτ)
@allitnil, από το μέσο όρο έχουν απαιτήσεις. Από τις "ταμπελίτσες" που κολλάνε δεν έχουν καμία, τους έχουν ήδη κατατάξει
Ο χρήστης Misirlou Oubliez είπε…
To Y.Γ. σου με τελειωσε.