BIG FISH STINK

Είχα βρεί μια πολύ ωραία αγγελία σε ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣ και πολύχρονο περιοδικό κυρίως ανδρικού ενδιαφέροντος που ζητούσε αποκλειστικά θηλυκό επαναστάτη συντάκτη. Όλο χαρά, δαπάνησα το Σαββατόβραδο μου σε ένα κείμενο - κομμάτι της ψυχής μου ( Αυτό ήταν γούστο μου και καπέλο μου και δεν ζητάω τα ρέστα από κανένα) . Το έστειλα με ένα μεηλάκι στον ιθύνοντα νου - ευαίσθητο νοήμονα εκδότη ( Ο ίδιος υπέγραφε την αγγελία) . Δευτέρα πρωί η Crucilla έκανε κοπάνα από την άχαρη δουλειά της γιατί ήταν ΣΙΓΟΥΡΗ ότι θα της τηλεφωνούσαν από το περιοδικό ... Προαίσθημα; Μπα, εμπιστοσύνη στο κείμενο. Και δικαιολογημένη. Πόση ώρα του πήρε του εκδότη να ελέγξει τα μέηλ του; Να φωνάξει τη γραμματέα του και να της δώσει τα στοιχεία μου για να μου τηλεφωνήσει; Πριν τις 12 είχα λάβει αυτό που ήθελα. Ένα ραντεβού με ένα άτομο που πάλευε με τον δικό του τρόπο και είχε σκεπτόμενους αναγνώστες; Χαιρόμουν που θα συζητούσαμε το κείμενο μου....

Η συνέντευξη κανονίστηκε και η υπογράφουσα ένιωθε σαν τον Αβραμόπουλο...ζούσα το μύθο μου..θα δούλευα σε περιοδικό γράφοντας...Κάπως έτσι δεν ξεκινάνε όλοι;; Τυχαία, μια μέρα τους τρακάρει το όνειρο τους;; Σαν το νεόσύλλεκτο, παρουσιάστηκα στα γραφεία των περιοδικών του εκδότη κοιτάζοντας τον χώρο με χαρά και λίγο ( πειράζει;) σεβασμό.

Περίμενα λίγο, περίμενα λίγο ακόμα και περιμένοντας υπομονετικά τον είδα να μπαίνει. ( Όταν θα γράψω το ευαγγέλιο των συνεντεύξεων, θα είνα μία από τις 10 εντολές: ΟΥ ΦΘΟΝΗΣΕΙΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΙΑΣΤΗ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ) . Μπήκε, προχώρησε, εξαφανίστηκε, και απόμεινα να περιμένω. Η γραμματέας του ( δεν θυμάμαι καν αν ήταν νέα και όμορφη για να γουστάρω λίγο και με τα στερεότυπα...) με κάλεσε και με οδήγησε σε ένα κρυφό δωματιάκι με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, με οθόνες που έδειχναν εικόνα από κάμερες εντός/ εκτός του κτιρίου, τηλεοράσεις κτλ κτλ κτλ. Εντυπωσιασμένη κομματάκι έκατσα στην καρέκλα που μου έδειξε και περίμενα να ξεκίνησει τη συνέντευξη και να μου δώσει σημασία.

Ο πολυάσχολος εκδότης άνοιγε την αλληλογραφία του , παρακολουθούσε την τηλεόραση και απαντούσε σε τηλέφωνα. Ο τολμών νικά και ακολουθούν αποσπάσματα από το μονόπρακτο του παραλόγου από τα οποία αναφέρω τα ζουμερά σημεία για να το κιτρινίσουμε λίγο:

- Χαίρομαι που βρίσκομαι εδώ και να ξερέτε ότι το τραγούδι της Meredith Brooks που χρησιμοποιήσατε στην αγγελία για να ζητήσετε θηλυκό συντάκτη, με αγγίζει απόλυτα,
- Α, έτσι τη λένε και είχα σπάσει το κεφάλι μου....Κάτσε να το σημειώσω...
Και γυρνώντας την πλάτη στον υπολογιστή του, αρχίζει να ξεθάβει κάτω από πολλές κόλλες χαρτί και μολύβι το pda του για να σημειώσει το όνομα της τραγουδίστριας με την κομψή γραφίδα του. Και αρχίζει να μεγαλουργεί:

- Είναι καποτού;
- ΟΡΙΣΤΕ;
- Ναι , η τραγουδίστρια ρωτάω είναι καποτού;
- εε...δεν την ξέρω αυτή τη λέξη... τι σημαίνει;
- Καποτού παδί μου καποτού...είναι το θηλυκό του καποτή...του εγγλέζου βρε, που τον λέμε και cup-of-tea!
-Τι να σας πω, εγώ για wasp θα την περνούσα!
- Τι είναι wasp; ( χι χι χι στην έφερα)
- White Anglosaxon English Protestant...αμερικανάκι...

Άνεμοι και ύδατα...αλληλογραφία, τηλέφωνα κι εγώ να ξαναμπαίνω στο τριπάκι "δως μου λίγη προσοχή αφού με φώναξες". Ένας φάκελος του τραβά την προσοχή και με θυμάται κι εμένα.

- Κοίτα να δεις , ο _______ με κάλεσε στα καλλιστεία των Playmate! Ποιον; εμένα! Τι να πάω να κάνω εγώ εκεί; και με κοιτάει ερευνητικά ζυγίζοντας με το ένα μάτι μισόκλειστο την αντίδραση μου.

- Αν δεν έχετε πάει δεν μπορείτε να ξέρετε! Να πάτε για να έχετε σαφή άποψη για αυτό που κοροϊδεύετε!
- Να πας εσύ!
Και μου την πετάει την πρόσκληση. -
Δε με νοιάζει, δε με αφορά ούτε καν για να τα κατακρίνω.

Τα παίρνει και τα αφήνει ξαμολυτά μπροστά μου με την εξής ατάκα....

-Πάντως είναι κατάντια αυτό που συμβαίνει με τα 18χρονα σήμερα! Ξέρεις πόσα μου την πέφτουν στο Balthazar ( σημ. μια φορά πήγα ως 18χρονο κόσμιο καλοντυμένο αστόπαιδο και έφαγα πόρτα...) τα βράδια; Πολλά ! Ξεφτίλα! Μα είναι κατάσταση αυτή να πρέπει μια γυναίκα να παίρνει ΠΙΠΕΣ ( ΑΜΑΝ ΑΜΑΝ ΑΜΑΝ ΑΜΑΝ ) για να ανέβει; ( ΠΟΥ ΒΡΕ ΜΑΛΑΚΑ, ΣΤΗ ΣΚΑΛΑ; ΕΠΠΑΓΕΛΜΑΤΙΚΑ; ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ; Η ΑΠΛΑ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟ;; μοναξιά εκεί στην κορυφή και ας απλώσουμε και μια χείρα, ουπς πούτσα βοηθείας στα πουτανάκια ) . Τι λες κι εσύ γι αυτό;
- Τι να σας πω τώρα; ( Ήμουν 26) , Βλέποντας ότι δεν τοποθετείτε την ηθική σας στη γλώσσα σας , να μου επιτρέψετε να σας πω ότι αν μια γυναίκα παίρνει πίπες για να ανέβει, υπάρχει αντίστοιχα και ένας άντρας που τις δίνει άρα η γυναικεία πουτανιά και η ανδρική μαλακία είναι δοχεία συγκοινωνούντα.
- Λάθος , λάθος ( ΖΟΝΚ ΗΛΙΘΙΑ) είναι όλα θέμα ΠΑΙΔΕΙΑΣ ( πανεπιστημιακή καραμέλα πανεπιστημιακών κολλητών του) . Μπούρου μπουρου παιδεία μπλα μπλα μπλα θεσμοί μπουρου μπούρου δουλειές λίγες μπλα μπλα, είδες που έχω δίκιο.. - Μπούρου μπλα ΝΑΙ. ( ωχ μας και τι να πω σε σένα που και το σάλιο σου κοστίζει ....)

Ρεφρέν: Χαρτοκόπτες, αλληλογραφία, emails , τηλέφωνα κτλ κτλ κτλ . Να ξεκουβαλάμε σιγά σιγά γιατί άν ήρθα να μιλάω για πίπες... πολύ δρόμο έκανα.

- ε...πάντως στείλε μου ένα κείμενο σου.
- εντάξει , θα σας στείλω άλλο ένα με email. ( ΤΟ ΕΝΝΟΟΥΣΑ)

Προ της εξόδου ο ΚΑθιστος Βουβαλος Αποφάσισε Θεωρητικά να Αποτελειώσει Συνοπτικά αυτό που ήθελα να ξεκινήσω. -

Πάντως , και για να ξέρεις ΧΑΣΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΙΛΟ!

Το υβρεολόγιο μου έκανε scroll στον εγκέφαλο μου και όλη μου η ram γέμισε. Η έκπληξη μου άρθρωσε:

- Δεν θέλω!

- Φαίνεται.

ΑΕΡΑ ΑΕΡΑ ΑΕΡΑ ...Η ανατροφή μου και το υπερεγώ μου απάντησαν τελικά...

- Εσάς που σας εμπόδισε το βάρος σας;; ( αν λες εμένα υπέρβαρη εσύ πρέπει να μπεις στο Ripley's believe it or not, γελοίε 60αρη)

- ( ΕΙΡΩΝΙΚΑ) Δεν μπορώ να πιλοτάρω, βρίσκει η κοιλιά μου.

- Εγω πάλι τα χρησιμοποιώ όλα για αερόσακους. Είναι θέμα χρήσης τελικά... Αντίο.

Χαίρετε μαλάκα και αν σας θυμήθηκα τώρα είναι γιατί σας είδα σε κυριακάτικο ένθετο να ξεχειλίζετε σε μια στολή πιλότου της πολεμικής αεροπορίας. Α, και γιατί στο καμάρι σας και διαπλεκόμενο περιόδικό σας που το παίζει αδέκαστος Μπάρας δημοσίευσατε αγγελία για γραμματέα. Μόνο που δεν ορίσατε αναλογίες και προϋπηρεσία στις πίπες.

Σχόλια

Ο χρήστης . είπε…
ωραία οικοδέσποινα είσαι, με φόρτωσες πρωί πρωι =ΡΡ

υπάρχoυν τέτοιες αγγελίες "ζητείται εμφανίσιμη κοπέλα, από 1.70 και πάνω, πρόσχαρη, πρόθυμη με νεανικά ρούχα" (sic).

Σε άλλη κοπέλα ρώτησαν απ το τηλέφωνο ακόμα πόσα κιλά ώστε να (μην) κλειστεί το ραντεβού για δουλειά.
Ο χρήστης Marina είπε…
Αϊ στο καλό πρωϊ-πρώϊ.. Δυστυχώς παιδιά υπάρχουν ΚΑΙ τέτοιες αγγελίες. Και πολλές άλλες που υποτίθεται ότι απευθύνονται σε σοβαρά άτομα για να εννούν (περάστε και απο το δίπλα δωμάτιο δνις)..
Ο χρήστης Crucilla είπε…
@μαριλίνα, αυτό το "πρόθυμη" ειδικά μου κάνει και λίγο πορνό...λολ!

@μαρίνα , σε σοβαρά άτομα (θεωρητικά) απευθύνονται γιατί ( θεωρητικά) σοβαρά άτομα τις βάζουν..Ξέρεις τι νίλα είναι να σου μιλάει για πίπες ένα από τα πρότυπα σου;
Ο χρήστης Trilian είπε…
Εγω τώρα γιατί νομίζω οτι ξέρω για ποιόν λές; Αχ πόσο δίκιο έχεις!
Ο χρήστης polikarpos είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ο χρήστης polikarpos είπε…
to linkara...
an se enoxlei pes mou na to katevasw..
kalinixta h' kalimera
(analogws pws to vlepei kaneis)