Ειλικρινά



Διαβάζω για το ταχυδρομικό ταμιευτήριο. Δεν πρέπει να ιδιωτικοποιηθεί λέει, όλες οι χώρες του καλού κόσμου έχουν κι από ένα, είναι κερδοφόρα η επιχείρηση, είναι κοντά στον πολίτη. Ξερά και στεγνά, όπως όλα τα καλά επιχειρήματα, το διαβάζω και λέω έχουν δίκιο. Στα λέει σταράτα, τα πιστεύεις και γιατί όχι; Με ένα πρόχειρο ψάξιμο βλέπεις πως κάμποσα επιχειρήματα έχουν βάση.

Και η ιδιωτικοποίηση είναι κακό πράγμα. 

Ανοίγει την πόρτα σε αυτή την πουτάνα την ελεύθερη αγορά, που αν είχαμε το σούπερ ουτοπικό χριστιανικό ήθος το αόρατο χέρι θα μας έσπρωχνε προς το καλό και το ωραίο φιλελεύθερο όπου τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις θα ήταν υπέροχα αλληλένδετα και κανένας εργοδότης ή εργαζόμενος δεν θα τα έκανε ρόιδο. Και οι τιμές θα ισορροπούσαν για το κοινό όφελος. 

Παπάρια, απαντάει η φωνή που σου ανακοινώνει ότι το τηλέφωνο του ΕΟΠΥΥ άλλαξε, παπάρια μωρή, ποια ισορροπία της αγοράς είναι αυτή που ιδιωτικοποιεί ένα δημόσιο αγαθό και το κάνει υπηρεσία προστιθέμενης αξίας λες και είναι ringtone; Ποια ελεύθερη αγορά επιτρέπει να πληρώνεις ένα αγαθό σε τιμή καρτέλ ή έστω σε τιμή πλαφόν ; (1,18 η κλήση από κινητό το λιγότερο, αγαπητά μου συμ-χάπατα, 0,98 από σταθερό). 

Και μένω και αιωρούμαι γιατί δεν έχω καταλήξει τι είναι πιο ουτοπικό, ο κομμουνισμός ή  ο φιλελευθερισμός. 

Και μετά θυμάμαι κάτι ατομάκια που μπήκαν από τα παράθυρα στο ταχυδρομείο, κάτι γκομενέτα βυσματούχα που το παίζουν και στελέχη, και ειλικρινά, ειλικρινά, ειλικρινά, είπα "στ'αρχίδια μου"

Και μετά στεναχωρέθηκα, μη γίνω κι εγώ χοντρόπετσος παρτάκιας χωρίς πυξίδα.  

Ειλικρινά
Ειλικρινά

Ειλικρινά
Δεν ξέρω τι να σκεφτώ πια που να μη με βάζει στο σκοτάδι.


Σχόλια

Ο χρήστης Roadartist είπε…
"στ'αρχίδια μου"
"Ειλικρινά
Δεν ξέρω τι να σκεφτώ πια που να μη με βάζει στο σκοτάδι."

παρομοίως
Ο χρήστης Crucilla είπε…
Και προς αποφυγή παρεξηγήσεων, δεν έχω κανένα μπαούλο με λίρες. Ούτε καν δουλειά.