Το αμάρτημα της μητρός μου

έλεγε ο Βιζυηνός. Και ήρθε μόλις το μπλογκόπαιδο μου να μου πει να σοβαρευτώ και να το ξανανοίξω το μαγαζί.
Χαώδης και νεφελώδης, τρελή κι αδέσποτη παρ΄όλη την αγάπη, έτσι με θέλω κι έτσι είμαι αληθινά.
Επίσης θα ήθελα να δικαιώσω τον Πασκάλ που με αποκάλεσε τρελοκαμπέρω. Και η αλήθεια είναι πως είμαι ταυτόχρονα a bitch, a lover, a child, a mother, a sinner, a saint (I do not feel ashamed), I´m nothing in between, you know you wouldn´t want it any other way. Ασταδιάλα, δεν ξέρω τι θα το κάνω το μπουρδέλο, το αγαπάω.


ΥΓ1. Στο προφίλ μου έλεγα κάποτε πως είμαι ο μέσος όρος. Το έκανα για να ξορκίσω αυτό που με τρόμαζε, αυτό που μόλις έκανα και στο ποστ. Ρε πούστη μου γουστάρω να διαβάσω Βιζυηνό και Ντεριντά και Λοτζ, να ακούσω Above and Beyond αλλά και Slipknot και James και συναυλία και Cavo και χιούμορ του Τσούμα αλλά και λυκειακό και γεύμα στο πεντάστερο ξενοδοχείο με το σωστο πιρούνι και περιπτερόμπυρα λιώμα στα Εξάρχεια και μπουγέλοπαρτυ στο Μο Better και ΔΩΣΕ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΔΩΣΕ...
ΥΓ2. Με θες έτσι όπως είμαι;
ΥΓ3. Σε αυτό το ποστ θα γίνω και comments whore ( ναι είμαι και τσούλα - πέμπτο αποτέλεσμα αν με γκουκλάρεις ως Κρουσίλα ) και δεν θα ξανα - ανεβάσω κανένα ποστ αν δε σπάσω το ρεκόρ μου, ασταδιάλα, είμαι και ψωνάρα η ταπεινή)

Σχόλια

Ο χρήστης pietà είπε…
Και πόσα είναι το ρεκόρ είπαμε???
Ο χρήστης pietà είπε…
Όχι, να πούμε για να ξέρουμε κι εμείς την πορεία μας...
Ο χρήστης pietà είπε…
Για πες...
Ο χρήστης Crucilla είπε…
32...
Aλλά απο διαφορετικόυς ύπουλη μικρή Πιετούλα! Στοπ!
Ο χρήστης pietà είπε…
:))))))
Ο χρήστης Θεριό Ανήμερο είπε…
Γουστάρω να σπάνε ρεκόρ.
Ο χρήστης Θεριό Ανήμερο είπε…
7
Ο χρήστης Θεριό Ανήμερο είπε…
8
Ο χρήστης Θεριό Ανήμερο είπε…
9
Ο χρήστης Θεριό Ανήμερο είπε…
(Διαφορετική είμαι. Αλλάζω κάθε δευτερόλεπτο)
Ο χρήστης Crucilla είπε…
Εξημερώστε το θεριό!
Ο χρήστης Blogaki είπε…
Α!
Ο χρήστης Blogaki είπε…
Είναι
Ο χρήστης Blogaki είπε…
ωραίο
Ο χρήστης Blogaki είπε…
αυτό
Ο χρήστης Blogaki είπε…
το
Ο χρήστης Blogaki είπε…
παιχνίδι!
Ο χρήστης Blogaki είπε…
Καλύτερα που το ξανάνοιξες πάντως!
Ο χρήστης Blogaki είπε…
Το βράδυ είναι bloggers only!
Ο χρήστης Blogaki είπε…
Θα έτρωγες πόρτα δηλαδή!
Γκέγκε;; :) :) :)
Ο χρήστης Blogaki είπε…
Στα πόσα είμαστε ρε παιδιά;;
Ο χρήστης Blogaki είπε…
Χε! 23! :p
Ο χρήστης Crucilla είπε…
Καλέ σταματήστε, σαμπτοτέρ του τεχνάσματος μου!
Ο χρήστης Gogo είπε…
Stoxo akousa!
Parousa!!

Kouna to mwrw mou, kouna tooo!
Ο χρήστης Mogwai είπε…
re
Ο χρήστης Mogwai είπε…
το καταστρεψατε το ρεκος
Ο χρήστης Mogwai είπε…
αλλα φυσικα εγω
Ο χρήστης Mogwai είπε…
και μονο εγω
Ο χρήστης Mogwai είπε…
θα το φτασω μονος μου
Ο χρήστης Mogwai είπε…
και χωρις τη βοηθεια κανενος
Ο χρήστης Mogwai είπε…
ΚΑΝΕΝΟΣ ΛΕΓΩ
Ο χρήστης Crucilla είπε…
To γαμήσατε και ψόφησε υιέ μου!
Ο χρήστης Mogwai είπε…
ενα κομεντ πανω απ το ρεκορ
Ο χρήστης Mogwai είπε…
ΧΑ
Ο χρήστης Crucilla είπε…
Που να βράσετε στο ζουμί σας όλοι, εγώ τα άτομα μετράω! Και μέχρι στιμής είναι 5!
Ο χρήστης Mogwai είπε…
μαμα?
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ήρθα και γω να γίνουμε περισσότεροι.
Την καλημέρα μου
Μείνε όπως είσαι ακριβώς!!
Ο χρήστης Debby είπε…
Και η Χαρά 6 και εγώ 7!
Αυξανόμαστε και πληθυνόμαστε!!
Ο χρήστης ggk είπε…
Βάλε και εμένα μέσα που μου αρέσει πολύ πολύ το blog σου και σε διαβάζω συνεχώς :)
Ο χρήστης Provato είπε…
Μπέεεεεετσι σε θέλω! μωρό ΜΟΥΜΟΥΜΟΥΜΟΥΜΟΥ ΜΟΥΜΟΥ! RATIONAL και υπέροχη.

:-)
Ο χρήστης AVRA είπε…
:-))))))

10η
Ο χρήστης [Germanos] είπε…
Εισαι...
Ο χρήστης [Germanos] είπε…
..ματαιοδοξη διοτι....
Ο χρήστης [Germanos] είπε…
...ως γνωστον ....
Ο χρήστης [Germanos] είπε…
δεν υπάρχουν κομμεντς
Ο χρήστης [Germanos] είπε…
το βιντεο δεν υπαρχει επισης
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
αν και θα μπορούσες να βαλεις ενα καλυτερο βιντεο...
Ο χρήστης zouri1 είπε…
καλα,δεν αφηνω σχολιο.
Ο χρήστης Gaara είπε…
^__^
Ο χρήστης Gaara είπε…
πολλαπλή προσωπικότης
Ο χρήστης Gaara είπε…
nice XD
Ο χρήστης YO!Reeka's είπε…
το τελευταίο διάστημα σε βρίσκω σε τρελά κέφια!
Ο χρήστης YO!Reeka's είπε…
εμένα το template με τη ρίγα πάντως πολύ δεν μ' αρέσει! το παλιό μου φαινίταν πιο χαριτωμένο
:)
Ο χρήστης YO!Reeka's είπε…
Α, η *Αθηνά* στέλνει χαιρετίσματα και φιλιά :)
Ο χρήστης €lisavet είπε…
google: Μήπως εννοείτε: Χρουσαλά ?


Όχι ρε, την Κρουσίλα εννοώ! Μπαααα!


Να σε δούμε τώρα κοντά σιμά στην πρωτεύουσα, ναι?
Ο χρήστης pietà είπε…
Μήπως τελικά ήθελες να το διπλασιάσεις το ρεκόρ σου??????????
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλά ήρθαμε? Έχουμε μια καταγγελία αλλά δεν φαίνεται σωστά το νούμερο.... Εσείς, τι νούμερο είστε;;;;;;
Ο χρήστης Crucilla είπε…
ΜΕΓΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΛΟ
Ο χρήστης kotosalata είπε…
Γειά σας, επειδή βαριέμαι να μετράω εγώ τι νουμεράκι πήρα?
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ελα ξεκιναμε την 7η 10αδα
Ο χρήστης eparxiakosaloni είπε…
αντε ρε που εισαι ο μεσος ορος

πλακα κανουμε ?
Ο χρήστης Crucilla είπε…
Τρέμε Αργυρένια! Χχχαχαχαχχαχαχααχχααα!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Δώσε μωρό μου δώσε!
Ο χρήστης snikolas είπε…
Μόλις έλαβα ένα mail από την επιτροπή ελέγχου των comments και μαζεύουν υπογραφές για να σε στείλουν στο πειθαρχικό.

Μα τι όργιο που είσαι! :)
Ο χρήστης kanataki είπε…
θα το κάνω σημαία το post σου



υγ πολύ συγκινήθηκα με το πεντάστερο ξενοδοχέιο...

υγ αλλά λίγα αστέρια έβαλες...

με αγάπη

joan collins
Ο χρήστης Crucilla είπε…
Το ξέρω μάτια μου πως επικοινωνούμε οι γυναίκες πρότυπο.... Mail mε!
Ο χρήστης x-ray είπε…
Μα, τι χάος είναι αυτό!
Πλήρης αταξία, όπως πάντα.
:)
Ο χρήστης x-ray είπε…
Εντάξει; Το σπάσαμε το ρεκόρ;
Αλλιώς συνεχίζω τα κομεντ!
Ο χρήστης BeBe είπε…
Μπορώ να έχω το Υ.Γ. τυλιγμένο για το σπίτι; Όπως είναι. Όλο. Δεν αφήνω τίποτα όξω. Μη σου πω πως θα έκανα και αυξήσεις.
Δεν καταλαβαίνω δηλαδή που είναι το κακό να συνδυάσεις όλα αυτά; Ορίστε μας.
Welcome back. Καλό σου μήνα :)