Οι μεγάλες πίπες και το σιδέρωμα.

Έλα, πες την αλήθεια, περιμένεις να ακούσεις για πίπες μακράς διαρκείας. Ε λοιπόν, όχι, θα σου μιλήσω για τη μεγάλη πίπα που τρως καμιά φορά.
Εκεί που σιδέρωνα,άκουσα αυτό το νέο καψουροτράγουδο για τον μεγάλο πόνο του έρωτα:



(Το οποίο παρεμπιμπτόντως μου θύμισε ένα άλλο γερό καψουροτράγουδο, το εξής: Ayo - Down On My Knees )

Kαι εκεί που πατούσα το μανίκι στη ραφή, μη δείξει στραβός ο γιακάς, είπα:

Αγαπητή Ιμάνυ,

να σαι καλά κι εσύ κι αυτά που λες. Του λες τι κρίμα που ποτέ δεν θα μάθει γιατί εσύ ποτέ δεν θα δείξεις, κι έτσι η αγάπη αυτή θα μείνει κρυφή, αφανέρωτη, δεν θα αποκτήσει ποτέ παρουσία στον κόσμο, ένα αγέννητο παιδί που πάντα θα μείνει απωθημένο.
Αχ, αγαπημένη, σε νιώθω αλλά να ξέρεις, άλλη είναι η μεγάλη πίπα. Να μάθει ο άλλος, εσύ να δείξεις, να γονατίσεις (α λα Ayo) και να προσπεράσει γιατί απλά δεν σε γουστάρει. Εκεί είναι η μεγάλη πίπα και στη συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Καλύτερα να δείξεις από το να σε κυνηγάει μια μορφή που μπορεί και να γεννιόταν ποτέ.

Αυτά,

Σε φιλώ γλυκά και επιστρέφω στο σιδέρωμα γιατί δεν είναι και μέρες να καίμε τσάμπα ρεύμα.

*****
Της τα είπα λοιπόν και μετά ξαναπέρασα το πουκάμισο γιατί με τόση σκέψη ο γιακάς στράβωσε.


Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
xazi...alla koukla
Ο χρήστης Crucilla είπε…
Ελπίζω να μιλάς για μένα :P
Ο χρήστης koulpa είπε…
χαχαχαχα θα συμφωνήσω βεβαια.. :) :)

(ξανα)χαχαχα (το είχα ανάγκη).. δε ξέρω αν είσαι κούκλα.. αλλά χαζή δεν είσαι.. :) :)
καλησπέρες και καλό μήνα :) :)
Ο χρήστης Φανή είπε…
Εγω που λες, οταν ημουν πιο μικρουλα, ναι τωρα ειμαι 20 και γερασα βρε παιδι μου :P , ειχα ενα θεμα, φοβομουν να δειξω κι ετσι δεν εδειχνα. Καποια στιγμη που ημουν πολυ ερωτοχτυπημενη -και πονεμενη ααχ-, ακουσα τον στιχο <> και εκει, δεν ξερω, κατι μου εκανε αυτη η φραση και ειπα ε οχι, καλυτερα να ξερεις, παρα να μη ξερεις. μη νομιζεις οτι περασες και δεν ακουμπησες βρε παιδι μου. ειναι τοσο μεγαλο αυτο που εχω μεσα μου που δεν γινεται να μη το μαθεις ποτε! μετα το παρακανα βεβαια, αλλα νομιζω οτι τωρα καταλαβαινω που πρεπει να σταματαω :P.
Κι αν ακομα και τοτε προσπερασει επειδη απλα δεν σε γουσταρει, ε τι να κανουμε, θα το ξεπερασεις. τουλαχιστον δεν θα μεινεις μια ζωη με την απορια "τι θα γινοταν αν του τα ειχα πει".. ε?μαλλον δηλαδη:P
Ο χρήστης Crucilla είπε…
Μικρέ μου χείμαρρε, μόνο Ακριβώς μπορώ να σου πω!