10 μέρες

Σήμερα ο μήνας έχει 18 που σημαίνει ότι σε 10 μέρες θα ξεκινήσουν οι μαμάδες να πλέκουν με κόκκινη και άσπρη κλωστή το βραχιολάκι που θα προφυλάξει τα πιτσιρίκια τους από τον ήλιο του Μάρτη. Κοντεύω να πάθω διανοητικό ραιβόκρανο*, σαν ηλιοτρόπιο η σκέψη μου είναι στραμμένη προς την άνοιξη, προς τον ήλιο, περιμένω πως και πως να τελειώσει αυτός ο χειμώνας.
Ακούω και αυτό το μελαγχολικό και είπα να το μοιραστώ μαζί σας. Δεν είναι υπέροχο;



* μάγκα μου αν σε ψάρωσα, το νευροκαβαλίκεμα είναι. Την έμαθα πρόσφατα τη λέξη και μου άρεσε, χο χο χο ! 

Σχόλια

Ο χρήστης koulpa είπε…
here I am.. κι εγώ.. έχασα τα 2 πρωηγουμενα.. τα προσυπογράφω.. :):)
χαχαχα ότι έμαθα απο τις παλιές λέξεις.. το έμαθα στην 7ετία.. με την μεταπολίτευση το λεξιλόγιό μου συνεχώς φθίνει.. μόνο νέα νοήματα για λέξεις.. όπως "διαπλοκή" "πολιτικά ορθόν" κλπ.. :):)
καλησπέρα :):)
Ο χρήστης Μοσχούλα Σολάκη είπε…
Αχ πώς σε νοιώθω, αχ πώς σε νοιώθω....
Αυτός ο χειμώνας είναι ατελείωτος ή εμένα μου φαίνεται έτσι? Ασε που φέτος συνειδητοποίησα οτι το πρόβλημά μου με το χειμώνα και το κρύο είναι ψυχολογικό, κι οτι το κρύο με κάνει να νοιώθω μοναξιά, εκγατάλειψη και ανασφάλεια.... όσο περνάν τα χρόνια χειροτερεύει η ψυχασθένειά μου...!
Ο χρήστης xtsanos είπε…
Απλά σκέψου ότι σε 28 μέρες είναι η πρώτη μέρα της άνοιξης :-)
Ο χρήστης Debby είπε…
Τέλειο κομμάτι!!

Όσο για τον χειμώνα, να ξέρεις ότι δεν είσαι η μόνη που ανυπομονεί να βλέπει ηλιόλουστες μέρες! Εξάλλου ο χειμώνας έχει γούστο ίσα μέχρι τα Χριστούγεννα! Μετά όλοι τον βαριούνται!
Ο χρήστης Crucilla είπε…
Πωπω κόσμος που μαζεύτηκε!

@koulpa, λες να αρχίσω να ανεβάσω μια λέξη την ημέρα; Να έχουμε κάτι που να μην φθίνει;;

@olive, δεν ειναι τπτ, απλά δεν φωτοσυνθέτουμε καλά!

@xtsanos ε αυτό σκέφτομαι και επαθα το διανοητικό νευροκαβαλίκεμα :D

@debby, ΟΥΦ ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΚΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ!