Καθρέφτης


Πάμε λίγο από την αρχή. 
Οι μετανάστες ήρθαν, το κάναμε γαργάρα γιατί "λεφτά υπήρχαν" και βρήκαμε φτηνότατο εργατικό δυναμικό για να μην πληρώσουμε στα ταμεία αλλά και να κάτσουμε αραχτοί και τα λεφτά να πέφτουν. Τα παιδιά θα πάνε στο ιδιωτικό, θα λαδώσουμε και την πολεοδομία για να μεταφέρουμε συντελεστή δόμησης και να φτιάξουμε την πολυκατοικία και όλα καλά. Στο κάτω κάτω, και φτηνά δουλέψανε, και οι δικηγόροι με τους εφοριακούς λαδώθηκαν για να τους δώσουν ΑΦΜ, εγώ μαλάκας είμαι να μη βγάλω τίποτα; 

Οι μετανάστες ήρθαν με σκοπό να στείλουν λεφτά πίσω στην οικογένεια ή και να φέρουν την οικογένεια εδώ και να ριζώσουν. Η Ευρώπη επαναπροωθούσε τους παρανόμους στην Ελλάδα και για να έχει τη συνείδησή της ήσυχη, τσεπώσαμε και τα εκατομμύρια για την επίλυση του μεταναστευτικού. Φυσικά και η ευθύνη των ΜΚΟ είναι μεγάλη σε αυτό το παιχνίδι των επιχορηγήσεων, όπως συμβαίνει με κάθε κανάλι εισροής κοινοτικών χρημάτων προς τους "μέσα στα πράγματα" Ελληνάρες. 

Και τώρα; Τώρα φίλε μου ο μετανάστης σε βαρέθηκε. Ο αριστερός και ο λαϊκιστής τον έκαναν πιόνι για μια αντιπολίτευτη της πλάκας, μια αντιπολίτευση τόσο κίβδηλη και πεπατημένη όσο η πορεία της κατάντιας μας. Αν την ακολουθήσουμε, φτου και από την αρχή, στα άσυλα δίχως αιτία και τις εθνικιστικές φανφάρες, λόγια τόσο πληθωριστικά όσο και η δραχμή στην κατοχή, χωρίς κανένα αντίκρυσμα. 

Για όποιον πιστεύει ότι η επιλογή της Νομικής και η άρνηση της μεταστέγασης δεν είναι πολιτικά υποκινούμενη, του προτείνω να ξεκινήσει από την Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων ή να πάρει το μπλε χάπι και να ξαναμπεί στο Μάτριξ. 

Για όποιον πιστεύει ότι οι μετανάστες φταίνε για όλα, του δείχνω την έξοδο από τη χώρα, εκείνη πλάι στην ταμπέλα προς την κόκκινη  μηλιά και τα Γαυγάμηλα, για να τους ξαναδεί ως παλαιούς υπηκόους της αυτοκρατορίας. 

Εγώ ακόμα δεν ξέρω τι μπορώ να κάνω και μπορεί απλά να συνεχίσω μιλάω μόνη, με ακεραιότητα και συνέπεια ως προς τον εαυτό μου. Λύση δεν έχω να προτείνω και δεν μου αντιστοιχεί, δεν επεδίωξα ποτέ να κουμαντάρω κανέναν άλλο πέρα από τον εαυτό μου και αυτόν, πολλές φορές, ανεπιτυχώς. 


Σχόλια

Ο χρήστης Marina είπε…
Ετσι ακριβώς αισθάνομαι και εγώ για το μεταναστευτικό αλλά και για τα εσωτερικά μας.