Ροζ με καλαθάκι

Όταν ήμουν 11 ήθελα να γίνω εκδότρια. Ήθελα να εκδώσω ένα περιοδικό που να λέγεται 11 γιατί δεν έβρισκα κανένα από τα περιοδικά του γούστου μου τότε. Τα έβρισκα πολύ παιδικά ή πολύ γυναικεία για μένα. Βέβαια, κατέληξα να προτιμώ τα γυναικεία και έτσι ο Μάιος του 1993, στα 13 μου με βρήκε να χαζεύω εκείιιιινο το τεύχος του Κλικ που το κατέβαζε ο εισαγγελεας από τα περίπτερα γιατί είχε άφθονες φωτογραφίες ανδρικών μορίων, κάτι που εμένα βέβαια με διαφώτισε για τη βιοποικολομορφία και το δικαίωμα στη διαφορά. Παρέμενα όμως παιδί  μέσα μου και παραιτήθηκα γρήγορα από αυτή την ηλικία.

Θες που δεν έβρισκα ρούχα να φορέσω ως πρόωρα ανεπτυγμένη ( όχι δεν είμαι 1.80, στα 13 οριστικοποιήθηκα, γάμησε τα δεν έβρισκα σουτιέν με την καμία), θες που ήμουν και ατσούμπαλη στα αθλήματα, θες που την έβρισκα με την πάρτη μου και ενα βιβλίο για ημέρες ολόκληρες, θες ότι άκουγα μουσική που κανείς άλλος δεν ήξερε (τότε), παραιτήθηκα γρήγορα από την ηλικία μου.

Μετάνιωσα πολύ για αυτό. Μετάνιωσα που πίστευα πως είμαι ώριμη ενώ ήμουν απλά διαφορετική. Ό,τι το κατέτασσα στα παιδικά, το παράταγα χωρίς δεύτερη σκέψη. Κάπως έτσι, κρύβοντας τη φυσική μου αδεξιότητα, τον εγωισμό μου που δεν ήμουν αρκετά καλή, παράτησα και το ποδήλατο. Δεν προσπάθησα, δε μου έβγαινε, δεν πιέστηκα, ντρεπόμουν για την αδεξιότητά μου και όλο μαζί έγινε το ένοχο μυστικό μου. Δεν ξέρω να κάνω ποδήλατο!

Η αδερφή μου είναι 11 τώρα, έχουμε 19 χρόνια διαφορά. Μου μοιάζει πάρα πολύ και στο πρόσωπο και στην αναπτυξη. Μαζί της κερδίζω το χαμένο χρόνο, με βοηθάει να μάθω ποδήλατο στην πυλωτή του πατρικού μου. Έβαλα τα κλάματα όταν έστριψα για πρώτη φορά, και είπα πως τώρα είμαι κι εγώ σαν όλα τα παιδάκια. Χαμογέλασε και με αγκάλιασε, θα μου χαρίσει είπε το δικό της ποδήλατο, θέλει ένα πιο μεγαλίστικο, το δικό της είναι ένα ροζ με καλαθάκι. Αχ, και πως να της το πω να το κρατήσει....

Σχόλια

Ο χρήστης Кроткая είπε…
οπωσδήποτε να το κρατήσει και να πήξει στο ροζ. Αλλιώς στα 33 θα αγοράζει μπλουζάκια με hello kitty και θα φοράει ροζ και πορτοκαλί μπλουζάκια για να κερδίσει το χαμένο χρόνο. Ρώτα κι από δω!
Ο χρήστης bbchris είπε…
Απαιτώ τον σωστό συνδυαΖμό τσάντα - παπούτσι.

Όταν τα δω εφαρμοΖμένα, κερνάω γρανίτα βύσινο - πρώτο τραπέζι ηλιοβασίλεμα - στο Τροκαντερό.

Στην διαδρομή σου μαθαίνω και τα πέρφεκτ σάικλς ή αλλοιώς σωστό πάτα - τράβα.

Για πράιζ, βότκα - μοσχολέμονο...
Ο χρήστης Crucilla είπε…
@Κροτ, τα βλέπει και σε μένα, γελάει, και λέει απλά ότι έχει μια αδερφή λίγο "κάπως" :P

@Bάρbα Κρις, ξέεερεις από βέεεεσπαααα;;;
Ο χρήστης Provato είπε…
πως; να την βάλεις να διαβάσει το ποστ :-)
Ο χρήστης Crucilla είπε…
Χμ χμ χμ ...πρέπει να της το πάω τυπωμένο, δεν την αφήνουμε ακόμα να μπει :P ( Mας αδικείς;;)
Ο χρήστης Μοσχούλα Σολάκη είπε…
Κατάφερες και με έκανες για ακόμα μια φορά να δακρύσω, σκασμένο...
Ίσως επειδή θυμήθηκα που φορούσα στην εκδρομή στον Αγ. Κοσμά ένα παντελόνι με ενα Γκούφυ και σε ρώτησα αν είναι καλό (πάντα με ενδιέφερε η ΔΙΚΗ σου άποψη!) και μου είπες οτι είναι πολύ παιδικό και δε το ξαναβαλα, χαμένη!! Ίσως γιατί βιαζόμουν κι εγώ πολύ, πάρα πολύ, και γι αυτό εφτασα 30 και αναρωτιέμαι, γιατί χάσαμε τα καλύτερα μας χρόνια?
Όταν έρθω Αθήνα θέλω να κάνουμε μαζί ποδήλατο! Μπορεί η αδελφή σου κι η κόρη μου να γελάσουν μαζί μας, αλλά εμείς έχουμε να ρίξουμε πολύ γέλιο και κλάμα...
Ο χρήστης Crucilla είπε…
Συγνώμη βρε Όλιβ μου, συγνώμη. Κι εγώ την είχα πατήσει...
Ο χρήστης YO!Reeka's είπε…
πήγε 11 η αδερφή σου;! το μικρό;!
Ο χρήστης Crucilla είπε…
Μη σου πω ότι είναι και πιο κοντά στα 12....
Ο χρήστης afelis είπε…
Ωραίο το ποδήλατο!! εγώ κάποια στιγμή το σταμάτησα αλλά σκέφτομαι πολύ σοβαρά να αγοράσω ένα mountain που το έχω και καιμο!!!
Ο χρήστης Jason είπε…
Από τα καλύτερά σου "σκέφτομαι και γράφω", κοριτσάκι...
10 με τόνο!

Next homework assignment available.
Ο χρήστης Crucilla είπε…
Please please provide me with a new one!

Αφιερωμένο!