Life is, life is not.

 Έφαγα μια φλασιά. Όντας αυστηρή με τους άλλους συνειδητοποίησα ότι ταυτόχρονα, με τα λόγια μου, έθετα υψηλά standards και για τον εαυτό μου και μετά βασανιζόμουν να τα φτάσω, αφού σε άλλους δεν τα ενέκρινα. Και τότε μου έσκασε η επόμενη φλασιά:
Η κόλαση του ενός είναι ο παράδεισος του άλλου. Ο γκόμενος που απέρριψες και έκανε μετά μια καλή σχέση με μία άλλη, η δουλειά που άφησες ταιριάζει καλύτερα σε κάποιον που έμεινε εκεί 10 χρόνια, στο σπίτι που εσύ μένεις άλλος δεν θα έμενε με τίποτα.

Watch it change and just let it be.

Ζω μια πολύ ευτυχισμένη στιγμή, ακούω μουσική που μου αρέσει και ο Yuki, το καναρινάκι μου, μεράκλωσε και τραγουδάει μαζί της. Αυτά μετράνε πλέον για μένα, αυτός είναι ο δικός μου παράδεισος.

Σχόλια

Ο χρήστης Globetrotter είπε…
You go girl!!!!!! ; )
Ο χρήστης Jason είπε…
Και δωρίζεις στο Ίδρυμα Κατά Της Πρώιμης Κρίσης Μέσης Ηλικίας!
Ο χρήστης Crucilla είπε…
Μα που θα πάει ρε Jason, θα τη φτάσω τη μέση ηλικία κάποια στιγμή για να συγχρονιστώ με την κρίση της!
χαχαχαχαχχααχαχα
Ο χρήστης Crucilla είπε…
Μου το ματιάσατε το Yuki, έχει βρογχίτιδα ( σοβαρολογώ!)