Βρε άντε από κει

Ε ρε με αυτή την κρίση πια. Σιχτίρι και δεν αντέχω άλλο.
Πως το λένε, μπούκωσα, βαρέθηκα να τη βλέπω  να γίνεται εργαλείο στα χέρια χεριστικών ανθρώπων.  Πετάνε μια κρίση για ρεφρέν στις παπαρολογίες τους για να σε πείσουν, λες και είσαι χαζός και δε βλέπεις ότι όλο αυτό το κάνουν για να προστατέψουν το παντεσπάνι και την κωλάρα τους.

Χέστε με ρε, τι βρεγμένοι τι μούσκεμα, εγώ δεν μπορώ να κάνω πυξίδα μου το φόβο και να ξυπνάω κάθε μέρα χορεύοντας στο ρυθμό που μου βαράτε. Στο κάτω κάτω της γραφής, εγώ στη ντουλάπα μου δεν έχω τζηνάκια των 250 ευρώ και It-τσαντούλες που σε τρεις μήνες θα χρειαστούν αντικατάσταση για να τα δει ο κόσμος ούτε παρκαρισμένο από κάτω SUV αποκτηθέν με μαιμουδέ δάνειο επισκευής ακινήτου. Κρίση και στον κώλο σας.

Ουστ ρε! Δε χρωστάω σε κανέναν, μοναχά στον εαυτό μου! Ουστ!

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Τα χρεη στον εαυτο μας ειναι τα πιο δυσβάστακτα Κρουσιλα.

Ενας πρωην μπλόγκερ + συμπότης μπύρας
Ο χρήστης Crucilla είπε…
Μα ναι, όλοι μας χρωστάμε να μας προστατευουμε και να μην αναλωνόμαστε σε φόβους άλλων.

ΥΓ. Τις ει;