Anger Management My Ass

Πρέπει να τα βγάλω από το σύστημα μου. Απαιτώ να με σέβονται.

Στη δουλειά ( κλασσικά εικονογραφημένα για την πραγματικότητα που εχω βιώσει μέχρι στιγμής) δεν μπορώ να είμαι το ξεσπαστήρι της κάθε κακογαμημένης και να υφίσταμαι ψυχολογική και λεκτική βία.

Παρακαλώ βοηθήστε με! Θέλω τρόπους για να αντιμετωπίσω μια προϊσταμένη η οποία με έχει κρύο - ζεστό τύπου:
- Έλα να σου πω τα γκομενικά μου να με συμβουλεύσεις
- Έχω δουλειά
- Εγώ ξέρω τι έχεις, και δεν πειράζει, έλα εδώ τώρα...

και τις δύσκολες μέρες

- ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΛΑ ΣΚΑΤΑ! ΠΑΛΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΕΚΑΝΕΣ! Στην επόμενη ΘΑ ΣΟΥ ΠΑΡΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ! ( Ωπα ρε Σιου, θα με πάρεις και το σκαλπ μαζί;;)

Η δική μου αλήθεια είναι ότι έχω δοκιμάσει τα πάντα: το φιλικό, το επαγγελματικό, το ειρωνικό, το απότομο, το ζεν, το "στ'αρχίδια μου", το "στην παλαβή" και δεν εχω βρει τρόπους να σταματήσω τη λεκτική και ψυχολογική βία, στην οποία και δεν έχω μεγάλες αντοχές πλέον ή ίσως και να μην ειχα ποτέ. Φυσικά και δεν με απολύει γιατί κάποιος πρέπει να δουλεύει εκεί μέσα ( διαπιστωμένο, μια φορά την κόλλησα στον τοίχο προκαλώντας της να το κάνει και κόλωσε).

Το επιπλέον κακό της λεκτικής βίας είναι ότι παραλύω. Χάνω την ψυχραιμία μου, την ευστροφία μου και καταβάλλω μεγάλη προσπάθεια να μην καταφύγω στην εύκολη λύση του "γαμώ το ηλίθιο μυαλό σου, αγράμματη καριόλα".

Παράκληση: δεν θέλω συμβουλές τύπου "α δίνεις το δικαίωμα και το χώρο κτλ κτλ". Την τελευταία φορά που είπα "δεν σου επιτρέπω να μου ξαναμιλήσεις έτσι" ήταν σαν να έριξα νερό σε μογκγουάη. Και μετά ήρθε και μου εκανε γλύκες μην τυχόν και παραιτηθώ αυθημερόν....

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Εσυ ριχνεις ευθυνες στον εαυτό σου για μλκιες που τυχον γίνονται στη δουλειά?
Θελω να πω : οντως δεν φταίς?
Στην περιπτωση που δεν φταίς εσυ , εχεις να κανεις με ενα τυπικό sociopath και εργασιακά κομπλεξ ετών.

Δεν υπάρχει λυση στο προβλημα σου
Ο χρήστης Crucilla είπε…
Ναι παραδέχομαι τα λάθη μου και τις ελλέιψεις μου...Ήταν και στα θετικά της αξιολόγησης μου "Is not afraid to take the responsibility on her actions"...

Τρομάρα μας...

Θεωρώ ότι τους εκνευρίζω περισσότερο λέγοντας "Συγνώμη, έκανα λάθος, μπορούμε να βρούμε τρόπο να το διορθώσουμε;;"
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Το μονο που μπορώ να σου πω ειναι οτι σε καταλαβαίνω απολυτα.
Καλο κουράγιο
Ο χρήστης ActionWoman είπε…
Egw nomizw na tis tin peseis kanonika, na se parei gia lesvia na doume an tha sou xanampei :)
(sorry afto mou irthe prwto)
Ο χρήστης Crucilla είπε…
ΜΟΥΧΑΧΑΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
( κι εμένα, αυτό μου ήρθε πρώτο :P)
Ο χρήστης ActionWoman είπε…
Κάμε το για το action και να μας γραψεις τις αντιδράσεις της!!!
Ο χρήστης Γιάννης Κ. είπε…
Έχεις δοκιμάσει όλους τους τρόπους. Ίσως τρεις τρόπους δεν τολμάς να τους σκεφτείς καν.
1. Να αναζητήσεις εργασία και αφού καβατζωθείς να την παρατήσεις στα κρύα του λουτρού μετά από ένα αγχολυτικό ξέχεσμα.
2. Να κάνεις λιγότερα λάθη. Να του δίνεις το χρόνο που χρειάζεται το καθετί αδιαφορώντας για την πίεση, να ρωτάς, να επαληθεύεις.
3. Να αναζητήσεις και να στοιχειοθετήσεις σοβαρά δικά της λάθη ή παραλείψεις -όλοι κάνουμε- και να της την πέσεις με τις ακριβείς φράσεις και το ύφος που το κάνει εκείνη σε ανάλογες περιπτώσεις, παραδίνοντάς την μετά τη θεραπεία σοκ ένα χαρτάκι που να της εξηγείς ότι το είχες προσχεδιάσει για να σταματήσει να το κάνει κι εκείνη και να της δείξεις ότι κανείς δε διορθώνεται έτσι και να επιζητήσεις μια καλύτερη συνεργασία με αμοιβαίο σεβασμό μπλα μπλα και συγγνώμη αφεντικίνα ήταν όλο μια παράσταση και μη με διώξεις πληζ.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καβλακι εκανες και αλλο ενα μικρο λαθος .Οταν βαζουμε το - και - δεν βαζουμε πριν κομμα .