Εκεί που νιώθω

Θέλω να πάω πάλι πίσω. Θέλω να κλείσω ένα κύκλο και να επιστρέψω εκεί που κόπηκε το νήμα στις αρχές της δεκαετίας του 70. Τότε που δεν έβρισκαν δουλειά οι παππουδογιαγιάδες και τα χωράφια δεν επαρκούσαν και ήρθαν στην Αθήνα.
Μέχρι που πήραν σύνταξη και μας έπαιρναν τα καλοκαίρια στο χωριό, δυο μήνες όμορφοι που εξελίχθηκαν περισσότερο σε ομορφιά όταν μεγαλώσαμε και κάναμε τις παρέες μας και τσιμπούσαμε μεγαλύτερα κομμάτια ελευθερίας τα άτυχα παιδιά της πόλης.

Φέτος, είδα πως θέλω να γυρίσω, να μείνω εκεί. Συνειδητοποίησα πως είναι το μοναδικό μέρος που του επιτρέπω να μου δίνει επιθετικό προσδιορισμό...ούτε καν ελληνίδα, πόσο μάλλον Αθηναία...Είμαι από τις Σέρρες, από ένα δροσερό χωριό εκεί κοντά και οι δέκα λέξεις που μόλις έγραψα έχουν νόημα και με στηρίζουν σαν μοχλοί για να συνεχίζω.

Σχόλια

Ο χρήστης YO!Reeka's είπε…
αχ... μεγάλη συζήτηση (άσχτο, ξέρεις τι λένε για τις σερραίες)
Ο χρήστης Crucilla είπε…
1. Σέρρες, Δράμα και Καβάλα, κάθε μέτρο και πουτάνα
2. Φτιάξ'τα με Σερραία, να τη χαίρετε η παρέα
3. -Γιατί οι Σερραίες δε χαλάνε πολλά παπούτσια;
- Γιατί με τα πόδια ψηλά συνέχεια, δεν τα λιώνουν στο περπάτημα...

( Ξέρεις τίποτε παραπάνω;;)
Ο χρήστης YO!Reeka's είπε…
γκόμενα ωραία και πουτάνα σερραία!
Ο χρήστης Crucilla είπε…
αη ρεστ μαη κεης
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Γεια σου ρε Γιωρικα!!!! χιχιχιχι!! Κρουσίλα, μην κλεβεις τις ατάκες μου!! αχ, παρτο απόφαση γλυκειά μου, κι ο χρόνος θα σε δικαιώσει...(θέλω να πιστεύω...) εγω πάντως δε μετάνοιωσα ποτε..