Level with me

Είμαι εδώ και τώρα στο εκεί το χαρούμενο το τότε.
Σου έχει λείψει ποτέ μια χαρούμενη καλοκαιρινή βραδιά, χρόνια πριν, τότε που χορεύαμε ξέγνοιαστοι σε ένα υπέροχο εδώ και τώρα; Ναι το ξέρω, δεν ήσουν εκεί, σε βρήκα χρόνια μετά αλλά εσύ ήσουν στο μυαλό μου, εσένα περίμενα και ας μην είσαι ούτε και τώρα εδώ.
Θα σου ανοίξω την πόρτα να μπεις. Το έχουμε ξανακάνει, μέσα από τις λέξεις...Αυτές ήταν η βάρκα, σε έφεραν γλυστρώντας απαλά μέσα στην ψυχή μου.

Δεν είσαι εδώ, να σου πω και ότι είδα στον ύπνο μου τον Aleister Crowley να με πάει ταξίδια στο χωροχρόνο. Με πήγε στο παρελθόν, με πήγε στο μέλλον, με μετουσίωσε σε λέξεις και εικόνες και με έμαθε πως να σε συντροφεύω.

Δε με αφήνεις πια, είσαι μέσα μου, ένα πέρασμα στην αρμονία. Κι ας λείπεις, κι ας μου έχεις λείψει τόσο.


Σχόλια