HolyDays

Λίγες μέρες έμειναν μέχρι τις διακοπές. Θυμάμαι ένα κείμενο του Αντώνη Σουρούνη που έλεγε ότι από τη ζωή σου δεν κάνεις διακοπές, γιατί αν την παραγκωνίσεις ( ή κάπως έτσι) όταν θα γυρίσεις θα σε περιμένει με την τρίχα σηκωμένη (...που τόλμησες να προσποιηθείς ότι τα προβλήματα σου δεν υπάρχουν).

Τελειώνει ποτέ ρε γαμώτο; Αυτή η προσμονή, αυτό το πάνω κάτω, το πονάω και ελπίζω, το καίγομαι αλλά πολεμάω; Κι αν έτσι ειναι η ζωή, εγώ γιατι νομίζω ότι είναι ένα απίστευτο δούλεμα όλο αυτό; Διαβάζοντας κατά καιρούς τα δικά μου τα κουλά για να απελευθερώσω την πίεση από τις μεταφυσικές μου βαλβίδες, βρήκα και αυτά τα ινδουιστικά για τον κύκλο της Σαμσάρα. Φαντάζομαι ότι ευφάνταστα τα σκέφτηκε αυτά κάποιος φαντασμένος για να ανακουφίσει όσους κουρασμένα σήκωναν τα μάτια προς τον ουρανό για ελπίδα.

Σου λέει βρε παιδί, εδώ που είσαι και παραπονιέσαι, μη στραβώνεις και τόσο. Ο τροχός του πάνω κάτω ( μμμμ...μάλλον σαν το σφυρί στο λούνα παρκ το αντιλαμβάνομαι εγώ) είναι μέρος του μεγάλου κύκλου, του μεγάλου σφυριού, είναι θείο σχέδιο---->άρα ο Θεός ξέρει----> γαργάρα λέμεεε!

Και ξανά προς τη δόξα τραβά, και πάνω και κάτω, και έτσι είναι η ζωή και πως να την αλλάξεις, και δως του πάμε.
Κι από την άλλη, πετάγεται στον αριστερό μου ώμο η Crucillίτσα η σεξυ ναζιάρα η πρόστυχια..... "Μωρή θα σε είχε πιάσει η μεταφυσική παπαρολογία αν είχες κερδίσει το Τζόκερ σήμερα;;"

ΣΚΑΤΑ, ΞΕΧΑΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΞΩ

Σχόλια