I ll kill her ( my reality)

Έβγαινα από το πάρκινγκ του Μολ. Ήμουν μποτιλιαρισμένη στην ανηφόρα με τα ψώνια από το σούπερ μάρκετ δίπλα μου. Με βολεύει ρε γαμώτο να τα συνδυάζω όλα, παρόλο που ξέρω ότι σε εκείνο το σούπερ μάρλετ κλέβουν μιας και τα βιολογικά πχ λεμόνια που αγοράζω τα έχουν ήδη ζυγισμένα με το αυτοκολλητάκι αλλά συνήθως κλέβουν στο ζύγι από 200 γραμμάρια έως μισό κιλό. Ε τα ζυγίζω μόνη μου σαν τον κλέφτη και κολλάω από πάνω τη σωστή τιμούλα.

Τεσπα, στη μέση της ανηφόρας με τα δάχτυλα μουδιασμένα και τις πατούσες με κράμπα από το σταμάτα-ξεκίνα, μόλις είχε γλυκοχαράξει το έμβλημα του Δε μολ, ο ρόμβος ο γιγάντιος και οι φωτεινές επιγραφές των μπρα-ντ-ζ. Στο βάθος του ορίζοντα μου ανέμιζε φωτισμένη η ελληνική σημαία από το υπουργείο παιδείας το Β', το μεταστεγασθέν.

Αλλά όλα αυτά στο βάθος, γιατί το οπτικό μου πεδίο το μπούκωνε ένα τζιπ με εγχάρακτο το μοντέλο στον προφυλακτήρα. Ήταν και Τζιπ λέμε αλλά και... Patriot.

Το ραδιόφωνο έπαιζε ένα υπέροχο τραγούδι αλλά και αυτό μπούκωσε το έρμο γιατί η Κοσμόουτ το χρησιμοποίησε για να μας πείσει ότι θα μας αλλάξει τον κόσμο και όχι μόνο τα φώτα όπως οι υπόλοιποι.

Άμα μυριζε και σκατίλα, θα ήταν ολοκληρωμένη η εμπειρία και για τις πέντε αισθήσεις.

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Σήμερα άκουγα στο ραδιόφωνο πως υπεγράφη συμφωνία για ακόμη 15 εμπορικά τύπου Mall στην Ελλάδα, τα 10 μέσα στην Αττική. Κι ενώ το ήδη υπάρχον στερεί ελεύθερο χώρο και πράσινο από το Μαρούσι με κατοίκους να παραπονιούνται στον δήμαρχο κι αυτός να κάνει τον κινέζο. Φαντάζομαι μία Αθήνα, πλημμυρισμένη με αυτοκίνητα και μάλιστα τζιπ νεόπλουτων λαμόγιων, χωρίς μικρομεσαίες επιχειρήσεις και μαγαζάκια αφού θα έχουν βάλει προ πολλού λουκέτο, χωρίς πράσινο και πλατείες, μόνο νέφος, αποξένωση, μποτιλιαρίσματα, αλλοτρίωση, κατανάλωση και δυτικά πρότυπα. Ελλάδα, μέρος να ζεις.

Τώρα που ξαναδιαβάζω το σχόλιό μου δεν είναι και τόσο αργυρενίστικο. Μήπως να κλείσω λέγοντας κάτι του στιλ 'Μήπώς γλυκειά μου ν' άλλαζες σούπερ μάρλετ (Χα) να γλιτώνεις τα σοκ;' ή 'Πώς είσαι τόσο σίγουρη ότι είναι όντως βιολογικά τα λεμόνια; Έχω ακούσει απίστευες ιστορίες για εισαγόμενα προϊόντα που τα βαφτίζουν βιολογικά και τα πουλάνε πέντε φορές πάνω στην τιμή τους' αλλά όχι, ούτε αυτο το τελευταίο θυμίζει εμένα. Τζίζας... Τριαντάρησα..
Ο χρήστης YO!Reeka's είπε…
μήπως να άλλαζες σουπερμάρκετ, που λέει και η αργυρένια; (αφού σε χαλάει)
ναι, μαλακισμένο μέρος το mall και μαζεύει φρικτό κόσμο. αλλά είναι και αρκετά βολικό, το γκαμημένο