I kissed a girl and I liked it

Τρέμε Μαντάνα. Εδώ ο φρέσκος πειραματισμός της μαύρης δαντέλας και της ένοχης παραβατικότητας, της και καλά αθώας, με το δάχτυλο στο στόμα ( γλυκιά η μαρμελάδα κοπελιά; ή ήταν το cherry chap stick;)

Όχι τίποτα άλλο, αλλά έχουν εμπλουτιστεί οι πειραματισμοί. Αγόρι - κορίτσι, αγόρι-αγόρι, κορίτσι- κορίτσι, κορίτσια με αγόρι, κορίτσια με αγόρι που θέλει να βλέπει κορίτσια, αγόρια που θέλουν αγόρια με βυζιά - ουφ, έχω αρχίσει και μπερδεύομαι.



Και φαίνεται και στη δουλειά μου ρε γαμώτο. Έχουν έρθει κάτι σέξυ Αγγλάρες, αυτόί οι νερόβραστοι, οι λίγο ζεματισμένοι στο καυτό νερό αλλά χωρίς να είναι και βρασμένοι και ευκολοχώνευτοι...μούρλια. Ειδκά ο ένας, φοράει μια γραβάτα με μικρούς ρόμβους σε όλα τα χρώματα της ίριδας. Τι να λέμε!

Ε και δεν τον πήρα χαμπάρι μωρέ. Σαν βγήκα στον πηγαιμό για την κουζίνα, που νόμιζα πως ήμουνα και μόνη, άρχισα να τραγουδάω "I kissed a girl and I liked it". Λαλαλαλά....

Ο πολύχρωμος ρόμβος ήταν πίσω μου...Και με κοιτούσε καλά καλά καλάαααααααααααα....

Τι λέτε; Του άρεσε; Τον εξέπληξε; Τον ενόχλησε;

Εγώ δε, μπήκα στην τουαλέτα αντί για την κουζίνα, με κοίταξα και είπα φτου σκόρδα μάτια μου, πάλι εδειξες στον κόσμο τι τρελό corporate κελεπούρι είσαι:P

Σχόλια

Ο χρήστης YO!Reeka's είπε…
γκαστόνεεεε
ρε γκαστόνεεεεεε
για να επιβάλλεις λίγο την τάξη γιατί έχουμε ξεφύγει εδώ μέσα :)
Ο χρήστης K@terin@ είπε…
καλημέρα ,

θεωρητικά θα του άρεσε, είναι φαντασίωση όλων οι 2 γυναίκες.
Διατηρώ τις επιφυλάξεις μου εξαιτίας της καταγωγής του !!!