Spotlight



Εκστασιασμένη.

Σχόλια

Ο χρήστης gogonutsss είπε…
τρομερενιο κομμάτι ε!

άστααααα!
Ο χρήστης Fight Back είπε…
τι αχαρη η θεση μου να σχολιαζω ενα ποστ που το μονο που ειχε ηταν ενα κομματι το οποιο δεν ειμαι σε θεση να το ακουσω, οντας στο γραφειο
Ο χρήστης Fight Back είπε…
βεβαια θα μπορουσα να πω
"τρομερο κοματι οντως"
Ο χρήστης Fight Back είπε…
το παιχνιδι της υποκρισιας στα μπλογκς το χουεμ παιξει ολοι κατα καιρους, φτασαμε ομως τον κομπο στο χτενι, τη καλτσοδετα στο γονατο, το στυλο στο περφορατερ.
ας μιλησουμε ισια και σταρατα πλεον
Ο χρήστης Fight Back είπε…
θα στο πω χωρις περιστολες.
η gogo δεν το ακουσε καν.
απλα ετσι σχολιασε
Ο χρήστης Fight Back είπε…
ελπιζω να βοηθησα κατπως.
μπορει τωρα να το βλεπεις σα ρουφιανια. μεθαυριο ομως θα το βλεπεις σαν λυτρωτικη ενισχυση στη σχεση σας που κοριτσια, ενταξει, περναει κριση, οσο πιο γρηγορα το αντιληφθειτε, τοσο καλυτερα
Ο χρήστης Crucilla είπε…
μιας και η ώρα της ειλικρίνειας έχει φτάσει για αυτό το blog, ήρθε η ώρα να στο πω.

Μήπως βαριέσαι στη δουλειά σου Fight Back;;
Ο χρήστης Gogo είπε…
ρε κρουσίλλα! Αμαν
Αδιαβαστη είσαι!
Και ο φάητ ρουφιάνος!
Ασε που το άκουσα,
άσε που το εχω ξανακούσει!
Ο χρήστης [Germanos] είπε…
Εγω θα βαριεμαι απο Δευτερα στη δουλεια μου

το κλιπιον ειναι φανταστικό
Ο χρήστης [Germanos] είπε…
Και η Κρουσιλα επρεπε να ειναι διάσημη ντι τζεί