Fairytale gone Mad

Έχω τα νεύρα μου τελεία και παύλα.


Η παραίτηση και η αποδοχή διαδέχονται τα νεύρα.

Δεν θέλω να απολογηθώ για την αμαρτωλή ατέλεια μου, δεν θέλω να παραιτηθώ από το δικαίωμα στο λάθος. Δεν θέλω να με κρίνει κανείς, δεν θέλω.

Νιώθω μια ανία, μια διάθεση να ξεράσω στην πλατεία Συντάγματος ή ακόμα καλύτερα μπροστά στη Βουλή. Στα πόδια ενός διευθύνοντος συμβούλου, έξω από μια πανάκριβη μπουτίκ – Θεέ μου πόσα μέρη υπάρχουν να ξεράσεις και δεν το ήξερα.

Θέλω να πάω να ξεράσω στα πόδια της Πρωτοψάλτη – γιατί είναι άλλη από εκείνη που κάποτε τραγουδούσε «Κυκλοφορώ κι οπλοφορώ» , που 6 ήμουνα η πουτάνα όταν το άκουσα και έκλαιγα γιατί άθελα μου είχα πάρει τζούρα από τον πόνο του έρωτα και σε ένα ενσταντανέ θείας προοικονομίας είδα το μέλλον μου στο στίχο:

«Και απορώ που μια ζωή
από παιδί παρακαλάω
Μα ούτε σ' ένα παραμύθι δε χωράω».

Θέλω να πάθω κι εγώ έναν ιδεασμό, όχι τον trendy τον αυτοκτονικό, αυτόν προσπάθησα πολύ να τον ξεφορτωθώ και δεν θα του ανοίξω καμιά κερκόπορτα του πούστη, αλλά έναν ιδεασμό μεγαλομανίας.

ΝΑ ΒΓΏ ΕΞΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ « ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ! ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΗΝ ΤΑΔΕ ΜΕΡΑ, ΤΑΔΕ ΩΡΑ, ΠΑΜΕ ΝΑ ΞΕΡΑΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ» και να γίνει global event στο Facebook, ξεράστε την ίδια ώρα 20:00 στο Γκρήνουιτς.


Βέβαια, τώρα που το καλοσκέφτομαι, το αποτέλεσμα μια ζωή το ίδιο είναι, αυτοί οι καλοί κύριοι με τις άσπρες μπλούζες και το άλλο το αξεσουάρ με τα μακριά μανίκια, και θέλω να κλείσω και την kinky σουίτα με τα καπιτονέ αφρολέξ γύρω γύρω.

Και όχι τίποτε άλλο, η αμαρτωλή ατέλεια άλλων αμαύρωσε και το μέσο έκφρασης που έχουμε επιλέξει αρκετοί. Γιατί όπου άνθρωπος, να και το σκατό που αφήνει πίσω του για να ζήσει. Για φαντάσου να μου πούνε μετά πως τα παίρνω από εταιρίες παραγωγής καθαρτικών για να ξεράσει το σύμπαν όλο.

Θα έρθεις να με πάρεις αγκαλίτσα παραμυθάκι μου να σκάσω;

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ultimate perfection!
Your destiny will lead you,
To wherever people need you,
No danger may have found you,
You have your friends around you now.
kisses marion!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
1)Αντε πάμε -Που ειναι το Γκρινουιτς ?

2)Αν θες παραμυθάκια , συνιστώ το μπλόγκ του Πιλάβιου
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
lollll

sorry , σε καταλαβαίνω, been there, αλλά έτσι όπως τα λες... δεν άντεξα!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Α, ρε κοπελιά...δικαιολογημένα και τα νεύρα και η διάθεση για εμετό και όλα. Αλλά σκέψου: τι καταφέρνεις όταν αυτό μένει μόνο σε'σένα.

Μαζί σου να μαζευτούμε και να πάμε να τα βγάλουμε -κυριολεκτικά και μεταφορικά- στα μούτρα τους, αλλά όταν όλο αυτό μένει σε'σένα μόνο τότε εσένα τρώει και στεναχωρεί. Και γιατί να τα περνάς εσύ αυτά όταν άλλοι είναι σκάρτοι;

Δεν λέω να είσαι αναίσθητη. Λέω να συγκεντρώνεις την ενέργειά στα μικρά που μπορείς να αλλάξεις και να μην αφήνεις τις μικρότητες και τους ξεπεσμούς των άλλων να σε χαλάνε.

Καλή δύναμη και καλό κουράγιο.
Ο χρήστης zouri1 είπε…
ωχ,μπαρουτι μυριζω.Αστο να εκραγει
Ο χρήστης Trilian είπε…
ήρθε;
Ο χρήστης YO!Reeka's είπε…
ρε συ, έκλεισε η αργυρένια το βλογ της;;
Ο χρήστης kanataki είπε…
ξεράστε
είναι μεταδοτικό

υγ γαμάτη αυτή η ιδέα για το ταυτόχρονο ξερατό


υγ αλλά έξω από την ακριβή μουτίκ?

υγ γιατί????