Γιορτές Vs Λεφτά...Ο φτηνός τρόπος

Χτες γιόρταζε η αδερφή μου και είχε γενέθλια ο θείος μου νο. 2 στην κατάταξη των θείων. Σήμερα έχει γενέθλια ο θείος νο. 1. Το καλό είναι πως τα γενέθλια τους πέφτουν σε γιορτές και έτσι δεν τους ξεχνάω. Το κακό είναι πως πέφτουν όλα μαζί και αν με γυρίσεις ανάποδα δεν πέφτει ούτε κέρμα - ίσως κάτι τσέχικες κορόνες που έχουν ξεμείνει από πέρυσι στην τσέπη μου. Το δώρο των Χριστουγένων αναλώθηκε ολόκληρο τα Χριστούγεννα - duh....για τα Χριστούγεννα στο δίνουν.
Τώρα εγώ θα είμαι πολύ γαϊδούρα αν τους δώσω το url του blog και τους πω:
"Χρόνια πολλά!! Σας αγαπώ πολύ!"
εξηγώντας τους κιόλας το publicity της ενέργειας μου αυτής;;
Ή απλά έχω αρχίσει να ανάγω τη τσιγκουνιά σε μορφή τέχνης;

Σχόλια

Ο χρήστης AVRA είπε…
βρε μην εισαι σκρουτζ!!!χιχιχιχι

οχι αστειευομαι, ειναι γεγονος οτι τα δωρα πολλες φορες οδηγουν στη χρεωκοπια με μαθηματικη ακριβεια!
:-))
Ο χρήστης leila είπε…
ειναι ενας πρωτοτυπος τροπος.. αλλα και το να εχεις να κανεις του κοσμου τα δωρα σε ποσους ανθρωπους ειναι επισης ενα ακριβο αθλημα, οποτε φανταζομαι σκεστηκες τις εναλλακτικες προτασεις..
Ο χρήστης Trilian είπε…
ελπίζω να υπάρχει και plan B... ;)
Ο χρήστης kanataki είπε…
μπορείς να τα αφήσεις αυτά και να επικεντρωθείς στο πως θα βγάλουμε κανά χρήμα?
Ο χρήστης YO!Reeka's είπε…
το δεύτερο. αν αντιληφθώ ότι δώρισες το υπέροχο design φωτιστικό που σου φέραμε, θα σε σκοτώσω :)
Ο χρήστης snikolas είπε…
Ο μόνος τρόπος να την γλιτώσεις ανώδυνα, είναι ο θείος σου να είναι ο Θείος Σκρούτζ!