Honey

Θυμήστε μου να μην ξανακάνω πεντικιούρ με το στρασάκι στο μεγάλο δάχτυλο του ποδιού, γαμώ το κερατάκι μου, όλα τα εορταστικά καλσόν μου έχουν μία τεράστια τρύπα και αφήνουν το επίμαχο δαχτυλάκι ξεσκούφωτο. Αφού να φανταστείς λέω να το βαφτίσω και φούφουτο.
Trivialities, καθημερινότητα μετά τις γιορτές, επιστρέψαμε στα κλασσικά και τα ανάλογα με μας. Από το νέο μου γραφείο βλέπω την κίνηση και μου αρέσει πολύ. Μου θυμίζει να μην παίρνω τον εαυτό μου τόσο σοβαρά, χαζεύοντας την κίνηση , την τεράστια κάμπια με τα κόκκινα φωτάκια πίσω σε κάθε τμήμα του κορμιού της.
Πάντα μου άρεσαν οι πορτοκαλί νύχτες της πόλης, μέσα και έξω από την κάμπια. Με εμβολιάζουν με το μάταιο για να αποκτώ αντισώματα στην καθημερινότητα.

Κοίτα πόσος κόσμος εκεί έξω.

Κι εσύ είσαι κάπου, σε εκείνο το μεγάλο μελίσσι, και μου λείπεις.
Έλα κοντά μου , να χρονίσω την ανάσα μου με τους χτύπους της καρδιάς σου.
Θα βγάλω απαλά τη μάσκα της μέλισσας εργάτριας, αυτή που βλέπουν όλοι.

Σχόλια

Ο χρήστης YO!Reeka's είπε…
mpmpmpzzzzzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzz
zzzzz
Ο χρήστης ΩΣΗΕ είπε…
μόνο τη μάσκα θα βγάλεις; Δεν αρκεί!!!

Καλησπέρα τύπισσα
χχχχχ
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
salut belle dame!
Ο χρήστης Jason είπε…
Crucilla, ώρες-ώρες γράφεις δυο-τρεις φράσεις και μένω να τις κοιτάω.
Ο χρήστης Crucilla είπε…
Γιωρίκας, The Paranoid Android!

ΩΣΗΕ, τα υπόλοιπα ας τα βγάλει ο άλλος...:Ρ

Μάριον, salut plus belle dame....

Jason, σε ευχαριστώ. Νομίζω πως κατάλαβα ποια σου άρεσε.
Ο χρήστης island είπε…
Ώρες ώρες γράφεις κάτι κείμενα και κάθομαι και τα κοιτάω.Ξέρεις ποιά λέω.Σχεδόν τα άπαντα...

Φιλί...