Flu - Crucilla : 1-0

Γκρινιάζω όλη μέρα. Γαμώ τη γρίππη μου γαμώ. Γαμώ και τον υ-ιό της ο οποίος είναι μέγας εραστής αφού από την πρώτη στιγμή με έριξε στο κρεβάτι και μου πέταξε και τα μάτια έξω.
Νιώθω σαν να με έχει χτυπήσει φορτηγό, σαν να μου έχουν κρεμάσει μυλόπετρες από τα φρύδια, σαν να έχω καταπιεί τηγανόλαδο τριτοκλασάτου φαστφουντάδικου, σαν να βρίσκομαι μόνιμα σε υψόμετρο έβερεστ. Άσε που μάνα - πατέρα τους λέω και τους δύο μπαμπά , αφού είμαι τόσο μπουκωμένη ( α ρε εραστή μεγάλε) που όλα ακούγονται κάπως.

Πλουτίζω τις χαρτοβιομηχανίες, κλαίω για τα δεντράκια που καταλήγουν να σκουπίζουν τη μύτη μου, κάνω ηλίθιες σκέψεις για εκμετάλλευση της παραγωγής, πλουτίζω και τα φαρμακεία - εκ των υστέρων πήγα και πήρα βιταμίνες, βούτυρο-κακάο για τα σκασμένα χείλη, κρεμούλα για τη σκασμένη μύτη και κάτι άλλες μαλακίες για τη σκασμένη καταναλωτική μου διάθεση.

ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΡΡΩΣΤΗ!!! ΕΧΩ ΝΕΥΡΑ!!! ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ!! ΓΑΜΩ ΤΟ!!!

Σχόλια

Ο χρήστης YO!Reeka's είπε…
εμ πως να πεινάσουν και τα φαρμακεία;;;!!!
(πληρωμένο σχόλιο)
πάντως αυτές τις ημέρες η *Αθηνά* συμπάσχει
Ο χρήστης ΩΣΗΕ είπε…
Ωχ, cruci μου ακόμα άρρωστη; σού κόλλησε καλά η κωλόγριππη βλέπω. Σου εύχομαι περαστικά κορίτσι μου... και σύντομα!
Ο χρήστης island είπε…
Αυτή η γρίπη τους έχει πάρει όλους...είναι η πουτάνα της παρέας μαζί με τον νταβά ιό.Δεν τους ξεφεύγεις.Δεν είσαι η πρώτη μα ούτε και η τελευταία...

Κουράγιο(αν και δε σκέφτμα εσένα αλλά τα δεντρακια του Αμαζονίου...πόσες φυτίες φύσιξες σήμερα;;;).

Φιλιά αγαπητή και περαστικά...(το ντελίβερι ετοιμάζεται)
Ο χρήστης Trilian είπε…
Μπεραστικα σου... Σιντερενια!
Ο χρήστης ΩΣΗΕ είπε…
cruci - flu: 1-1
Ο χρήστης x-ray είπε…
μπεραστικά σου, να γίνεις γρήγορα γκαλά!