Στρίγκλα με ωροσκόπο αρνάκι

Mπεεεεε bitch με άλλα λόγια και το παρόν το συνειδητοποίησα σήμερα στον εργασιακό μου χώρο. Μετά την Ευρώπη του 19ου αιώνα , ένα μαύρο φάντασμα πλανιέται πάνω από το στρατηγείο της Αγίας Παρασκευής και σε μια κρίση οξύνοιας, άρχισα να βλέπω το Risk που παίζεται στην πλάτη μου και ως άλλος Kλαουζεβιτς , είπα να δω αν μπορώ να εφαρμόσω τον πόλεμο με άλλα μέσα.

Sun Tzu Me καλύτερα. Η ύψιστη νίκη λέει είναι αυτή που εξουδετερώνεις τον αντίπαλο χωρίς μάχη ή καπως έτσι ( όχι γιατί από το βασικό μου πτυχίο τρία πράγματα θυμάμαι και το τρίτο είναι το γαμήσι των Μηλίων αλλά θα σας το πω μια άλλη φορά με το δικό μου γλαφυρό τρόπο). Για πάμε για μια ανάλυση στρατηγικής σε βάθος.

H Κ έχει θέμα με τη Ν αλλά και με τη Μ οπότε και ο πρώην άντρας της ο Μ ( της Ν) τα έχει πάρει στο κρανίο αλλά φλερτάρει και την Π της οποίας τα έχει κάνει τσουρέκια ο Τ και ενίοτε βγαίνοντας από το γραφείο του μονολογεί
* παρταρχίδιαμουμαλάκαπότεθατηνκάνωεγώαπόδωμέσα * και καμιά φορά ξεσπάει σε μένα αλλα΄ εγώ τα λέω στην άλλη Κ και γελάμε γιατί αυτή θα φύγει ούτως ή άλλως και το έργο το έχει δει. Από την άλλη η Τρίτη Κ θέλει τον άλλο Τ και γράφει την προϊσταμένη της πρώτη Κ και τελικά η πρώτη Κ πρήζει εμένα. Βέβαια υπάρχει και μια άλλη Π και μια άλλη Κ , οι οποίες πρήζουν εμένα αλλά είναι σε άλλο όροφο οπότε δεν πειράζει, ας τες να λένε. Διότι η Μ προσέγγισε εμένα για να την σπάσει στην Κ αλλά εγώ βαριέμαι να μπω στη μέση της διαμάχης και τελικά σε καλό μου βγήκε διότι η Κ αφού έχει τσακωθεί με όλους φοβήθηκε μην ξεμείνει από στρατηγικό σύμμαχο και με παίρνει τηλ με μελιστάλαχτο ύφος πλέον – effect άραδενσεπρήζωπιασλουρπ.

Μπορώ να συνεχίσω να αναλύω επί ώρες παράγοντες και μάηνορ χαρακτήρες του ανωτέρω έργου. ΠΟΥ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΦΙΛΕΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΞΕΡΕΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ( χαχαχχαχαχα….).


Κι εγώ γιατί το παίζω στρίγκλα αφού τα βαριέμαι όλα αυτά και είμαι αρνάκι που θέλει απλά να βοσκήσει ήσυχο στο Βατερλώ της Αγίας Παρασκευής; Μπεεεε bitch διότι και οι σκύλες βελάζουν καμιά φορά.

YΓ. Το ότι είδα πάλι στον ύπνο μου κουλά μήπως είναι ενδεικτικό ότι το αρνάκι ετοιμάζεται για σούβλα; Κι ας είναι και Χριστούγεννα; Όχι γιατι είδα τον Προκόπη Παυλόπουλο να μου νοικιάζει εξοχικό στο οποίο κρυβόταν ένοχο μυστικό που αποκαλυπτόταν αν δίπλωνες ένα πίνακα πάνω από το τζάκι στη μέση και εμφανιζόταν το πρόσωπο μιας σατανικής γυναίκας που είχε κρύψει θησαυρό στο σπίτι και μετά μας κυνηγούσε ο Προκόπης που το ανακαλύψαμε και φύγαμε τρέχοντας από το νησί το οποίο και καλά ήταν η Σύρος αλλά είχε τα δύο λιμάνια της Σκοπέλου και την τοποθεσία της Άνδρου. Μήπως είναι αντανάκλαση του εργασιακου μου αυτό γιατρέ, είπα και κοίταξα το ταβάνι του ψυχαναλυτή μου.

Σχόλια

Ο χρήστης Trilian είπε…
εμενα μου αρκει που το ονειρο ειχε μεσα "Συρο"... ειναι εφιαλτης χωρις πολλα πολλα!
Ο χρήστης bidibis είπε…
Στην Αγλια Παρασκευή τι κάνεις; Καλόγρια είσαι;

Όλα αυτά που περιγράφεις στο μοναστήρι γίνονται;
Ο χρήστης Stelina είπε…
Τι σκ*** κάνει κι αυτός ο ψυχαναλυτής;;;;; Από το κακό στο χειρότερο πας!!! Τς τς...Τσαμπα λεφτα!:PPPPP
Ο χρήστης zero είπε…
Αυτο με τον Προκοπη Παυλοπουλο ειναι σοβαρο, να το κοιταξεις.
Ο χρήστης ggk είπε…
Εγώ πάντως στο έχω πει. Στην Αγία Παρασκευή μόνο τα ρακόμελα αξίζουν ;)
Ο χρήστης island είπε…
Εκεί που δουλεύεις και σε κάθε δουλειά να ξέρεις πως σφάζονται σαν τα αρνιά.Φτάνει να μην μπεις στη διαδικασία όταν σε σφάξουνε(γιατι θα σε σφάξουν κάποια στιγμή όσο στρίγγλα και να γίνεις...όλοι το παθαίνουν)να το μετατρέψεις αυτό σε προσωπική αποτυχία.Εκεί που δουλεύεις κυριαρχεί η υστερία στις γυναίκες που συναναστρέφεσαι και αυτό ίσως είναι κατάλοιπο του beverly hills όπου όλοι παίρνονταν με όλους.Έχουν όμως και μία δόση αστεϊσμού και αυτό βγαίνει με την είσοδο του Παυλόπουλου(φτου φτου Παναγία μου)στο σκηνικό τρομου όπου ζεις.Ο ψυχαναλυτής σου θα σου έδινε περισσότερες πληροφορίες πιο χρήσιμες φυσικά(αν δεν έχει κόψει τα αυτιά του ο άνθρωπος με αυτά που ακούει).
Εγώ το μόνο που θα σου πω είναι να συνεχίσεις να γράφεις όλες τις υστερικές καθώς και να συνεχίσεις να γράφεις εδώ γιατί γράφεις υπέροχα.

island
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
χαχαχα

επιτελους ενα απολαυστικο ποστ με ξεκατινιασμα σε μπακ γκράουντ Βατερλώ
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
χαχαχα

επιτελους ενα απολαυστικο ποστ με ξεκατινιασμα σε μπακ γκράουντ Βατερλώ
Ο χρήστης Sigmataf είπε…
Γιατρέ......

τον τελευταίο καιρό έχω μια ψύχωση...
Νομίζω πως είμαι μύγα...




Κατεβείτε κυρία μου από το ταβάνι να το κουβεντιάσουμε το θέμα...















Με εντυπωσίασε η οπτική σου...
Ο χρήστης YO!Reeka's είπε…
Άμα δεις προκόπη παυλόπουλο στον ύπνο σου θα φας καλά :)