Πεινάω

Πεινάω καλοί μου άνθρωποι, πεινάω. Ξεκίνησα δίαιτα από αυτές που τις πληρώνεις, έτσι για να έχω ένα βουρδουλα πάνω από το κεφάλι μου, μπας και κόψω το μεσημεριανό στο γραφείο.

ΑΛΛΑ ΠΕΙΝΑΩ! Πράσινο μηλαράκι; Ποικιλία Σμιθ;
Φρυγανιά με άπαχο κίτρινο τυρί;
Μπριζολίτσα ψητή;

Πεινάαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααω!

Για να χορτάσω, πήρα μπροστά μου τον κατάλογο του ντελιβερτζίδικου στη δουλειά. Κοιτάω τις εικόνες και σχεδόν τα μυρίζω τα ρημάδια τα σκαλοπίνια μοτσαρέλα που έχουν στην πρώτη σελίδα. Και σε λογική «αν κέρδιζα 1.000.000 ευρώ τι θα τα έκανα» ( btw, θα αγόραζα ένα κεντρικό καφέ και θα έχτιζα μια πολυκατοικία και θα ταξίδευα μέχρι εξάντλησης χρημάτων, προορισμών και αντοχής), ξεκίνησα να αναρωτιέμαι τι θα έτρωγα τώρα, αν μπορούσα να φάω ό,τι ήθελα.

Παρακαλώ, μια πατάτες τέσσερα τυριά, αυτά τα σκαλοπίνια με την κρέμα γάλακτος και τη μοτσαρέλα και εκείνα τα ωραία brownies που έχετε...ναι , ναι με έξτρα σιρόπι και σαντυγί...ή με παγωτό βανίλια;

Ωχ, πρέπει να σταματήσω να γράφω. Έφτασε η σαλάτα μου...Πεινάαααααααααααω λέμε!

Σχόλια

Ο χρήστης bbchris είπε…
Αφού σε χαλάει βρε πουλάκι μου η δίαιτα, τι την θέλεις την ρημάδα?????

Ε????????
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Και εγκο πεινάει, αλλα κρατιέμαι και κάνει δίαιτα - τρωει μονο τσιπούρες βήτα * ωμές


(τσιπουρα β = 200-300 γρ το τεμάχιο)
Ο χρήστης YO!Reeka's είπε…
Πότε θα έρθετε από το σπίτι για φαί;
θα μαγειρέψω εγώ. δεν θα φάει κανείς χα χα χα
Ο χρήστης island είπε…
Μην υποτιμάς κούκλα μου τις σαλάτες.Χθες έφαγα μία σαλάτα!!!Όλα τα λεφτά ήταν μαζί με μια υπέροχη μουσική συνοδεία και μαζί με μία υπέροχη συνοδεία γενικώς!Έχουν και τα καλά τους οι σαλάτες!!!
Ο χρήστης η Λίτσα είπε…
μακριά από κατάλογους ντελιβεραδικων,
εξαφάνισε τους από το σπίτι…
Ο χρήστης kanataki είπε…
2 μέρες μετά ελπίζω να μην πεινάς πια

υγ ασε που στις διαιτες η πεινα δεν γνωριζει απο όρια....
Ο χρήστης ΩΣΗΕ είπε…
Κι εγώ πεινάω... αλλά τ' απολαμβάνω κορίτσι μου! Μάθε και λίγο το μαζοχισμό. Κάποτε ωφελεί!
Ο χρήστης ΩΣΗΕ είπε…
Κι εγώ πεινάω... αλλά τ' απολαμβάνω κορίτσι μου! Μάθε και λίγο το μαζοχισμό. Κάποτε ωφελεί!
Ο χρήστης AVRA είπε…
πω πω ταυτιση!

χαχαχαχα και εγω πειναω και ας μην κανω διαιτα...!
Ο χρήστης Sigmataf είπε…
καλή όρεξη....λέμε.