Το παράπονο - όχι του Ελύτη, το δικό μου

Δεν θέλω τίποτα πια.
Δεν θέλω να δουλεύω, νιώθω μαλάκας να παίρνω 860 ευρώ και να θεωρούμαι καλοπληρωμένη και να σκάσω.
Δεν θέλω να κάνω αιτήσεις στο δημόσιο, γιατί αυτός είναι ο προορισμός της γυναίκας, να παίρνει το χιλιαρικάκι της, να κάθεται και να κάνει τα παιδιά της.
Δεν θέλω νέα σχέση, όλοι την πάρτη τους κοιτάνε.
Δεν θέλω ούτε και την παλιά, κουράστηκα να είμαι ο άνθρωπος που θες, ποσοτικά προσδιορισμένος : μου αρέσεις, με φτιάχνεις, είσαι καλό παιδί, μου είσαι πιστή. Σταυροί στα κουτάκια των ποσοτικοποιημένων συναισθημάτων που απέκτησες σαν ουλές μεγαλώνοντας.
Δεν θέλω να ακούω κανένα, όλοι έχουν το δίκιο τους μα κι εγώ κάπου θα έχω το δικό μου.

Δεν θέλω νέους φίλους, δεν θέλω ούτε τους παλιούς.
Αν με θες εσύ, θα είμαι γοητευτική στην αρχή στο υπόσχομαι, μα μετά θα έχω αναλωθεί σε όλες τις εξυπνάδες που έχεις πια ξανακούσει. Σαν γέρικη ψυχή, θα κάτσω να παρατηρώ τους νέους, αυτούς που ακόμα θα αργήσουν να πάρουν το δικό μου μάθημα και θα τους ζηλεύω.
Όχι για τα όμορφα κορμιά και τα λαμπερά πρόσωπα, μα για το κέφι και τη χαρά στο βλέμμα.

Τα δικά μου μάτια είναι πια σκοτεινά.

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
αυτό είναι σαν ύμνος της γενιάς μας
έχω ανατριχιάσει

μας ενώνεις με τις λέξεις σου

σ'αυτό το κείμενο δεν είσαι μόνο εσύ
είμαι εγώ, η φίλη μου η μαριάνθη, η φωτεινή η συνάδελφος μου

είσαι απίστευτη

υ.γ1 ωραίο το τρικ με την αόρατη γραφή (εκτός κι αν έχει πάθει κακαράντζα το δικό μου πισί μόνο)

υ.γ2 αν δεν έρθεις αύριο στο παϊρι νταϊζα θα σου κόψω το μαλλί καρφάκια και θα το βάψω πλατινέ, έπειτα θα σου ξυρίσω τα φρύδια και θα σου κάνω τατουάζ αυτά της μάρλεν ντήτριχ. Τέλος, θα σου βγάλω τα μπροστινά σου δόντια και θα σε αφήσω φαφούτα. Κάνε τα κουμάντα σου λοιπόν.

υ.γ3 είμαι περήφανη που είμαι φίλη σου (κι ας έχεις να με δεις από τότε που δούλευα Μαρούσι, πωπω, πως περνάει ο καιρός)

υ.γ4 ντάξει, σκάω
Ο χρήστης [Germanos] είπε…
χα χα ελα μαρη κρουσιλα τα ιδια ακριβως γραψαμε αλλα οπως παντα εγω ειμαι πιο πομπωδης
Ο χρήστης Specter είπε…
Χελόουυυυ, γιατί μαύρισες παιδάκι μου? Πάμε άλλη μια πιο ζωηρά και ζωντανά αυτή τη φορά.
Τις καλημέρες μου :)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
πιο ξεκαθαρα δεν γινοταν αν τα πεις αγαπητη μου.
τα σεβη μου
Ο χρήστης island είπε…
Έκατσες και σκέφτηκες και ξεκίνησε η λάμψη να καταρρέει στο μολύβι και ακολούθως στο χαρτί.(Αν τα έγραψες κατ'ευθείαν στο πισι άσε με να φαντάζομαι άλλα εγω).Όσο μαύρα φαίνονται άλλο τόσο λαμπερά είναι αυτά που έγραψες.είναι ώρες ώρες που όλοι νιώθουμε το δεν θέλω άλλο παρά μόνο το τίποτα.Είναι η ώρα να γράψεις κι άλλα.Να 'σαι καλά.
Ο χρήστης YO!Reeka's είπε…
έλα;;; δύοημέρες έχω να μπω στο βλογ σου και άκρη δεν βγάζω. για να λέει τόσα η αργυρένια αμπόβ κάτι θα ξέρει.
Ο χρήστης kanataki είπε…
ο ελύτης νιώθει μαλάκας που παίρνει 860 ευρώ?????
Ο χρήστης kruemelmonster_schreibt είπε…
theleis mia tyropita???
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
μάλλον αύξηση...
Ο χρήστης viki vale είπε…
simera checkara gia proti fora to blog sou kai se niotho really, eimaste poli distixos!