Los Tromos - My mind as a PC

Έχω υπερβολικά καλή μνήμη. Θυμάμαι ένα σωρό πράγματα, άχρηστα, που ενίοτε δυσκολεύουν και τη ζωή μου. Είναι καλό να ξεχνάς και λίγο. Όμως έχω ένα HDD εκεί μέσα του οποίου η χωρητικότητα ανέρχεται σε πολλά ΤΒ.



Το πρόβλημα είναι με τη RAM. Έχω γίνει σαν τις γιαγιάδες που θυμούνται τι έγινε στη Μικρασιατική Καταστροφή αλλά βάζουν αλάτι στον καφέ τους και λούζουν τα μαλλιά τους με μαλακτικό για τα ρούχα. Ξεχνάω τι έφαγα χτες, τι ώρα γύρισα εχτές, με ποιόν αλήτευα προχτεέεεες.... ( ξέχασα να κλείσω το Winamp, σκατά πάντα ανοίγει by default όταν ξυπνάω)

Χάνω τα λεφτά μου, τα κλειδιά μου, τα χαρτιά μου, τον ειρμό μου. Λέω κάτι, κοιτάω κάτι άλλο παράλληλα, και ωωωπ, , συνεχίζω την πρόταση που έλεγα περιγράφοντας αυτό που βλέπω. Fragmented brain και επίσης Virtual Memory too Low.

Αλλά εκεί που τρόμαξα με το κατακερματισμένο μου μυαλό ήταν την προηγούμενη εβδομάδα στις εργασιοδιακοπούλες μου στο κοσμικό νησί. Μιλούσα με μια παρέα για την ισπανική γλώσσα. Αχ και τι ωραία που είναι, και τι μελωδική, και τι εύηχη, και τι σέξυ....ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ! Το σύστημα πέρασε στην επιλογή γλώσσας ES.

Επιστρέφω στο δωμάτιο μου. Ανοίγω το ραδιόφωνο. Διαφημίσεις. « Ελάτε στην Ταβέρνα Λοστρόμος...»

Εσωτερικός μονόλογος.
Μα τι σκατά σημαίνει Tromo στα Ισπανικά; Και γιατί μια ταβέρνα να λέγεται Los Tromos;

Σε λίγο αρχίζει η CPU να αποδίδει και πάλι. Λοστρόμος μαντάμ, Λοστρόμος, Μούτσος, Θάλασσα, Καββαδίας, Πούσι.

Ήταν εκείνη τη νυχτιά που φύσαγε ο Βαρδάρης
Το κύμα η πλώρη εκέρδιζε οργυιά με την οργυιά...

(Πάλι έμεινε το Winamp ανοιχτό...και νόμιζα πως το είχα κλείσει πριν)

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
χαχαχαχα! Με έκανες γελάσα, το είχα ανάγκη σήμερα...ευχαριστώ.

:ο)
Ο χρήστης snikolas είπε…
τι παίρνεις είπαμε; Η τι έπρεπε να πάρεις και δεν το πήρες; :) :p
Ο χρήστης Stelina είπε…
Χμμμ!!! Θεματάκια βλέπω...Και εισαι και σε καλή περίοδο υποτίθεται..χμμμ! Νουμερο είσαι φιλενάδααααα!!! lol!
Ο χρήστης kanataki είπε…
Στη μάνα σου το είπες????????????????
Ο χρήστης x-ray είπε…
Καλη-μέρα.. Πουλάω μια ram 4Gb σε καλή τιμή. Σ'ενδιαφέρει;
:)
Ο χρήστης YO!Reeka's είπε…
los tromos de estados unidos
vamos a bailar
vamos a la playa
λαλαλαλα
αν στη φάση με το Lostromo μύρισες καμμένο, ήταν πιθανότατα ο εγκέφαλός σου, undercover ξανθιά :):) :)
Ο χρήστης nanakos είπε…
Μου είναι αδύνατο να αρχίσω να μετράω τις άγνωστες λέξεις που έχω σε αυτό το κείμενο! Απολύτως Αδύνατον!