Long live the beggar...spare me the highness

Έχω γενέθλια.

Να 'μαι καλά.

Strawberry daquiri speaking.



Στην υγειά σας.

Εδώ που είμαι είναι πολύ ωραία, τέσσερις του μήνα Σεπτέμβρη που γεννήθηκα. Είμαι κοντά σε νερό, το βλέπω από το παράθυρο μου να αναμειγνύεται με τον ουρανό θολά και γαλήνια.

Για μάντεψε μάτια μου, ακούω και μουσική. By the time I made the great escape I was falling from heaven. It will be allright.

Μια ευχή στα γενέθλια μου, εγώ και ένα σωρό κοσμος, αλλά όχι ανάμεσα σε αυτούς που αγαπώ. Μου χαμογελάνε όμως και εγώ τους μισοκλείνω τα μάτια χαμογελώντας πλατιά έχοντας στο νου μου τη Μπλανς Ντυμπουά και τους ξένους της.

Μια ευχή που δεν πρόκειται ποτέ να εκπληρωθεί, Θεέ μου πάντα σου ζητάω το ανέφικτο.
Θα θελα να χα μάτια γαλανά, να κουβαλάω πάντοτε τον ουρανό μαζί μου. Να έχει ταίρι η θάλασσα μέσα μου, να χουν κάπου να υψώνονται οι φουρτούνες καινα χει ένα φεγγάρι να καθρεφτίζει.

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Χρόναι Σου Πολλα και καλα Και Ευτυχισμένα και Γεμάτα Γέλιο και Γεμάτα Χάος!όπως σου πρέπει δηλαδή! :) ;)
Ο χρήστης kanataki είπε…
να μου ζήσετε χαοτικοτάτη


υγ έστω και ετεροχρονισμένα!
Ο χρήστης x-ray είπε…
Στην υγχικεια σου!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Sou afierwnw to Pretty Faces(www.nickijaine.com
Ο χρήστης dreamerland είπε…
Πολύχρονη καλή μου!!
Ο χρήστης snikolas είπε…
Χρόνια σου πολλά. Να ζήσεις τα χρόνια σου όμορφα και ευτυχισμένα όπως εσύ τα θέλεις.
Ο χρήστης ggk είπε…
Χρόνια πολλά και καλά. Και αν τον ουρανό δεν τον έχεις στα μάτια σου να τον έχεις πάντα στην ψυχή σου :)
Ο χρήστης kotosalata είπε…
Χρόνια πολλά και γλυκά σου εύχομαι!
Ο χρήστης AVRA είπε…
χιλιοχρονη!
Ο χρήστης margarita είπε…
ουφ τώρα το είδα
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑ
παρθενούμπα έτσι?

πάντα ευτυχισμένη καλή μου
Ο χρήστης pietà είπε…
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑ (κ' ιντερνετικά!)!!!!

ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΑΣ!
Ο χρήστης [Germanos] είπε…
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ , αν και ο χρονος ειναι μια ψευδαισθηση (και σου μιλα ο ειδημων του χωροχρόνου τωρα)
Ο χρήστης kouneli είπε…
HAPPY BIRTHDAY!!!!!!!!
Ο χρήστης YO!Reeka's είπε…
λα λα λα λα
χρόνια πολλά και από τους δυό μας!!!
ό,τι επιθυμείς σε επαγγελματικό επίπεδο- γιατί σε προσωπικό ξέρω ότι το έχεις βρει... ;)
άλλες ευχές δεν δίνω από το ίντερνετ- από κο(τομπέικον)ντά
Ο χρήστης zouri1 είπε…
ε,χρονια πολλα .αργησα?