Παροιμίες

Χέστηκε η φοράδα στο αλώνι και πάλι. Χέστηκε και η αρκούδα στο δάσος. Η μικρή Φατμέ δε θέλει να βγάλει τη μαντίλα της για να πάει στο γυμνάσιο και ο μεγάλος γυμνασιάρχης δεν την αφήνει έτσι μέσα αλλά και ο μεγάλος πατέρας δεν της αφήνει ηθικά περιθώρια να τη βγάλει. Δυο γάιδαροι μαλώνανε σε ξένο αχυρώνα και ψάχνουμε και ψύλλους στα άχυρα.

Αν η μικρή Φατμέ βγάλει τη μαντίλα της αλλά κάνει την προσευχή της προς τη Μέκκα , τη Μεδίνα ή όπου αλλού σκατά είναι η ιερή της κοτρώνα, θα έχει πρόβλημα το γυμνάσιο; Γιατί αν θυμάμαι καλά προ δεκαετίας που ήμουνα και εγώ ακόμα μαθήτρια, ντε και καλά την προσευχή μου έπρεπε να την κάνω το πρωί μπας και με θυμηθεί ο θεός. Το ότι βέβαια εγώ στον άρτον μου τον επιούσιο περιελάμβανα να μην πιάσουν τα σκονάκια μου, είναι άλλο θέμα. Να δω αντίδραση του γυμνασιάρχη τότε, με την μικρή στα γόνατα να φωνάζει Αλλάχ Ακμπάρ κτλ κτλ κι ας μη φοράει μαντίλα.

Και αυτός ο πατέρας πια; Μάστορα στην Ελλάδα ζεις, σε αυτή τρως, σε αυτή πίνεις, αλλού πας και το δίνεις; Βλέπεις πολλά δωδεκάχρονα με τη μαντίλα στο δρόμο; Εγώ τα βλέπω όλα Emo και μεταξύ μας αυτό το μαλλί μια χαρά κρύβει όλα τα πρόστυχα θέλγητρα μιας άγουρης δωδεκάχρονης. Χαλάρωσε ρε φίλε και go with the flow γιατί αν γουστάρεις μαντίλες να πας εκεί που της φοράνε και ας μην έχεις να φας. Και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο δε γίνεται. (έχω και μια παρόμοια παροιμία επί του θέματος, *και την ψωλή στον κώλο και στον παράδεισο να πας δε γίνεται* αλλά δε σας τη λέω για να μη θίξω τo gay αναγνωστικό κοινό μου, το δικαίωμα στη διαφορά και τους Back door fanatics και γιατί πάνω απ’όλα εγω δε βρίζω, είμαι καλό κορίτσι)

Επίσης αποσύρθηκε και το βιβλίο της Ιστορίας γιατί λέει δεν κάνουμε πειράματα με τη νέα γενιά. ( εδώ βάλτε το δικό σας αστείο, εγώ στέρεψα). Εγώ πάλι μόλις διάβασα Λύο Καλοβυρνά και το Θεϊκό Συνταγολόγιο του. Προτείνω να ξαναρχίζουμε σχολείο για μια χρονιά στα 25 μας περίπου. Αυτό το βιβλίο θα το κάνουμε στα Θρησκευτικά. Για μαθηματικά θα κάνουμε το λογαριασμό της ΔΕΗ, του ΟΤΕ, της EYΔΑΠ, του κινητού, της κάρτας κτλ κτλ.
Φυσική και Χημεία δεν θα έχει, θα κάνουμε Φθισική και Μοιχεία. Επίσης στο μάθημα της Γλώσσας θα μαθαίνουμε πότε να την λύνουμε και πότε να τη δένουμε. Στη μελέτη περιβάλλοντος θα κάνουμε προτάσεις για την ανάπλαση της Ομόνοιας και στο Οικοκυρικά, πως κάνουμε καλές πίτες. Και για το σκύλο μας και για μας.

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ειναι δικαιωμα της να φοραει μαντιλα όσο και δικαιωμα μου να φοραω παντελόνι με κροσια και το καπελο του ρομπεν των δασων.
Ενιοτε το κάνω
Ενθυμουμαι γελώντας οτι το 2002 μετα το ταξιδι μας στο Ιζμιρ ειχε πιασει λοξα την φιλτατη με της μαντιλες και κυκλοφορούσε με μαντιλα και μαυρα γυαλια
ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ ΤΗΣ ΑΛΛΗΝΗΣ
Ο χρήστης bbchris είπε…
Πως στέλνουν μπύρες στο facebook?
Μια ώρα προσπαθώ να σου στείλω και δεν κάνει τίποτα!!!
Ο χρήστης YO!Reeka's είπε…
στα οικοκυρικά θα μαθαίνεις πως να κάνεις καλές πίτες ή καλές... πίτσες;
αχαχαχχαχαχαχαχα

ΥΓ.Σε ποιον τα λες αυτά ότι δεν βρίζεις; ας είναι καλά αυτό το Αγιο παιδί, που δείχνει κατανόηση :) :)
Ο χρήστης tzo είπε…
Πολύ συγχυσμένη σε βρίσκω!!! Αλλά με το δίκιο σου...
Μήπως βρε να κάνουμε μόδα την μαντήλα, να μην έχουν πρόβλημα και τα κοριτσάκια!!!
Θα βάλω ένα πρόχειρο μαντηλάκι πρωί πρωί!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
και οτι κάναμε μια κουβέντα χθες οτι βρίζεις...
εγώ βρίζω γαμ... $%$^*(@%^@#$^#%^
τι κοριτσάκι είσαι εσύ...
ευτυχώς που μερικοί αναγνωρίζουν την αγιότητα μου