Μπισκότα με λίθιο

Έμαθα κάτι ενδιαφέρον. Το λίθιο εκτός από χημικό στοιχείο με συμβολισμό το Li είναι και βασικό συστατικό για κάτι ωραία χαπάκια που σου κάνουν την πραγματικότητα κουκλί, απλή και τραγανή. Σαν μπισκοτάκι μαζικής παραγωγής, νόστιμο αλλά με κούφιες θερμίδες.

Τέρμα οι μεγάλες χαρές και οι μεγάλες λύπες, τέρμα τα δάκρυα και τα χάχανα. Όλα με ένα όμορφο μειδίαμα, έφαγες το μπισκοτάκι σου μωρό μου; Baby, did you forget to take your meds και μου κλαις;

Υποθέτω πως για αυτό το χαπάκι γράφτηκαν και δυο όμορφα τραγουδάκια, Lithium 1 και Lithium 2 ( H σειρά είναι αξιολογική για τις δικές μου προτιμήσεις).


Ρε θα το γυρίσω μόνιμα στον Βέρτη που είναι κι αυτός σαν τραγανό μπισκοτάκι με κούφιες θερμίδες. Παρέα όλοι οι λίθιοι μαζί.

Σχόλια

Ο χρήστης Agori Santou είπε…
Einai magiko pou les to lithio..
Diavasa oti einai apo ta prwta 3 stoixeia pou emfanistikan ston planhth meta apo to Big Bang Nucleosynthesis.
To xrhsimopoioune k sthn psyxiatrikh gia therapeia ths manias kai tou ADHD..
Thaumatourgo leme...
;)
Ο χρήστης Crucilla είπε…
Τι είναι το ADHD?
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Attention Deficit Hyperactivity Disorder

Εγω δεν χρειαζομαι λιθιον ,
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ουτε αλλα παρομοια ,

διοτι οταν ημουν μικρος επεσα στην κατσαρολα με το ψυχεδελειο
Ο χρήστης Trilian είπε…
εγω εχω πεσει στην χυτρα μικρη κ ολα αυτα ειναι για μενα οδοντοκρεμες κλαπ! (Λυδα Σανταλα)
Ο χρήστης ggk είπε…
Λίθιο ε; Χμμμ... Γιατί όχι; Κάτι θα ξέρουν!

Btw επειδή είσαι ανάμεσα στους λίγους που έχω δει να έχουν τον Tonino Carotone στην αγαπημένη τους μουσική, έχεις μυριστεί πως θα δώσει μία συναυλία στο Άθενς στις 6 Σεπτεμβρίου; ΤΟΝΙΝΟ! ΤΟΝΙΝΟ!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Θα έγραφα κάτι πολύ αιχμηρό, αλλά είναι η μέρα της βδομάδας που παίρνω το κατατονικό μου χάπι, οπότε δεν κατεβαίνει σχόλιο της προκοπής.
Ο χρήστης kanataki είπε…
To i-llithioum nomizo pos to exoume sto tsepaki mas pantos....
Ο χρήστης Mogwai είπε…
mpampaki οταν σου πεφτουν τα χαπια κατω απ τη κατατονια να τα μαζευεις γιατι πηρα ενα κατα λαθος κ ξεμεινα κ εγω απο σχολιο τωρα
Ο χρήστης Blogaki είπε…
Εγώ ήξερα ότι το λίθιο είναι για προβλήματα μνήμης...μούμπλε...κάτι ήθελα να πω και το ξέχασα..τεσ'πα..Βέρτη και δεμένη να μ'εχετε δεν κάθομαι ν'ακούσω!!
Ο χρήστης Crucilla είπε…
@agori, καλώς το το παιδί. Αν έχεις πάρει λίθιο να μου πεις εμπειρία γιατί το σκέφτομαι...

@Γερμανέ, εσύ απαλάσσεσαι γιατί απλά ...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙΣ!

@τρίλιαν, Κλαπ... Κι εγώ στο κοινό σου, κλαπ, κλαπ, κλαπ, κλαπ!

@ggk, θα σε δω στον Τονίιιινο!!

@μπαμπάκη, αφού είσαι ο μπεστ κομεντέητορ έβερ κατά Πασκάλ, γιατί μου το κάνεις αυτό;

@τσαπερδόνα, είμαστε όλοι για γκρουπ θέραπι ( προσεχές ποστ)

@μογκουάι, μου θύμισες Αρκά και τη δίαιτα με τα ηρεμιστικά....τη θυμάσαι;

@Μπλογκάκι, θα σε ταϊσω χαπάκια λιθίου και δεν θα θυμάσαι ότι δεν σου αρέσει ο Βέρτης, μπουχαχαχαχαα!
Ο χρήστης Unknown είπε…
Εκτός από μπισκότο βγαίνει και σε παγωτό και σε σοκολάτα;
Ο χρήστης unpaiktable είπε…
Βασικά, αν το καλοσκεφτείς.. όλοι εδώ e-λίθιοι είμαστε. Cheers :P
Ο χρήστης YO!Reeka's είπε…
σαν πολλοί μορφωμένοι μαζευτήκατε δωμέσα λέω γω....! (γιατί δεν έχω κάτι άλλο να πω)
αντε καλή επανένταξηηηηη
Ο χρήστης pietà είπε…
ΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!
ΝΑ ΜΑΙ ΠΑΛΙ...

Μάλλον είχα ξεχάσει να έρθω...

:P
:P
:P
Ο χρήστης Agori Santou είπε…
Mia xara einai to lithio..turbo tha se kanei! Apla thelei syxnh parakolouthish me exetaseis aimatos kai ta sxetika giati exei ypshlh toxikothta k mporei na sou tsakisei ta nefrakia ta kala!!
;)