Επιτέλους Τέλος

Πες που είσαι και τι κάνεις ΤΕΛΟΣ.Μόνο αυτο πες μου . ΤΕΛΟΣ.

Ακούγοντας το σλόγκαν του ΠΑΣΟΚ για τις πρόωρες εκλογές, θυμήθηκα το "Πες μου ποιος είσαι και τι κάνεις, τέλος". Ρε σεις, υπάρχει κανεις να το φτιάξουμε παρέα, Γιωργάκης VS Kωστάκης σε Telos Remix?

Στο κάτω κάτω αυτοί είναι πλασμένοι ο ένας για τον άλλο, τέλος.

Εγώ αναλαμβάνω τα κείμενα...." Σου 'ρθε , έτσι στην τρέλα , σου ΄ρθε να κάνεις εκλογές τώρα ε; Γουστάρειςς εκλογές..."

Επίσης τον Καραμανλή δεν τον βλέπω στον όγκο τον τελευταίο καιρό, μάλλον πήγε στο διαιτολόγο πριν τον Παπούλια.

Πες μου ότι είσαι ψηφοφόρος, αυτό μόνο τέλος. Είμαστε πλασμένοι ο ένας για τον άλλο, τέλος.
Στο κάτω κατω θα μας πηδήξουν που θα μας πηδήξουν με τις μαλακίες τους, ας το διασκεδάσουμε και λίγο, Τελος.

Σχόλια

Ο χρήστης Stelina είπε…
Που'σαι συ??? Καλά αν αρχίσουμε απο τώρα για τις εκλογές θα χτυπάω λίαν συντόμως το κεφάλι μου στον τοίχο..!!!Τελος!
Ο χρήστης kanataki είπε…
Γιωργάκης:Δε μου λές?ήσουν πάντα ΝΔ, ή έγινες τώρα τελευταία???

Κωστάκης:Ε, τώρα τελευταία που κατάλαβα πως θα βγω, αν το παλέψω..


Γιωργάκης:Α! ώστε τώρα τελευταία?Ου να μου χαθείς!


Κωστάκης: Δηλαδή για να καταλάβω,δεν θα έρθεις στο ντιμπέιντ μας?Ε, και γω τότε δεν θα σ αφήσω να βγάλεις λόγο στην Έκθεση.
Τέλος!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ρε, ένα αεροπλάνο ΝΔ θέλω και πετάγομαι ξανά!

Να κάνουμε και αυτά που λέγαμε...
Ο χρήστης Mogwai είπε…
αν δε μπορεις να το αποφυγεις κατσε να το απολαυσεις
τελος
Ο χρήστης bbchris είπε…
Δεν χειριστηκα σωστά την πολιτική συζήτηση. Προτίμησα τις ρακές.

... to be continiouend
Ο χρήστης [Germanos] είπε…
Δεν ξαναψηφιζω αμα δεν με διορισουνε στο δημόσιο , τελος
Ο χρήστης Loth είπε…
ΟΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ:

''ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΛΑΜΠΑΔΑ..''

ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΣΟΥΜΕ?ΠΟΤΕΕΕΕ..ΤΕΛΟΣ

ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ!
Ο χρήστης Klearchos είπε…
Είμαι στον όγκο... Τέλος!