Δεκαπενταύγουστος

Μέσα στη διασκέδαση του καλοκαιριού, η θρησκεία σου επιβάλλει μια παύση. Έτσι για να μάθεις τι σημαίνει εγκράτεια όταν όλα γύρω σου φωνάζουν διασκέδασε. Σου έρχεται ο εντεταλμένος μπάτσος του Θεού και σου λέει μη φας κρέας, μην πηδηχτείς, φρόντισε τις αμαρτίες σου καθίκι, που έχουν γιγαντωθεί και θα σε πνίξουν μέσα στη ζέστη. Έχεις και deadline. Δεκαπενταύγουστος, μια μέρα κηδείας , για να μάθεις ότι όλο αυτό έχει και νόημα, μιας και μια μέρα θα πεθάνεις και δε θες να περάσεις άσχημα στην άλλη πλευρά. Στο κάτω κάτω της γραφής η άλλη πλευρά είναι και αιώνια.
Διάλεξε και πάρε. 15 - 20 μέρες υπομονής, εγκράτειας, σύνεσης και περίσκεψης για να τα περάσεις καλά αλλού, μετά, ένα ταξίδι αναψυχής που θα το πας θες δε θες μαλάκα.
Άρα για να μπεις στην κοινότητα της αγάπης, (θεία κοινωνία - holy communion) η μέθεξη κρίνεται απαραίτητη. Α και πριν το κάνεις, εξομολογήσου, να ακούσω και τις ακολασίες σου. Σκουλήκι.
Εγώ γαρ παρέλαβον από του Κυρίου, ό και παρέδωκα υμίν. Ότι ο Κύριος Ιησούς εν τη νυκτί ή παρεδίδετο έλαβεν άρτον και ευχαριστήσας έκλασε και είπε: «Τούτο μου εστι το σώμα το υπέρ υμών. Τούτο ποιείτε εις την εμήν ανάμνησιν». Ωσαύτως και το ποτήριον μετά το διεπνήσαι λέγον: «Τούτο το ποτήριον η καινή διαθήκη εστίν εν τω εμώ αίματι. Τούτο ποιείτε, οσάκις εάν πίνητε εις την εμήν ανάμνησιν». –Α΄ Κορινθίους 11/ια΄ 23-25.

Πάρε αίμα. Δώσε αίμα. Αγάπησε. Αυτό ισχύει μόνο.
Άντε στην υγειά σας. Έκανα έρωτα, έφαγα μπριζόλες μοσχαρίσιες, σήμερα αγάπησα και έδωσα αίμα για κάποιον που το χρειάζεται πιο πολύ από εμένα. Τώρα, μόλις εξομολογήθηκα σε εσάς.

Αν θες να αγιάσεις, πρέπει να αμαρτήσεις. Κι αν προλάβεις ας μετανοήσεις. Γιατί η σωτηρία της ψυχής είναι πολύ μεγάλο πράγμα.

Φιλιά από την ανορθόδοξη χριστιανή.

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Πολύ κρέας ρε παιδί μου...! Θα πάθεις τίποτα!

:οp
Ο χρήστης [Germanos] είπε…
(που λεγεται και Theodore κατα τυχη)

αγαπητη Κρουσίλλα οι φοβεροί συνειρμοί σου επι του θεματος με βρισκουν πλήρως σύμφωνο

Παρε αιμα , δωσε αίμα - αν και μου θυμιζει manowar συμφωνώ
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αν θες να αγιάσεις, πρέπει να αμαρτήσεις. Κι αν προλάβεις ας μετανοήσεις.

Αυτό το κομμάτι είναι όλα τα λεφτά, κούκλα μου! ;) Αρκεί να το καταλάβουμε έγκαιρα! ;)
Ο χρήστης kanataki είπε…
ότι θα με βαζες σε μεταφυσικές σκέψεις πρωί πρωί,ούτε να το φανταστώ!!
και δεν έχει πετύχει και ο φραπέ και έχω και ένα κενό.....


αλλά θα τον κάνω τον σταυρό μου στην πρώτη εκκλησία που θα δω



τώρα αυτό με τις χοιρινές και το σεξ δεν παίρνω και όρκο.....
Ο χρήστης Crucilla είπε…
@theodora, εδωσα αίμα, πέφτει ο αιματοκρίτης!

@γερμανέ, αυτό με τους μανογουορ δεν το ξέρω...χαίρομαι που συμφωνείς!

@ρενάτα, Το μπαρ το ναυάγιο είναι από τα αγαπημένα μου τραγούδια...Μου είπε τέκνον κάνεις μέγα λάθος...

@τσαπερδόνα, μοσχαρίσιες!Κάνε και το σταυρό σου, αλλά δώσε και αίμα!
Ο χρήστης x-ray είπε…
Στην υγείας μας βρε crucillia, αίμα έδωσα πρίν κανένα μήνα, οπότε μπόρω να ξανα-δώσω ,ε? Τώρα για το σταυρό και τέτοια, δεν ξέρω, δεν δίνω και όρκο. Φιλιά
ΥΓ/επιτέλους άνοιξε τούτο το μπλογκ!
Ο χρήστης Gaara είπε…
Πάρε αίμα. Δώσε αίμα. Αγάπησε. Αυτό ισχύει μόνο. ( =
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Στο χωριο μου τισ μπριζολιτσες και τα χοιρινα και τα κοτοπουλα και τ αλουκανικα τα βαφτιζουμε φασολια και τα τρωμε και η νηστεια νηστειειειειειειαα!!
;)
Τωρα για ολ ατ αυπολοιπα , τι να πω... τα πες ολα εσυ με εξομολογηση..
Ο χρήστης €lisavet είπε…
Εμ, αυτά είναι που έχουν σημασία. Τι 14, τι 15, η καλοσύνη δε γιορτάζει με ημερομηνίες.


*Καλέ μου Θεούλη μην ακούς εσύ, αυτά είναι για τις ανορθόδοξες. Εγώ θα γιορτάσω στις 15. Εσύ φρόντισε να περάσω όλα τα μαθήματα στην εξεταστική.
Ο χρήστης Νίνα είπε…
α πα παααα τρομαξα ετσι οπως τα διαβασμα μαζεμενα..κι εγω μαζι σου και μπριζολακια θα φαω και αχαλινωτο σεξ θα κανω..!
Ο χρήστης Debby είπε…
Μια απορία είχα πάντα! Γιατί όλοι νηστεύουν με πρόγραμμα???
Γιατί δεν νηστεύουν άσχετες μέρες από τις καθιερωμένες??

Α!! Παρεμπιπτόντως!! Ξέρεις πόσοι άντρες σιχτιρίζουν που βλέπουν (ειδικά τώρα το καλοκαίρι) άπλετη γυμνή σάρκα ενώ η γυναίκα τους, τους έχει δηλώσει ότι νηστεύει??
Σε κάθε έναν που αγιάζει αντιστοιχεί ένας που κολάζετε!! χαχαχαχαχα ;-)
Ο χρήστης Trilian είπε…
βρε βρε τι εχασα με το να κανω διακοπες... πραματα και θαματα!!! Καλως σας βρηκα!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Είναι φοβερά βαρετό να είσαι άγιος !!!!
Προτιμώ να είμαι αμαρτωλή και"να μην γνωρίζει δεξιά μου τι ποιεί η αριστερά μου"