Não me deixe só


Φοβάμαι την ανασφάλεια.
Τα φαντάσματα που αντηχούν στη φωνή μου.






Μη με αφήνεις μόνη.
Εχω μεγαλύτερες επιθυμίες
κι ατελείωτα φιλιά
μέχρι τα μάτια να αλλάξουν χρώμα


Μη με αφήνεις μόνο.
Φοβάμαι το σκοτάδι.
Φοβάμαι την ανασφάλεια.


Μη με αφήνεις μόνο
που το κισμέτι μου είναι σπάνιο
κι εγώ δεν νοιάζομαι για το ακριβό
μόνο για της αγάπης το αγαθό


Δεν είναι μόνο
που σε θέλω κοντά μου
Κι άλλον πιότερο δεν θέλω
τώρα ξέρω ότι μου κάνεις καλό




Μη με αφήνεις μόνη
Que eu saio na capoeira
Κι ας είμαι επικίνδυνη , κι ας είμαι macumbeira
Ειρήνη έχω μέσα μου , και αγαπώ το καλό , αλλά...


Μη με αφήνεις μόνη.
Φοβάμαι το σκοτάδι.
Φοβάμαι την ανασφάλεια.




Μη με αφήνεις μόνη.
Φοβάμαι το σκοτάδι.
Φοβάμαι την ανασφάλεια.


************
Παρακαλώ τους Πορτογαλομαθείς να με πούνε τι σημαίνουν τα αμετάφραστα που χω σπάσει το κεφάλι μου, το γκουγκλ και τα νεύρα όσων είχαν την ατυχία να έχουν Skype account και να είναι Πορτογάλοι ή Βραζιλιάνοι....



********
Καλή καλοκαιρινή ακρόαση!

Σχόλια

Ο χρήστης [Germanos] είπε…
δεν ξερω πορτογαλικά

Αστα αμετάφραστα ..τεχνη κάνεις !
Ο χρήστης zouri1 είπε…
πολυ ωραιο εκανες το μπλογκ σου
Ο χρήστης kanataki είπε…
εγώ πάλι θα σου πρότεινα να βρεις έναν παιδαρά πορτογάλλο τώρα με τις διακοπές.



υγ θα σου λυθούν έτσι ,όλες οι απορίες!




υγ ;)
Ο χρήστης pietà είπε…
Φοβάμαι γιατί δεν μπορώ....
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
δεν είσαι εσύ αυτό το κορίτσι, μη σε νοιάζει
Ο χρήστης YO!Reeka's είπε…
που είναι αυτός ο david santos όταν τον χρειάζεσαι!!!
:)
φιλιά
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
min me afineis mono...
Ο χρήστης zero είπε…
Παρα πολυ καλο ποστ.
Ο χρήστης Mogwai είπε…
εν τελει στο βαθος ειμαστε ολοι αδικοι οι ξενοι...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Εξαιρετικό.....