And Yet

Χρήσιμα μαθήματα για να κάνουμε τη ζωή μας πιο αισιόδοξη.

Όταν κάτι μας προβληματίζει, το επαναδιατυπώνουμε.

Δεν έχω λεφτά!

Όοοοχι λάθος. Δεν έχω λεφτά ...yet.


( Σόρυ για το αγγλικό αλλά το ακόμα είχε πιο πολλές αναγνώσεις από αυτό που θέλω να μοιραστώ μαζί σας. Και το μάθημα ήταν στα αγγλικά)


Δεν έχω δουλειά.

Πάμε μαζί!

Δεν έχω δουλειά...Yet.

Το πιάσατε;

Επίσης!

Αντικαθιστούμε τα *αλλά* με το *και*.

Είμαι χαρούμενος άνθρωπος αλλά κάποιες στιγμές καταρρέω.

Όοοοχι.

Είμαι χαρούμενος άνθρωπος και κάποιες στιγμές καταρρέω.

Αυτή είναι η πραγματικότητα, αποδέξου την.

Πως λέμε ...

Σ’ αγαπάω αλλά είσαι μαλάκας;

Γιατί τον τυραννάς τον άνθρωπο μαντάμ; Άμα είναι είναι, αποδέξου τον!

Σ’ αγαπάω και είσαι μαλάκας. Τι να κάνουμε, τυχερά είναι αυτά!

Θέλω να πάω διακοπές αλλά δεν έχω λεφτά.

Πάμε μαζί...

Θέλω να πάω διακοπές και δεν έχω λεφτά.

Ε και; Ο μόνος είσαι;


Τα ωραία αρχίζουν αν οι προτάσεις έχουν ήδη το και ή το ακόμα μέσα.

Η ζωή είναι ωραία ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ αν όλα πάνε σκατα.

Σχόλια

Ο χρήστης Trilian είπε…
να αλλαζουμε και το και με το αλλα για να εχει πλακα;

γεμιστα και σαλατα χωριατικη παρακαλω!!!
γεμιστα αλλα σαλατα χωριατικη παρακαλω!!!!
Ο χρήστης pietà είπε…
Η ζωή είναι ωραία...ακόμα και αν δεν υπάρχει!
Ο χρήστης kanataki είπε…
σήμερα τα βάλαμε με τους συμπλεκτικούς συνδέσμους βλέπω!



τρέμετε Τριγενή και Δικατάληκτα
Ο χρήστης Debby είπε…
Ο χρόνος... σημείο αναφοράς!
Αυτό το "yet" είναι πολύ αισιόδοξο!

Αφιερωμένο σε σένα, έτσι όπως μου το αφιέρωσαν και μένα:

And it takes no time to fall in love
But it takes you years to know what love is
And it takes some fears to make you trust
It takes some years to make it rust
It takes the dust to make it polished

Ah la la la la la la life is wonderful
Ah la la la la la la life goes full circle
Ah la la la la la la life is wonderful

Καλά να είμαστε και θα έρθουν και τα φράγκα! Δεν χρειάζομαστε πολλά! Λίγα ίσα ίσα! :-)
Ο χρήστης Mogwai είπε…
τωρα οσο κ αν προσπαθειςμε υπουλα μεσα τη θεση του προεδρου του Καρτελ Θετικης Σκεψης δε θα μ τη παρεις εσυ!

ΚΘΣ
Ο χρήστης J. είπε…
Είσαι τρελή ΚΑΙ ωραία τρελή. Εντάξει, πλάκα κάνω.
Ο χρήστης Gogo είπε…
Καταρχάς μεγειές τα ρουχαλάκια!!! Πολύ σε πάνε, καταλαβαίνεις τι εννοώ!

Αυτά Και άλλα, θα τα φας με την Κουτάλα!

Δεν την παλεύω, θέλω διακοπές!
Ο χρήστης kotosalata είπε…
Με γειά, με γειά!!!!
Ο χρήστης dreamerland είπε…
μ' αρέσεις! ;)
με γεια το νέο λουκ
Ο χρήστης YO!Reeka's είπε…
το νιου λουκ δεν μου αρέσει. ακόμα.

έτσι θέλω να βλέπω θετική ενέργεια- άσε που στις διακοπές τα καλύτερα είναι ΣΤΑΝΤΑΡ τα απρογραμμάτιστα
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Πολύ ενδιαφέρον post αλλά το καινούριο background είναι πολύ ζαλιστικό και το κέντρο πολύ άσπρο βρε παιδί μου. Μου άρεσε τόσο πολύ το φυστικί κι εκείνο το σχεδόν τρισδιάστατο λουλούδι (κλαπς).