Sunshine in my mind

Ε λοιπον αυτό το τραγούδι θα το μάθετε ολοι , θέτε δεν θέτε.

( Κοπελιά μας τα πρηξες)


Τις προάλλες, με τη μουσική τέρμα στο αυτοκίνητο ( έλα και μάντεψε ποιο τραγούδι...) είδα τον ουρανό με άλλα μάτια.

Ήταν καταγάλανος, αντικατοπτριζόταν στο τζάμι, τεράστιος και προστατευτικός, όμορφος σαν τρυφερό χαμόγελο πατέρα, γεμάτος σύννεφα άσπρα και μαλακά.

Κατεβάζω ταχύτητα, πατάω το γκάζι. Can you read my mind....

Δεν μου αρκεί. Η άγρια χαρά που πλαταίνει το στήθος και σε κάνει να ρουφάς τον αέρα με απληστία και ευγνωμοσύνη με έκανε να θέλω να κρατήσω το συναίσθημα κάπου, ένα φυλαχτό για τις στιγμές που .....It’s funny how you just break down, Waiting on some sign.

Ο δημόσιος κίνδυνος , έβγαλα το κινητό και άρχισα να βγάζω φωτογραφίες τον ουρανό. Tα στοπ των μπροστινών τα είδα μέσα από το κινητό. Φρεεενο καλέεε.......

Δεν έχω φρένο στη χαρά μα ούτε και στη λύπη. Μια ημιτονοειδής συνάρτηση η ψυχή μου, να χαίρεται πολύ και να στεναχωριέται πολύ.

************************************************************************************
Κάποια στιγμή έλεγα να το κλείσω το μαγαζί. Πως δεν αξίζει, πως εκτίθεμαι σε ανθρώπους που ίσως δεν αξίζουν, πως γίνομαι βιβλίο ανοιχτό για ήμερων λαών αγέλες που λέει και ο Πούσκιν.

But hey, that´s me... And you read my mind!

Σχόλια

Ο χρήστης bbchris είπε…
Είπαμε:

Σ' όποιον αρέσουμε.
Για τους άλλους μπορούμε αλλά δεν θέλουμε. Σιγά μην τους ρωτήσουμε κιόλας.
Ο χρήστης Mogwai είπε…
εεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεετσι!
Ο χρήστης dreamerland είπε…
"Και η ψυχή μου χόρευε, χόρευε, σαπιοκάραβο
χωρίς κατάρτια και χωρίς πλευρά, σε μια τερατώδη θάλασσα"
Ch. Baudelaire
Ο χρήστης YO!Reeka's είπε…
ωραίο τραγούδι. επίσης γουστάρω πολύ τη φάση σου. στη θέση σου θα πήγαινα κανένα μήνα camping στη Σεριφο :)
Ο χρήστης Debby είπε…
Άμα είσαι ανοικτό βιβλίο από την φύση σου, όσα μαγαζιά και να κλείσεις, πάντα θα βρίσκεις ένα τρόπο να εκτίθεσαι!
Εγώ προσωπικά βρίσκω ότι το να εκτίθεται κανείς είναι απελευθερωτικό! Τουλάχιστον μπορεί να δει ο άλλος τι είσαι!
Και αν του κάνεις, απλώνει το χέρι.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
πάθος, λοιπόν. τίποτα δεν είναι μεγαλύτερο..
:)
Ο χρήστης nanakos είπε…
στη θέση σου θα πήγαινα κανένα μήνα camping στη Σεριφο :)

Υο!Ρεεκας

Στη θέση σου θα το έκλεινα το ρημάδι και 8α άνοιγα νέο, κρυφό από ανθρώπους που προτείνουν διακοπές σε κάμπινγκ!
Κατά τα άλλα, μια χαρά λιακάδα...!
Ο χρήστης kanataki είπε…
εμένα πάλι μου φτάνει ένας δυνατός φραπέ με γάλα για να μου συμβούν όλα αυτά



υγ βλέπεις ακόμα δεν τον συνήθισε το νευρικό μου σύστημα
υγ παλιά έτρεμαν και τα χέρια μου!!!


υγ ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΑΙ
Ο χρήστης Νίνα είπε…
αυτο του πουσκιν τριγυρναει και στο δικο μου κεφαλακι τελευταια...!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
κοπελιά, μας τα πρηξες

(καλά έκανες και δεν το κλεισες)
Ο χρήστης Debby είπε…
Παρεμπιπτόντως το τραγούδι είναι άπαιχτο! :-)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
το κομμάτι είναι αυτό που μου έστειλες? δεν μπορώ να το ακούσω γμτ

αν κλείσεις το μαγαζί θα σου μελανιάσω το πρόσωπο

είσαι η κρούσι μας, τέλος