On my own - Read my mind



Ξέρω πως ο χρόνος περνά. Μια κλεψύδρα τρέχει συνεχώς μέσα στη σκέψη μου, από όταν ήμουνα παιδί. Να προλάβω, να τρέξω , να ειμαι κάτι σε ηλικίες ορόσημα που καθορίζει η γοητεία των ακέραιων αριθμών. Στα 20 είχα μπει ήδη στο δρόμο που νόμιζα σωστό. Στα 25 διάβασα πως ...caminante, no hay camino , el camino se hace al andar - Διαβάτη, δεν υπάρχει δρόμος, ο δρόμος γίνεται με το διάβα σου.

Κι έτσι έσπρωχνα τη ζωή να κυλήσει, μαχόμενη για λάθος πράγματα, καμιά φορά και ερήμην μου. Όλο ανηφόρα, λαχανιασμένη και ασθμαίνουσα. Και για μάντεψε; Κουράστηκα να τρέχω , στα 27 μου. Τα φτυσα, κλάταρα, έκαψα φλάτζα, πως αλλιώς το λένε;
Βαρέθηκα να προσπαθώ για αυτό το κάτι. Όλοι οι στόχοι μου κρύφτηκαν και απέμεινα να κοιτάω τον ήλιο.Βαρέθηκα να ονειρεύομαι και να μην παίρνω τίποτα. Μια ζωή τη γροθιά στο μαχαίρι να διεκδικώ – Μπράβο σου αλλά να ! Πάρε τα @@ σου! Eίσαι αξιοθαύμαστη με τόσο σθένος αλλά ...και τι έγινε;
Από την άλλη, είναι δύσκολο να ξεμάθεις από το τρέξιμο και τις συνεχείς προβλέψεις και υπολογισμούς για το αύριο. ( όταν σκέφτομαι και γράφω αυτά τα πράγματα, ανακατεύομαι...)
Any suggestions to make everyday life less mundane?

ΥΓ, Να μου λείπουν τα ηθικοπλαστικά. Count your blessings κτλ κτλ . Το ξέρω πως υπάρχουν και χειρότερα και το ζήσαμε δικτυακά όλοι στη μπλογκόσφαιρα.

The good old days, the honest man
The restless heart, the Promised Land
A subtle kiss that no one sees
A broken wrist and a big trapeze

Oh well I don't mind, if you don't mind
'Cause I don't shine if you don't shine
Before you go, can you read my mind?

It’s funny how you just break down
Waiting on some sign
I pull up to the front of your driveway

With magic soaking my spine

Can you read my mind?
Can you read my mind?

(Ψιτ, στον δωδεκαετή φίλο που θα μου πει πάλι για το * κρουσιλικό * του κειμένου μου του το αφιερώνω που ξέρω πως του αρέσει.)

ΥΓ2. Λένε πως μέχρι τα 28 σου παίρνεις μαθήματα. Τότε είναι η ουσιαστική ενηλικίωση. Μέχρι στιγμής το έχω ακούσει από δυο πλευρές που ασχολούνται με δύο διαφορετικές όψεις του ίδιου νομίσματος. Μια επιστημονική και μια μεταφυσική – εσωτερική. Μήπως τελικά το μάθημα είναι να αποκτήσω υπομονή;

ΥΓ3. Τι σκατά ρε σεις φίλοι; Κι εσύ αλλά κι εσύ με την ίδια διάθεση; Γαμώτο , μας έπιασε η πανσέληνος ;

Σχόλια

Ο χρήστης pietà είπε…
Συγκεντρώσου!!!!!!! Θες να μαλλιάσει η γλώσσα μου με το να στα λέω;;;; Όσο για τον δωδεκαετή φίλο σου και την φοβερή λεπτότητα με την οποία χειρίζεται το θέμα σου, τι να πω!!!!

Η υπομονή είναι ένα από τα μεγαλύτερα μαθήματα που μπορείς να ρουφήξεις από τη ζωή. Και να εύχεσαι να μην σου δείξει τίποτε άλλο, για να καταλάβεις ότι έχεις χαράξει μια χαρά πορεία έως τώρα. Μια πορεία που θα σε βγάλει εκεί που πρέπει, sooner or later. Μπορείς να το πιστέψεις αυτό;;;;;;;

Καλημέρα...
Ο χρήστης Mogwai είπε…
12 χρονια λεπτοτητας (κατα το 10 χρονια φαγουρα)
Ο χρήστης Mogwai είπε…
12 χρονια λεπτοτητας (κατα το 10 χρονια φαγουρα)
Ο χρήστης dreamerland είπε…
Έχεις δοκιμάσει να αφεθείς στο ρεύμα του ποταμού να σε παρασύρει όπου αυτό νομίζει; χωρίς αντιστάσεις, χωρίς πάλεμα, χωρίς φόβο... παραδεχόμενη ότι δεν ορίζεις τη ζωή περισσότερο απ' όσο ένα φυλλαράκι ορίζει την πορεία του στο ποτάμι...

Η υπομονή είναι λέξη συνώνυμη του θάρρους...
Ο χρήστης tzo είπε…
Αχ, τι μας έπιασε οεο!!! Καμία συμβουλή δεν έχω φυσικά, εδώ δεν μπορώ να δώσω στο εαυτό μου!!! Αν και πάντα για τους άλλους είναι πι εύκολο!
Δεν μπορεί λοιπόν θα έρθουν και τα καλά, υπομονή!
Ο χρήστης Trilian είπε…
που θα παει ... ροδα ειναι θα γυρισει!!! ;)
Ο χρήστης [Germanos] είπε…
[Αντιθετα με τους υπολοίπους εγω εχω καντιλιαστική διάθεση
(adrenaline rules)]

Εισαι 27 ε , καί ? Κοιτα μην αρχίσεις τους προγραμματισμούς τους στόχους και τα μακροπρόθεσμα σχέδια δεκαετίας...

Αυτά εινα για τις εταιρείες

Κοιτα να περνας καλά τη σήμερον
Ο χρήστης Blogaki είπε…
Suggestions δεν έχω!
Αλλά σε φιλώ και σου κάνω μια σφιχτή αγκαλιά! :)
Ο χρήστης Gogo είπε…
Katarxas to kommati auto ta spaei! Alla min to akous allo giati exei kati se malagxolia apo mono tou (einai kai auto to 70ties moustaki tou singer...).

Episis, min ksexnas to effect KALOKAIRI!!!

Oi aisthiseis douleuoun foul, ginetai xamos!!!

Psixraimia paidia!!!
Ο χρήστης YO!Reeka's είπε…
απο τη μια θες συμβουλές, από την άλλη λες δεν θέλεις ηθικοπλαστικά. κατέληξε πρώτα.
υγ. αυτή είναι η ζωή μωρό μου, με τα καλά της και τα στραβά της φχαριστήσου τη :)
Ο χρήστης proserpina είπε…
Μήπως χρειάζεσαι διακοπές; Λέω ρε παιδί μου, μια ιδέα ρίχνω!

Τώρα περί στόχων και ορίων ηλικίας, δεν τολμώ να μιλήσω διότι θα με καντηλιάσουν και μένα...(πάντως, μεταξύ μας, και εμένα με απασχολούσε το γεγονός οτι περνάνε τα χρόνια και δε βλέπω τα πράγματα να γίνονται οπως θα σκεφτόμουν...εχμμμ τώρα που το βλέπω δεν ήταν αυτό το θέμα του ποστ σου...μπραααβο μου, πάλι τα κατάφερα να κάνω άσχετο σχόλιο)
Ο χρήστης Crucilla είπε…
@pietá, καν υπομονή μια λεμονιά ανθίζει στη γειτονιάααααα

@mogwai, ποιος θα μας ξύσει δεν ξέρω!

@mogwai, ποιος θα μας ξύσει δεν ξέρω!

@dreamerland, ας το δοκιμάσουμε και αυτό...

@allitnil , trilian, ο σοφός λαός έχει πει...θα γυρίσει ο τροχός ...θα ...κι ο φτωχός!

@germanos, αυτό κάνω!

@blogaki, ανταποδίδω! Σμουάτς!

@Gogo, ψυχραιμία βρε...κανένα πρόβλημα, μια εκμυστήρευση σας έκανα!

@Yo!reeka καλή είναι μωρέ αλλά που και που μια συμβουλή από φίλους τη θέλω! Thanks babe!

@proserpina, και διακοπές θέλω, και λεφτά θέλω, και μια χαρά σχόλιο έκανες! ;)