Προ - στύχοι

Θες να χορέψεις! Να κουνηθείς! Να ξεκουνηθείς!
Ωραία!

Και πας σε ένα μαγαζί και παίζει RnB ( Research and Bevelopment) και λες μμμμ καλά κοπανάει ας κουνηθούμε. Και ενώ αρχίζεις και κουνιέσαι in a very feminine way, ξαφνικά ακούς και τους στίχους....

I feel you creepin', I can see you from my shadow.
Wanna jump up in my Lamborghini Gallardo.
Maybe go to my place and just kick it, like Taebo.
And possibly bend you over.

Παρακαλώ; Τι είπε ο κύριος; Καλό το αμαξάκι του ρε παιδιά αλλά πως την έχει δει έτσι; Δε συζητώ για τη ρίμα Gallardo και Taebo…όλα τα λεφτα.
Μαζεύεσαι λίγο, μουδιάζεις αλλά κοπανάει καλά.
Και σου έρχεται η δεύτερη σφαλιάρα:

Yeah (yeah) Shorty got down low and said come and get me Yeah (yeah)
I got so caught up I forgot she told me Yeah
(yeah) Her and my girl used to be the best of homiesYeah
(yeah) Next thing I knew she was all up on me screaming:
Yeah, Yeah, Yeah! Yeah, Yeah! Yeaah!Yeah, Yeah, Yeah! Yeah, Yeah! Yeaah!

Τι έγινε ρε παιδια; Από τον πρόστυχο πήγαμε στη λυσσάρα; Σιγά μαντάμ

Yeah Yeah Yeah είπαμε καλοπερνάτε αλλά η τσιρίδα σας μειώνει το image.

Του κάνατε τον...εγωισμό τεράστιο και σας έκανε και ρόμπα. Και έτσι κάνουν στην κολλητή τους; Πρώην ξε πρώην, ρωτήστε την πρώτα, μην ορμάτε έτσι στο ψητό.

Τουλάχιστον ο τελευταίος έιχε και ειλικρινής προθέσεις


Heeeyyy... Yaaaaaaa.. (Don't want to meet your daddy, OHH OH)
Heeyy Yaaaaaaaa.. (Just want you in my Caddy OHH OH)
Heeeyyy... Yaaaaaaa.. (OHH OH, don't want to meet yo' mama OHH OH)
Heeyy Yaaaaaaaa.. (Just wan't to make you cumma OHH OH)

Κοινωνιολογικές παρατηρήσεις στα τραγούδια RnB.

Το μάτι των γυναικών έχει γυαλίσει.
Τα αγόρια έχουν θεμα με τα αυτοκίνητα τους.


Και καθόμαστε εδώ και σχολιάζουμε διαμάχες πχιότητας και εμπορικής μουσικής.

Μα φαντάζεστε τι έχει να γίνει αν βγει ελληνικό τραγούδι που να λεει...

Σαν μια σκια μ΄ ακολουθείς
Να μπεις μέσα στην Πόρσε
Για έλα απ το σπιτάκι μου
Κι εσύ στα τα τέσσερα απόψε;

Σχόλια

Ο χρήστης Unknown είπε…
Οι ανίκανοι ν' αγαπήσουν ας πλέξουν δαντέλα με την ανεξαρτησία τους κι ας φτιάξουν γύρω της όσους μύθους θέλουν.

Η ένταση, ευτυχώς ή δυστυχώς, βρίσκεται στην ένταση, στην εσκεμένη ταπείνωση, στον έρωτα...

Γιο μπράδερ! :)
Ο χρήστης Fight Back είπε…
αυτο το τραγουδι θα ταιριαζε πολυ στον αισθησιακο χορευτη
Ο χρήστης €lisavet είπε…
crucilla shame on me,τώρα είδα την πρόσκληση για τον τέλειο άντρα και θα επανορθώσω!

Όσο για τους στίχους, οι ελληνικοί κινούνται ευτυχώς ακόμη σε υπονοούμενα!
Ο χρήστης kanataki είπε…
ας εστιάσουμε στα θετικά του τραγουδιού....


υγ Heeyy Yaaaaaaaa.. (Just wan't to make you cumma OHH OH)
υγ έλα τώρα που δεν γελάς!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Μαθητής μου-Β΄τάξη δημοτικού- τραγουδουσε στο διάλειμμα το "12 ακριβώς"(μου΄πε πως λέγεται)και έκανε και τη σωστή κίνηση στο στίχο "..είμαι ο dj και σε παίρνω στην κονσόλα"!
Για να μη νομίζουμε πως δεν έχουμε προχωρήσει κι εδώ! ;)
Ο χρήστης Blogaki είπε…
"Κι όταν εργάζεσαι ούτε φαντάζεσαι τι κάνω μόνη μου, μες στο σαλόνι μου"
"Έχω πρόβλημα μεγάλο
Δεν μου φτάνει θέλω κι άλλο"
ΦΟΙΒΟΣ
"Μωράκι μου μωράκι μου
γλυκό μελιντζανάκι μου
όταν θα σμίξουμε τα δυό μας
δεν θα φορώ το μποξεράκι μου"
"Αλλη ειναι η δουλειά του ναύτη
κι άλλη του καντηλανάφτη
.........
ρεφρέν:
Αντρα μου καντηλανάφτη
αχ και να μοιαζες του ναύτη."
"Έλα να κάνουμε σεξ,
έλα να κάνουμε σεξ,
η αγάπη μας θα γίνει
ανοξείδωτο πυρέξ."
ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΠΡΟΕΛΕΥΣΕΩΣ

Τα σέβη μου!
Ο χρήστης [Germanos] είπε…
Δεν ξερω, εγω ακούω Ινστρουμένταλ μόνο
Ο χρήστης snikolas είπε…
Πω….. τι έγραψε ο άνθρωπος!
Ο χρήστης pietà είπε…
Με το μπαρδόν κιόλας! Να τα κάνουμε δεν μας πειράζει, να τα ακούμε μας πείραξε;;;;;;;;;

Άντεεεεε!!!
Ο χρήστης YO!Reeka's είπε…
shalalalalalala
Ο χρήστης Grimdal είπε…
Νομίζω πως θα έπρεπε να συνεχίσεις το τραγούδι με τους ελληνικούς στίχους, προβλέπω μεγάλη επιτυχία!

Ειδικά να βάλεις και τη λέξη κάμπριο ή ξεσκέπαστη να το κάνεις+πιο καλοκαιρινό νομίζω θα έχεις το απόλυτο summer groove!

Πάντως, συγχαρητήρια που θυμάσαι τους στίχους, εγώ δεν υπήρχε περίπτωση!
(μόλις σε ανακάλυψα από το Frenemies του nanakou+εννοείται σε έβαλα στα favorites μου)
Ο χρήστης Grimdal είπε…
Υ.Γ. θα ήταν μήπως δυνατόν αυτό το τραγουδάκι περί ναύτη+καντηλανάφτη σχετικά με το πως γίνεται ένα ανοξείδωτο πυρέξ να το ανεβάσει ο/η blogaki;
Όχι για κανέναν άλλο λόγο αλλά τους μόνους στίχους που έχω ακούσει είναι "Άλλη είναι η δουλειά του ναύτη
κι άλλη του καντηλανάφτη"+ποτέ δεν ήξερα ότι είναι από τραγούδι.

Επίσης, +το άλλο με το μελιτζανάκι+το μποξεράκι παρακαλώ!
Ο χρήστης Specter είπε…
Διαβλέπω μια περιπαικτική διάθεση προς το ταλέντο του καλλιτέχνου ή ιδέα μου είναι; Εμπνευση ανά τον κόσμο. Και εδώ δεν πάμε πίσω από τέτοιες εμπνεύσεις.
Ο χρήστης Mantalena Parianos είπε…
To "Smack That" του Akon είναι αυτό που ποστάρισες στίχους του, Κρουσιλίδιον?

Γενικά αυτή η R&B - hip-hop εμετική κατάσταση, με τις λιγδωμένες γκόμενες και τους big brothas με τα αυτοκίνητα που χοροπηδάνε (bouncin' to λένε και ξέρω ότι σκάνε ένα σωρό λεφτά για να τα μετατρέψουν να το κάνουν με το πάτημα ενός κουμπιού), μου προκαλεί αηδία.

Είναι τα σκυλάδικα της μαύρης κοινότητας. Και μάλιστα σε μια μουσική που είχε ξεκινήσει ως επαν΄σταση και τραγούδι διαμαρτυρίας - το hip-hop. Σήμερα μιλάνε μόνο για τα αμάξια, τις γκόμενες και τα χρυσαφικά τους.
Μα, φαντάζεστε κανένα άλλο είδος μουσικής, ακόμη και της πιο mainstream pop ας πούμε, που αν παραθέτει στους στίχους του ΤΟΣΕΣ ΜΑΡΚΕΣ αυτοκινήτων , σαμπάνιας, περιστρόφων και ξέρω\γω τι;
Αν το έκανε αυτό π.χ. η Britney ή η Madonna δεν θα τους κράζανε από τη γη ως τη Σελήνη;

Για να μην πω τίποτα για τους προβληματισμούς τους:
"Aν δεν μύριζα τόσο όμορφα θα με αγκάλιαζες;"
-50 Cent

Υο, λέμε

:D
Ο χρήστης Trilian είπε…
:S
Ο χρήστης Specter είπε…
Να εμπλουτίσω λίγο με μερικά ακόμα από μια συλλογή από τα καλύτερα των δύο Εθνικών Οδών και του
συνολικού επαρχιακού και αγροτικού Οδικού Δικτύου:

"Απόψε έχω περίοδο, μα έχω κι άλλη δίοδο."
"Θέλω στο σώμα σου σαν μπω, να με χτυπάς με το σαμπώ."
"Σε βρίσκω πολύ κύριο, αλλά περνάω κλιμακτήριο."
"Μωρό μου είσαι όργιο, σαν τον Αγιο Γεώργιο"
"Σε είδα στο ποδήλατο και ήσουν όλο τρέλα,
μα ξαφνικά κατάλαβα πως έλειπε η σέλλα."

Ακολουθεί το καλύτερο!!!
(η ιστορία γενικά περιγράφει έναν απατημένο σύζυγο όπου στην αρχή απειλεί):

«θα φέρω τη βενζίνη
κι αναλαμβάνω την ευθύνη.»

και καταλήγει στο ρεφρέν
«την είχα άχτι, την είχα άχτι,
τώρα την έχω μόνο σε στάχτη,
μέσα στο τσίγκινο κουτί,
που φύλαγε τα μπικουτί..»
Ο χρήστης Crucilla είπε…
Όλοι ενήμεροι ε;

@chris, ταπείνωση και υποταγή ε; χμμμ,ενδιαφέρουσα η αποκωδικοποίηση του μηνύματος....

@φάητ, ποιο χορεύτη; Τον πράιβετ ντανσερ που λεει και η Τίνα Τέρνερ;

@ελισάβετ, να επανορθώσεις! Λολ!

@τσαπερδόνα, γιου χαβ α πόιντ δέαρ....και όντως γέλασα!

@ρενάτα, προχώωωω ο μαθητής!!

@μπλογκάκι, το άσμα λέει ...η αγάπη μας είναι άθραυστη σα γυάλινο πυρέξ! Και τα δικά μου σέβη! ;-)

@γερμανέ, δεν ξέρεις τι πλούτο χάνεις!

@σνικολα, είδες τι λέει η μούσα καμιά φορά στους ανθρώπους;

@πιετά , τα εν οίκω μη εν δήμω! όχι τα εν Νίκω, εν δήμω...

@γιωρίκα, το χεις!

@γκριμνταλ, γεια! χάρηκα! Θενξ!Θες να συνεργαστούμε για τους στίχους;

@σπέκτερ, τρελή έμπνευση...

@μανταλενε, το σμακ δατ είναι όντως! κονγκρατς! Και που το λέει αυτό ο Πενηνταράκης; Και ποιο αποσμητικό χρησιμοποιεί; Κρίσιμα ερωτήματα από την Κρίσιμη Χαώδη!

@τριλιαν, :-)

@ξανασπέκτερ, ενήμερο σε βρίσκω...¨οταν είχα πρωτοδιαβάσει αυτό με τα μπικουτί, είχα πέσει κάτω από τα γέλια!