Κλικ Κλικ



Το βίντεο αυτό είναι μια ταινία μικρού μήκους του 1976 με το όνομα C'était un rendez-vous. Ταινιάκι cult για τους γνώστες. Το είχα δει πριν από μερικά χρόνια και μου έκανε κλικ.

Γυρισμένο στο Παρίσι ξημερώματα , σέρνει μαζί του μια απίστευτη μυθολογία για το ποιος ήταν ο οδηγός, ο τρελός που παραβιάζει το κόκκινο, που καβαλάει πεζοδρόμια, και όλα αυτά για ...θα το είδατε στο τέλος.

Το τραγούδι μου το έστειλαν πολύ πρόσφατα. Και μου έκανε κλικ.

Όταν το αναζήτησα στο Γιουτούμπ και είδα το κλιπ, κάτι σκίρτησε μου. Δύο Κλικ-ς μαζί.

Πόσο μου αρέσει να μοιράζομαι τα κλικ...κλικ.. ( θέλω και ένα τρίτο, αλλά όχι αριστερά)

Με πολλή , πολλή, πολλή αγάπη σε όλους ...Κλικ...Κλικ.

Σχόλια

Ο χρήστης Gogo είπε…
Ax me epiase i kardia mou...

Ti kalo...

Pou einai to ksirafaki, pou einai, pou einai ...
Ο χρήστης Crucilla είπε…
Μάτια μου για ξυραφάκι είναι οι στίχοι....Και μου τους αφιερώνω η ψωνάρα.

SNOW PATROL
"Open Your Eyes"

All this feels strange and untrue
And I won't waste a minute without you
My bones ache, my skin feels cold
And I'm getting so tired and so old

The anger swells in my guts
And I won't feel these slices and cuts
I want so much to open your eyes
'Cause I need you to look into mine

Tell me that you'll open your eyes [x4]

Get up, get out, get away from these liars
'Cause they don't get your soul or your fire
Take my hand, knot your fingers through mine
And we'll walk from this dark room for the last time

Every minute from this minute now
We can do what we like anywhere
I want so much to open your eyes
'Cause I need you to look into mine

Tell me that you'll open your eyes [x8]

All this feels strange and untrue
And I won't waste a minute without you
Ο χρήστης x-ray είπε…
click..
Ωχ σ'εβγαλα με τα ματια κλειστα. Ξανα!
click..
Ε, τωρα μαλιστα. Μα τι χαμογελο ειν' αυτο;
Ο χρήστης snikolas είπε…
Γούσταρα τρελά!
Ο χρήστης YO!Reeka's είπε…
τι ΓΑΜΑΤΟ βιντεάκι είναι αυτο;;;;;;;;;;!!!
Ο χρήστης [Germanos] είπε…
Ειχα δει το Βιντεάκι το 1994 και το ειχα σε .avi απο τοτε , ομολογω οτι αυτη η εκδοση ειναι εμφανως καλύτερη σε ποιότητα...
Το τραγούδι ειναι καλό αλλα αμερικανιά και εντελώς αταίριαστο με την εποχή του βίντεο.
Αν επέλεγα κάποιο εγώ θα ήταν το Heimweh των Schiller(και αυτο αταίριαστο αλλα τουλάχιστον instrumental)
Ο χρήστης equally damaged είπε…
το video είναι απίστευτο, αλλά όπως είπε και ο από πάνω, το κομμάτι δε λέει!

Εγώ θα έβαζα mogwai - ratts of the capital

:)
Ο χρήστης kanataki είπε…
τελικά σε αυτή τη ζωή είναι να μη σου κάνει κάτι κλικ!




υγ μου αρέσουν οι κλί-κες!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
κλικ κλικ

καλημέρα αγοροκόριτσάκι μου!
Ο χρήστης lazinio είπε…
klap klap
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ψιτ,
Έχεις μπαλάκι στο blog μου.
Αν θες, μπορείς (Ασημί)