Την ποτίζεις τη γλάστρα;

Δεν είναι ερώτηση τύπου : Το πνίγεις το κουνέλι, το μαστιγώνεις το δελφίνι, το κανελώνεις το ρυζόγαλο κτλ κτλ , αλλά είναι ο τρόπος του Γιαννούτσου στον Best το πρωί να ρωτήσει αν ενδιαφερόμαστε για το περιβάλλον.

Παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος σήμερα λέει. Και ξεκινάμε τα γνωστά αφιερώματα..
Κυότο, φαινόμενο του θερμοκηπιίου, αυτοκίνητα , φάμπρικες, αεροπλάνα , πυρηνικά απόβλητα, ανακύκλωση. Να με συγχωρείτε αλλά εγώ ό,τι μπορώ κάνω. Και τις εφημερίδες μου τις πάω για ανακύκλωση,και το νερό δεν το αφήνω να τρέχει, και υπογράφω για τις χελώνες καρέτα καρέτα και τις φώκιες μονάχους μονάχους και τα σκουπιδάκια μου στην παραλία τα μαζεύω.

Γι’ αυτό λοιπόν, όχι σκουπίδια, όχι πλαστικά, σε θάλασσες και ακτές .Για να μπορούμε όλοι μας να χαιρόμαστε την καθαρή θάλασσα, και αυτό το καλοκαίρι...Πιινγκ!

( Τον θυμηθήκατε το γλάρο ή τσάμπα χαίρομαι με το συνειρμό μου; )

Δεν μπορούμε να κάνουμε μεγάλα πράγματα. Μπορούμε όμως να είμαστε λίιιγο πιο καλοί με το δημόσιο χώρο. Έχουμε πλάκα οι Έλληνες. Πρωτεύει η καθαριότητα του ιδιωτικού από το δημόσιο. Να είναι το σπίτι καθρέφτης ( τι θα πει η κουμπάρα αν δει τη σκόνη; ) αλλά τα σκουπίδια ας τα πετάξουμε από το μπαλκόνι. Να είναι το αμάξι λαμπίκο αλλά την ώρα που το πλένουμε κάνοντας κατάχρηση του νερού της πολυκατοικίας , αδειάζουμε το τασάκι στο δρόμο.

Τις προάλλες , σταματημένη στο φανάρι, βλέπω τον μπροστινό να ανοίγει το παράθυρο και να ξεφορτώνεται μια σακούλα από φαστφουντάδικο γεμάτη με χαρτιά και ποτήρια πλαστικά. Του παίζω τα φώτα, με κοιτάει και του λέω απλά ..Ε, ντροπή, γιατί τα πετάξατε;

Και τι κάνει ο 45άρης; Όχι πείτε! Μου κάνει την κίνηση του μαλάκα στον καθρέφτη - τύπου, κοπελιά, τον παίζεις; ( Εγώ βρε μαλάκα; ) ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΠΕΤΑΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΜΕ ΥΦΟΣ ΣΕ ΓΡΑΦΩ ΣΤΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΩ Ο,ΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ.

Χωρίς υπερβολή, πετούσε ανά τακτά χρονικά διαστήματα χαρτιά και φυλλάδια από το παράθυρο για τα επόμενο χιλιόμετρο. Και κάθε φορά με κοιτούσε στον καθρέφτη με ύφος...Χεχε, τώρα τι έχεις να πεις;

Έχω να πω.

1. Τη γνωστή κίνηση ..πάρε φόρα.
2. Λυπάμαι
3. Τι κρίμα που δεν είσαι ο μόνος και είμαι η μόνη που αντέδρασα.

Νομίζω ότι είναι το σημαντικότερο που μπορούμε να κάνουμε για το περιβάλλον. Μην το κάνουμε σαν τα πανεπιστήμια που βιβλία και καθηγητές δεν έχουμε αλλά συμπαράσταση και υπογραφές για τον αργεντίνο που φυλακίστηκε ενώ κύριε δικαστά δεν πέτυχε και κανένα η μολότωφ.

Την ποτίζεις τη γλάστρα λοιπόν; Το αδειάζεις το τασάκι; Τον γεμίζεις τον κάδο; Τα ξεχωρίζεις τα άπλυτα;

Σχόλια

Ο χρήστης Mogwai είπε…
χαχαχα
ο 45αρης ειναι ο νεος μου ηρωας!
εμπρος ολοι να καταστρεψουμε τον πλανητη
*χ/ μας ρε υπαρχουν κ αλλοι γυρω γυρω (πλανητες)
(το οδηγας το διαστημοπλοιο?)
Ο χρήστης pietà είπε…
πΩΠΩ τον παπ...α!!!!!!! Θα τον είχα σφάξει, σου λέω!!! Καταλαβαίνεις τώρα γιατί είναι καλύτερο να μην μιλάς;;; Έναν τέτοιο αντιδραστικό φούστη να πετυχαίνεις κάθε μέρα, θα πίξουμε στο σκουπίδι...

(να με συγχωρείτε για το λεξιλόγιο, αλλά ήταν τυχαίο...)
Ο χρήστης Blogaki είπε…
Τι κάφρος!! Έλεος!!
Πολύ στεναχωρήθηκα ρε!!

Όταν ήμουν μικρή έκανα και αναδάσωση!Μετράει;; :) :)
Ο χρήστης [Germanos] είπε…
Τον πουλας τον πυρηνικό αντιδραστήρα?

Το ξεσκεπάζεις το κάμπριο?

Ναι την ποτιζω τη γλάστρα αλλα ενίοτε με φραπόνερο και κοκα κόλα
Ο χρήστης BeBe είπε…
Τον θυμηθήκαμε τον γλάρο,αμέ. Πιτσιρίκα μάλιστα τον έκανα με μεγάλη επιτυχία. Ακόμα θυμάμαι την φωνή του.
Καλημέρες
Ο χρήστης Unknown είπε…
Αν είχα πετύχει εγώ τον 45αρη θα ήταν η καλύτερη του. Με 0 έξοδα θα είχε κάμπριο να σκεπάζει... :)
Ο χρήστης kanataki είπε…
τα πήρες τα στοιχεία του?
μπορούμε να τον βρούμε αγάπη μου και να τον βγάλουμε και στα κανάλια,και να του κολλήσουμε και "είμαι γαιαδαρος και παρκάρω όπου γουστάρω" , που σίγουρα το κάνει,άσε που ρεύεται όταν πίνει μπύρες....!

την ποτίζω την γλάστρα, με ή χωρίς νόημα......


φιλιά!
Ο χρήστης tzo είπε…
Όλα τα κάνω, και το σπουπιδι που πέταξε η μαμά μπροστά στο παιδί της το μάζεψα και της το έδωσα μια φορά!
Ο χρήστης snikolas είπε…
Νομίζω πως είναι ντροπή αυτή η μέρα. Είμαι σίγουρος πως όπως και πέρυσι θα κάνουν διάφορες εκδηλώσεις, θα χαρίσουν μερικές σακούλες ανακύκλωσης, θα μας χαμογελάσουν και θα μας πουν πόσο παπάρες είμαστε που δεν φροντίζουμε περισσότερο το περιβάλλον και αύριο… θα το έχουν ξεχάσει όλοι!

Σήμερα άκουγα στο ραδιόφωνο πως ένα (η περισσότερα δεν θυμάμαι) από τα εργοστάσια της ΔΕΗ κατέχει την δεύτερη θέση ανάμεσα στα 30 πιο ρυπογόνα εργοστάσια παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος στην ευρώπη.
Ο χρήστης Specter είπε…
Πως είπατε; οικολογική συνείδηση; Επόμενη ερώτηση πλιιζ..
Του σπάς το κεφάλι;