By my mp3 player

* προσοχή προσοχή κείμενο χωρίς συνοχή υπαγορευμένο από την playlist στο shuffle *

Σφίξε τα δόντια. Χαλάρωσε. Άσε το πονηρό χαμόγελο σου να ξεδιπλωθεί.( Grace Kelly – Mika) Κοίτα τον ορίζοντα. Πως νιώθεις;
Κοίτα στο βάθος εσένα. It was me on that road but you couldn’t see me. I don’t know what else to ask for, I was given just one wish. (What else is there – Royksopp)

Τόση ομορφιά εκεί έξω. Η ζωή είναι ένα πάρτυ και εγώ δεν θέλω να λείπω από το πάρτυ της ζωής μου. Είμαι και καλεσμένη γαμώτο! (La vida es un carnavál - Celia Cruz)

Σε κάποιο βιβλίο διάβασα κάτι πολύ ενδιαφέρον . Βρες τον εαυτό σου όταν ήταν παιδί. (Κάποιος άλλος ήμουνα κι ήμουνα παιδί, θα με πήρε η άνοιξη... Φάμελλος)Τι θα του έλεγες; Τι θα άξιζε να του πεις από το μέλλον; Ποιο μάθημα θα του χάριζες; Τι άφησες και τι μάζεψες; Αποσκευές κουβαλάς ή απορρίμματα;

Τίποτα και κανένα. Μεγαλώνουμε και αγωνιούμε. Κυνηγάμε το μέλλον με πάθος.
Ένα έχω να σου πω μικρή Crucilla, αδερφή μου και εφιάλτη μου. Δεν υπάρχει ασφάλεια. Υπάρχει μια γιγάντια ρευστή κοσμική σούπα ( α ρε Ρόμπινς και το άρωμα του ονείρου σου), μια νόοσφαιρα κι εκεί ταξιδεύουμε όλοι. Αντλούμε ιδέες, περνάμε από το μέλλον στο παρόν και στο παρελθόν, απειροέλαχιστοι και γοητευτικοί σαν στάλα νερού που κρέμεται από ένα φύλλο, έτοιμη να πέσει . Να ταξιδέψει...

Luchar por una vida que vale la pena, eso es amor, entiéndelo mi amor. . ( Arno Elias – El corazón)

Μια νέα γυναίκα με τα εσώρουχα της κάθεται μπροστά σε ένα οβάλ ολόσωμο καθρέφτη. Ντύνεται να πάει σε μια γιορτή. ( Mount Wroclai - Beirut)

Ένας άντρας παίζει πιάνο. Τα μάτια του είναι κλειστά. Σκέφτεται μια γυναίκα με τα εσώρουχα της, ντύνεται να πάει σε μια γιορτή. (Valse d Amelie – Yann Tiersen)

Ονειροπολώ πάλι. Μαζί μου σε κουβαλάω τελικά μικρέ μου εαυτέ, δεν χρειάζεται να σου πω κάτι. Μαζί τα ανακαλύπτουμε.

Crucially yours