Παναθηναϊκός και Αγγλικό Λιμάνι

Ένα από τα καλά του να έχεις δουλέψει στον τουρισμό είναι πως είναι περίπου σαν τον Παναθηναϊκό ( που δεν είμαι ) αλλά να μωρέ, τα έχετε ακούσει αυτά τα συνθήματα που λένε ...εκεί που με έχεις ταξιδέψει, εκεί που έχω πάει εγώ κτλ κτλ .


Έτσι είχα βρει ειστήρια μισοτιμής για την τελετή έναρξης της Ολυμπιάδας και αν πούμε και σταρχίδιαμουγιατηναγγελοπούλου είδα Bjork , Tiesto και ένα σωρο κόσμο. Πρέπει να ήμουν η μοναδική Ελληνίδα σε όοοολη τη θύρα. Αμερικανοί,. Ιάπωνες, Γερμανοί., ΝεοΖηλανδοί You name it!

¨Έτσι λοιπόν και χτες δούλευα ως συνοδός ( έτσι λεγεται ΕΝΤΑΞΕΙ; ) για έναν υπερπλούσιο τύπο που ήταν ας πούμε ο γενικός διευθυντής παγκοσμίως της μπύρας που χορηγούσε τους ηττημμένους ( μη βγούμε και στο google) και τους κατά τόπους γενικούς διευθυντές του .

Ρητές οδηγίες από το γραφείο

He is like THE TOP, OK? Make sure he gets what he wants. ( σιγά μη στήσουμε και κ...)
You are on disposal! Όση ώρα θέλει , όπου θέλει να πάει , ότι ώρα τελειώσεις.

Τουλοιπόν, πήγα , παρέλαβα τα πακετάκια μου από το ξενοδοχείο της Ντάλιας Χατζηαλεξάνδρου αλλά το καλό ήταν η διαδρομή.

Πλατεία Συντάγματος 16:00.
Κόκκινη. Κόκκινη. Sorry! I need to make my way to the hotel με τα μπατζάκια διπλωμένα σαν τον Παπαμιχαήλ ψαρά – άλλος με τη βάρκα μας, γιατί η μπύρα έρρεε κανονικά. Όλα μύριζαν lager, lager, lager ( Underworld - Born Sleepy) . Τα παλικάρια ήταν κομμάτια , κουνούσαν τη μπύρα να την κάνουν συντριβάνι πριν την ανοίξουν και πήγαινα σαν Γαλάτης πριν τη συντέλεια του κόσμου του. Μπάλα θα μου έρθει στο κεφάλι, κουτάκι μπύρας, σπρέι αφρού μπύρας , δε γίνεται , εγώ δεν θα τη βγάλω καθαρή.

Την έβγαλα και δεν το περίμενα. Μόνο τα παπούτσια μου γίναν χάλια και ήταν το πρώτο που μου είπε ο υπέυθυνος μπάινοντας στο ξενοδοχείο. Go to the toilet and clean your shoes.

Η τσάντα μου ήταν σαν σακ βουαγιάζ από τα εφόδια. Κινητό, φορτιστής αυτοκινήτου, τσίχλες για δροσερή αναπνοή, χαρτιά με τηλέφωνα, δρομολόγια, κάρτες, χάρτες, accreditation pass, ατζέντες,αποσμητικό, mp3 player, κραγιόν, βούρτσα, χαρτομάντιλα, ειδικό travel kit για τα παπούτσια ( ναι την είχα ξανακάνει αυτή τη δουλειά).

Το χαμόγελο του κουβαλούσα πάνω μου εξαρχής. Πήγαμε, φάγανε ( ρωμαϊκή γαλέρα η δουλειά, έφαγα κι εγώ μαζί τους! - ρε τι έχω πάθει με τον Αστερίξ σήμερα; ) , casual chat στο λεωφορειάκι, και οι δρόμοι όλοι ανοιχτοί! Περάστε , περάστε και τεμενάδες.

Το συναίσθημα στο ΟΑΚΑ ήταν απίστευτο. Κόσμος απίστευτα πολύς, τραγούδια, χαρά., πανηγύρι και όλη η γειτονιά μου μύριζε τσίκνα. Το τοπίο ήταν ομιχλώδες από την κάπνα !

Ομολογώ πως παρακαλούσα να νικήσει η Liverpool γιατί φοβόμουν για την ασφάλεια μου με την μεθυσμένη λαοθάλασσα που θα ξεχυνόταν. Όχι τίποτα άλλο αλλά μετά την Ugly Betty το βραβείο ασχήμιας πάει στους Ugly Άγγλοι.

Αναμονή στο πάρκινγκ. Mp3 Player και αναμετάδοση αγώνα. Φτου! Φτου! Σκατά!

Να μην τα πολυλογώ όμως, τα παιδιά βγήκαν σαν τα προβατάκια από κει μέσα. Είχε και τόση αστυνομία βέβαια , αλλά το συμπέρασμα που αποκόμισα εγώ ήταν πως...

1. Χάσαν κι ησυχάσαν.

Και του χρόνου παιδιά, δεν είναι κάθε μέρα του Αγιαννιού. Και να μας ξανάρθετε! Μπύρα 4 ευρώ που θα την ξαναπουλήοουν οι καντινιέρηδες και οι περιπτεράδες!

2. Αυτοί που έχουν να πληρώσουν τα εισιτήρια, μπαίνουν τσάμπα.

Και δεν σε βάζουν και μέσα που να βαράς τον κώλο σου κάτω. Κι ας μπορούν.
Και δεν αφήνουν και tip. Πουθενά. Σε κανέναν.

Έχουμε καμιά άλλη διοργάνωση προσεχώς;





Σχόλια

Ο χρήστης Mogwai είπε…
Χασαμε αλλα δεν ησυχασαμε!!!!
Ο χρήστης Gogo είπε…
Axaxaaa!
Theiko post!

Signwmi, an katalava kala, esi den ton eides ton agwna;; De se valane mesa;;;
An nai, einai vrwmogiftoi!
Ο χρήστης bbchris είπε…
When you walk through a storm, hold your head up high
And don't be afraid of the dark.
At the end of the Storm there's a golden sky
And the sweet, silver song of a lark.
Walk on through the wind, walk on through the rain,
Though your dreams be tossed and blown.
Walk on, walk on with hope in your heart,
And you'll never walk alone.
You'll never walk alone.
Walk on, walk on with hope in your heart,
And you'll never walk alone.
You'll ne-ever walk alone.
Ο χρήστης Blogaki είπε…
Δεν αφήσαν τιπ οι τσίπηδες οι ugly??
Φτου τους!
Τι έγινε μ'εκείνο το κασόνι μπύρες που λέγαμε;; :) :) :)
Ο χρήστης Trilian είπε…
αστα φιλεναδα αν περιμενες tip απο τους Ugly Αγγλοι και ο επόμενος τελικος θα ερχοταν και εσυ ακομα εκει θα περιμενες!!! Τσιφουουουουουτηηηηηηηηη!!!
Ο χρήστης xalara είπε…
συγχαρητήρια για όλα, ιδιαίτερα που κατάφερες να συνεχίσεις να χαμογελάς και μετά το Go to the toilet and clean your shoes!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
χαχαχαχα - το "σπέσιαλ" πρόγραμμα σε βάλαν να του κάνεις; ;^p

(όχι, θα στη χάριζα που δεν είσαι Παναθηναϊκός!)
Ο χρήστης snikolas είπε…
Πόσο μπάμιας πρέπει αν είσαι για να είναι η πρώτη σου ατάκα Go to the toilet and clean your shoes;
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
χαρά στο κουράγιο σου να τρέχεις σε ένα τέτοιο αγώνα, κορίτσι πράμα :-)
άξιζε τον κόπο τουλάχιστον?
Ο χρήστης Specter είπε…
Δύο μέρες τους έζησα και είμαι και με τους χαμένους τρομάρα μου... (Mogwai παλι με χρόνους...).Δεν παίζονται, μερικοί ακόμα προσπαθούν να γυρίσουν πίσω..
Υπνο πάνω στην άσφαλτο κάτω απο βροχή και να μην ξυπνάνε με τίποτα...
τιπ και βιπ δε γίνεται, χαλάει η συνταγη :)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Get to the toilet and clean your shoes?

Υπαρχουν και χειρότερα

Στο στρατο με είχανε πιασε με αγυάλιστα αρβυλα ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΖΑ ΤΙΣ ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ
Ο χρήστης J. είπε…
Ugly Αγγλοι ; Τέλειο ! Τελικά είναι όπως και με τα λεφτά της τράπεζας: Τα εισιτήρια τα έχουν εκείνοι που δεν τα χρειάζονται...
Ο χρήστης nanakos είπε…
Έχουμε τα Playmate τώρα τον Γιούνη! Πάμε??!! Θα σε ντύσω κουνέλα! Ι πρόμις!
Ο χρήστης YO!Reeka's είπε…
... δε σε χάλασε...!
Ο χρήστης tzo είπε…
Σε τέτοια πανηγύρια λατρεύω την Αθήνα!! αυτή τη φορά δεν το πήρα χαμπάρι παραμόνο όταν βρέθηκα από ανάγκη στο σύνταγμα την Τρίτη το απόγευμα! Ευτυχώς ήταν και η διαφήμιση της vodafon και κατάλαβα γιατί δεν μπορώ να διασχίσω την πλατεία!
Ο χρήστης zouri1 είπε…
καλα σε ειχα κοψει απ την αρχη,οτι μοιαζεις για συνοδος...
Ο χρήστης nassos είπε…
Milan, Milan ohhhhhh....

Για άλλη μια φορά το ΟΑΚΑ ήταν τυχερό γήπεδο για τη Milan.
Ο χρήστης Crucilla είπε…
@mogwai, αποκαλύφτηκες!

@gogo, καλά κατάλαβες! Περίμενα σαν τον μαλάκαααα!

@chris, ψάρωσα με το άσμα! Μετά βρήκα τι είναι !

@blogaki, θα στις πάρω εγώ τις ΄μπύρες μάτια μου!

@trílian, δεν θα έρθουν πάλι; Θα τους δείξω εγώ, θα δούνε τι θα πάθουν!

@xalara, πρεέπει να είσαι professional no matter what! Θενκς!

@mpampaki, όταν είσαι on disposal, δεν έχει πρόγραμμα...Ό,τι θέλει ο πελάτης.... ( Σιγά που θα ψάρωνα, οι Παοκτσήδες δε μασάνε από ΒΠ :Ρ)

@snikola, πολύ μπάμιας! Ωραία λέξη!

@ethan, άξιζε, άξιζε!

@specter, κάτι αμερικανοί βιπ σκάνε κάτι τιπ να σου φτιάξουν τη διάθεση για μια βδομάδα!

@germane, πες μας κι άλλες εμπεριες από το στρατό, είμαι σίγουρη πως θα είναι απολαυστικές!

@j. ευχαριστώ για την επίσκεψη! Και συμφωνούμε απόλυτα!

@nanako, ΠΑΜΕ ΠΑΜΕ! Αλλά μήπως εννοείς να με γδύσεις κουνέλα; ;-)

@yoreeka, όχι δε με χαλασε ΜΙΑ!

@allitnil´, ήταν πολύ ωραίο πανηγύρι!

@zouri, η δουλειά δεν είναι ντροπή! Αμέσως, να την πεις σε μια αθώα κορασίδα που βγάζει τίμια το ψωμί της!

@νάσο, καλώς σε βρήκαμε πάλι μαυροσκούφη παλιοιταλιάνε!
Ο χρήστης Kyriakos o Xasapis είπε…
εμένα μ'αρέσουν τα σκαλτσούνια